Gå til innhold

Skal ta tog til Bergen i morgen tidlig - hva skal jeg gjøre? Innstilt på strekningen...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nsb.no/category2734.html?booking-from=Oslo+S&booking-to=Bergen&booking-type=single&booking-date=10.08.2012&booking-date_outward_hour=4&booking-date-return=10.08.2012&booking-date_return_hour=4&booking-passengers=1&booking-passenger_type1=1&booking-passenger_type2=1&booking-passenger_type3=1&booking-passenger_type4=1&booking-passenger_type5=1&booking-passenger_type6=1&booking-passenger_type7=1&booking-passenger_type8=1&booking-passenger_type9=1

Hjelp!

Imorgen tidlig skal jeg ta tog fra Oslo S til Bergen. Ser at det står at det er innstilt mellom Lysaker - Hønefoss, og at det er satt opp alternativt transport.

Veldig vanskelig å finne annen info, noen som kan hjelpe?

Går det tog i det hele tatt fra Oslo s, eller skal jeg heller møte opp på Lysaker stasjon?

Håper noen der ute kan hjelpe meg! :lete:

Se her!:

Anonym poster: 240729b4ee6aa6081c0d6a2ab82a1b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det går buss mellom disse stasjonene.

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at det går buss mellom disse stasjonene.

Men kan jeg ta toget fra Oslo S? Altså, går toget fra Oslo S og til Lysaker? Også går det buss fra Lysaker og til Hønefoss, og deretter går det tog fra Hønefoss og til Bergen?

Skrevet

Det får du ihvertfall vite når du kommer til stasjonen. :) De setter alltid opp buss for tog. Går det buss allerede fra oslo s venter de på spor 19, hvis ikke blir det tog frem til lysaker og deretter busser som står klar i lysaker.

Skrevet

Det pleier å fungere slik. Men du kan jo ta en telefon til NSB og høre.

AnonymBruker
Skrevet

Takk takk! Det er snakk om toget som går mellom Oslo S og Bergen. Eneste jeg skjønte var at det gikk buss fra lysaker og frem til hønefoss.

Så da går jeg ut ifra at toget går som normalt fra Oslo S og til Lysaker.

Da kan jeg egentlig dra til Lysaker, da?

Skrevet

Ikke dra til Lysaker. Toget går fra Oslo S, men bruker en alternativ rute som gjør at det ikke passerer stasjonene nevnt i infoen til NSB. Du skaper bare masse ekstra bryderi for deg selv med å dra til Lysaker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke dra til Lysaker. Toget går fra Oslo S, men bruker en alternativ rute som gjør at det ikke passerer stasjonene nevnt i infoen til NSB. Du skaper bare masse ekstra bryderi for deg selv med å dra til Lysaker.

Ok, så toget kjører fra Oslo S en alternativ rute til Hønefoss, og venter på de som må ta bussen fra Lysaker og plukker opp folk på alle stoppene frem til Hønefoss?

Skrevet

Jepp. Sånn ca. Så du må nok regne med noe forsinkelse, men du kan iallfall sitte og slappe av på toget og ikke stresse med busser og greier. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Sånn ca. Så du må nok regne med noe forsinkelse, men du kan iallfall sitte og slappe av på toget og ikke stresse med busser og greier. ;)

Ja, skal opp om 4 timer, så da kan jeg sove på toget hele veien til Bergen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...