88888 Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Har tidligere brukt en grønn primer fra Bodyography for å dempe rødhet (blir veldig fort rød i ansiktet), men jeg finner ikke lenger denne hos Feelunique. - Noen som vet om andre primere som demper rødhet? Vet Smashbox har en, men den er dyr, så skal jeg kjøpe den må den være superbra. Vil helst ha en som er flytende, da jeg bruker flytende foundation. Kan vurdere å bytte til mineral foundation, hvis f.eks. Tikeis mint concealer er awesome :-)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #2 Skrevet 10. august 2012 Vet at Loreal skal ha en grønn primer, uten at jeg har prøvd den selv. Tikei sin Mint concealer er super, men jeg anbefaler den ikke hvis du skal bruke flytende foundation over, kun pudder/mineralfoundation. Pudder under flytende blir ofte kræsj og "kladdete". Anonym poster: 8ebde492b1fc6fcc5c0d87dead7a2c4f
88888 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2012 Vet at Loreal skal ha en grønn primer, uten at jeg har prøvd den selv. Tikei sin Mint concealer er super, men jeg anbefaler den ikke hvis du skal bruke flytende foundation over, kun pudder/mineralfoundation. Pudder under flytende blir ofte kræsj og "kladdete". Anonym poster: 8ebde492b1fc6fcc5c0d87dead7a2c4f Litt skeptisk til Loreal... Har heller aldri hørt/lest noe positivt om den primeren. Vet det fungerer dårlig med pudder under flytende foundation - er derfor villig til å bytte til flytende hvis Tikei sin Mint Concealer er så bra som det du mener :-) Den demper kanskje rødhet godt nok til at jeg kan droppe foundation? :-D
AnneLT Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Jeg bruker Smashbox sin og er super fornøyd. Den dekker ikke 100%, men det er det ingenting som vil gjøre uten at det blir et tykt unaturlig lag på huden... Jeg har hatt min i 5 mnd nå, og har enda litt igjen i den. Den er veldig drøy i bruk og du trenger kun en liten dash for å dekke hele fjeset
88888 Skrevet 16. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2012 Jeg bruker Smashbox sin og er super fornøyd. Den dekker ikke 100%, men det er det ingenting som vil gjøre uten at det blir et tykt unaturlig lag på huden... Jeg har hatt min i 5 mnd nå, og har enda litt igjen i den. Den er veldig drøy i bruk og du trenger kun en liten dash for å dekke hele fjeset Så bra! :-) Hvordan er den mot huden, tetter den porer/gir kviser? Og hva er egenskapene bortsett fra å dempe rødhet, er den mattende på fett hud eller fuktgivende for tørr hud? Og hvor kan jeg kjøpe den?
88888 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2012 Og ingen som vet hvor jeg kan få tak i Bodygraphy sin grønne primer? Feelunique selger den ikke lenger :-(
BoringMachines Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Sjekk ut Cliniques serie Redness Solution
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå