AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Del Skrevet 9. august 2012 Har vært på Tilbords i dag og kjøpt gavekort som gave til et bryllup. Dette ble laget som en liten lapp (type kvittering) som ble tapet på et ganske stort helt firkantet dobbelkort. TIl dette dobbelkortet fikk jeg også med konvolutt. Men jeg hadde også lyst å gi de et skikkelig kort, så etter mye leting på butikk fant jeg enda større kort. På fremsiden står det "Bryllup". Det hører også med konvolutt til dette. Spørsmål er da: Skal jeg skrive på det største kortet jeg kjøpte og så legge gavekort-kortet inni det store kortet og legge begge to oppi den største konvolutten, eller skal jeg legge det store kortet nedi den store konvolutten sammen med gavekortet som jeg lar ligge i konvolutten som hører til (gavekortet altså)? Eller bør jeg gjøre det på andre måter? Og hva skal jeg skrive? Hva er vanlig å skrive i sånne kort? Kjære Gunda og Peder Til lykke med den store dagen og de beste ønsker for fremtiden! Hilsener fra Kari og Ola Anonym poster: 796289edbdfbc2e331d74419373abda8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #2 Del Skrevet 9. august 2012 Noen som vil komme med en mening? Spesielt angående hvordan jeg skal legge kortene. Anonym poster: 796289edbdfbc2e331d74419373abda8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 9. august 2012 #3 Del Skrevet 9. august 2012 Hei, jeg ville lagt gavekort-kortet inni det fine kortet, og så dét igjen i konvolutt. Teksten din syns jeg var fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amens Skrevet 9. august 2012 #4 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg ville og tatt gavekortet inne det fine kortet. Teksten var kjempe fin den^_^ Har allerede fått to kort hvor omtrent akkurat det står inni. Jeg pleier av og til finne frem ett lite dikt eller ordtak om jeg er smålig sentimental. "Man gifter seg ikke med en man kan leve med, men med en man ikke kan leve uten" Litt teit jeg vet, men blir som sagt til sentimental av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #5 Del Skrevet 9. august 2012 Det var slik jeg endte opp med det også Ringte en gammel tante som er god på slike ting Anonym poster: 796289edbdfbc2e331d74419373abda8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå