Gå til innhold

Mister jeg han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Varsel! Nok en overanalyserende tråd.

Vi har holdt på et par måneder, og jeg har blitt så bortskjemt! Han har sendt meldinger hver dag, og jeg har blitt like glad hver gang. Vi har vært på sommerferie sammen, og møttes når vi har hatt tid (vi har begge veldig travle liv og krevende jobber). Vi har likevel alltid sendt meldinger hver dag.

Nå har jeg ikke hørt noe på to dager, og det var jeg som sendte melding først sist gang vi sendte.

Jeg sendte en lang melding sist (riktignok ikke noe som var nødvendig å svare på, som egentlig var et svar på noe han skrev). Ballen er på hans banehalvdel.

Nå er jeg så usikker. Det er ikke likt han å ikke gi lyd fra seg i det hele tatt. Er han lei? Jeg er ikke typen til å mase, og vil nødig at det skal være flere meldinger på rad fra meg, og dessuten er det så nedtur om han ikke svarer. Vi har halvveis avtalt å være sammen i helgen, og nå er jeg så usikker på om jeg skal sende melding og spørre om vi fortsatt har en avtale. Hvis han virkelig vil møte meg eller holde kontakten, eller vært like interessert som før, så hadde han vel sendt melding som han pleier?

Anonym poster: 30381efb81f6e0eba6a464efddac6631

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si.. Det eneste du kan gjøre er nok bare å spørre han om det er noe galt. Sier han nei, så kan du foreksempel si at du merker at han er blitt forandret, og at han er nødt å si om han har mistet interessen. :)

Har det samme problemet selv, og vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Kanskje ikke helt rett at jeg gir deg tips da, når jeg ikke vet selv men! Hehe.

Jeg har iværtfall tenkt å spørre om han forsatt er interessert i å møte meg. Selvom jeg ikke har fått kvinnet meg opp enda. ;p

Anonym poster: 343e922ff47f7cea2e44ec9b059b2ec8

AnonymBruker
Skrevet

Viktig info:

Hvor gamle er dere?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Dere bor ikke sammen så vidt jeg forstår?

Anonym poster: 800d630f3243f6ab47a528988211007d

AnonymBruker
Skrevet

Viktig info:

Hvor gamle er dere?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Dere bor ikke sammen så vidt jeg forstår?

Anonym poster: 800d630f3243f6ab47a528988211007d

Vi er begge i slutten av 20-årene. Vi er ikke sammen, vi har bare "holdt på", selv om alle rundt oss tror vi er sammen. Nei, ikke samboere.

Jeg vet ikke om han bare slapper mer av siden han "vet hvor han har meg", eller hva det er for noe. Spørsmålet er vel egentlig om det er oppfattet som mas om jeg sender en melding?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge i slutten av 20-årene. Vi er ikke sammen, vi har bare "holdt på", selv om alle rundt oss tror vi er sammen. Nei, ikke samboere.

Jeg vet ikke om han bare slapper mer av siden han "vet hvor han har meg", eller hva det er for noe. Spørsmålet er vel egentlig om det er oppfattet som mas om jeg sender en melding?

TS

det er et dilemma det der.

Om det hadde vært meg, hadde jeg sendt han en melding der jeg hadde spørt om han forsatt er interessert i å møtes.

Det er for kjipt å sitte å vente i flere dager, om han allerede har bestemt seg nå uansett.

Anonym poster: b7e96d3408259c45179fb2bb219d716c

AnonymBruker
Skrevet

Han som jeg er kjæreste med nå, "forsvant" på samme måten helt plutselig mens vi fremdeles datet. Hørte ikke noe fra ham på en hel helg og var selvsagt sikker på at alt var over. Men det var det ikke, og da han tok kontakt igjen, fikk jeg en unnskyldning og en forklaring. Det trenger altså ikke være at han har "dumpet" deg. Send en sms og spør om dere fremdeles skal treffes i helgen. ;)

Anonym poster: a553a4e1395c799b479ff5019dc7be95

Skrevet

Så fint, siste AB :)

Jeg sendte mld, og fikk svar en del ganger. Det blir ikke noe av helgen, men han foreslo noe annet vi kunne gjøre. Men, så sluttet han brått og svare..

Huff, vet ikke hva jeg skal tro. Orker ikke bli såret igjen. Jeg fatter det bare ikke, vi har hatt det så fint. Han kan da ikke ha oppfattet det så annerledes enn meg heller?

Og når vi har holdt på såpass lenge, burde jeg ikke i det minste kunne forvente at han sier ifra om han ikke vil mer?

TS

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Så fint, siste AB :)

Jeg sendte mld, og fikk svar en del ganger. Det blir ikke noe av helgen, men han foreslo noe annet vi kunne gjøre. Men, så sluttet han brått og svare..

Huff, vet ikke hva jeg skal tro. Orker ikke bli såret igjen. Jeg fatter det bare ikke, vi har hatt det så fint. Han kan da ikke ha oppfattet det så annerledes enn meg heller?

Og når vi har holdt på såpass lenge, burde jeg ikke i det minste kunne forvente at han sier ifra om han ikke vil mer?

TS

jo! absolutt!

Skrevet

det er dessverre veldig mange som gjør det sånn, bare "faser" det ut og lar være å ta kontakt. Man kan absolutt kreve et ordentlig svar og spesielt fra en mann i slutten av 20-årene, det må han bare lære seg først som sist

Anonym poster: 3328a18663baf2716e2c3d0cd79932a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...