AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Mener da på nett. Driver og ser på nett. Mange nettbutikker. Noen har elendig nettside... Hva er din beste erfaring? med tanke på inspirasjon, forklaringer osv Anonym poster: bf352eb9f4e0cadf4d4ce90c50970c7f
lilleGrethe Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Det er jo enormt mye der ute. Hva er du ute etter? Hvilken hobby, og vil du ha nettsider på norsk, eller utenlandske også? Og du ber om forklaringer og inspirasjon - er det det du vil ha, eller skal du kjøpe varer? Ofte er forskjellige sider gode på forskjellige ting. For min del er pris og shipping til Norge viktig, mens instruksjoner er unødvendig - inspirasjon kan jeg finne andre steder. Godt tilrettelagt nettside med enkel navigering og god søkefunksjon er også viktig. Jeg handler perler og sølv til smykkelaging, og har vært fornøyd med www.bluemud.com for Swarovski, www.integritypearls.com for ferskvannsperler, og palmermetals.co.uk for sølv. Hvis du gir litt mer info om hva du driver med, kan du sikkert få bedre svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå