Gå til innhold

Kult eller bare tacky?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på det at jeg gjerne vil finne en "offentlig" måte å takke våre foreldre som har bidratt overraskende mye til vårt bryllup. Og da på en annen måte enn kun å takke dem i talen.

Jeg syns da det virker litt kult at jeg lager en fin "plakat" som henger over eller står på gavebordet hvor det står:

"En stor takk til våre hovedsponsorer

Min far+stemor bilder av dem

Min mor+ stefar bilder

Hans far+stemor bilder

Hans mor+stefar bilder

Uten deres sponsing, hjelp og støtte hadde ikke denne dagen blitt mulig.

Glad i dere alle sammen"

Jeg syns som sagt dette høres kult ut, men vil gjerne høre hvordan dere hadde reagert dersom dere kom i et bryllup hvor dette ble gjort? Jeg kan liksom ikke spørre venner, for dette vil jeg at ingen skal vite om på forhånd i såfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres hyggelig ut. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

jeg ville droppa plakaten men takket dem i talen og også nevnt det til dem når det er bare dere der. :)

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde syntes det hadde vært litt tacky.... Men skal dere ha "sanghefte" eller hva nå man kan kalle det? Hva med å skrive det på siste side der?

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes bare det er så leit at deres store bidrag ikke vises på gavebordet.....

Skrevet

Jeg synes bare det er så leit at deres store bidrag ikke vises på gavebordet.....

Men da gjør du det :) Om du føler at det er riktig i DITT bryllup så lager du en plakat :) Det jeg eller andre mener skal du ikke bry deg om. Gjør det som føles riktig for deg :)

• Liker 2
Skrevet

Som gjest hadde jeg synes det var litt "tacky".

• Liker 10
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Som gjest hadde jeg syns det var veldig hyggelig.

Men det kan jo hende at de det gjelder syns at det er litt flaut? Hadde det vært jeg som hadde hjulpet dere, så tror jeg jeg hadde bltt litt forlegen om det var en plakat med bilde av meg. Men det kan jo ogsp hende at de syns det er veldig morsomt å bli gjort litt stas på.

• Liker 1
Skrevet

Om det gjøres skikkelig, men fine bilder i lik størrelse på en fin plaket, så kan det funke. Men det blir fort veldig tacky om det er gamle bilder i forskjellige kvalitet pålimt ett stykke kartong.

Jeg ville nok droppe bildene og heller laget en plate med trykke på, kanskje innrammet? Skal være mulig å gjøre det på en fancy måte uten at det koster skjorta og blir en fin gest^_^

• Liker 2
Skrevet

At du ærer mennesker som sponser ditt bryllup kan aldri bli tacky.

• Liker 1
Skrevet

At du ærer mennesker som sponser ditt bryllup kan aldri bli tacky.

Selvfølgelig ikke. Men måten man gjøre det på kan bli det.

• Liker 6
Skrevet

Mulig, om man er redneck. Heldigvis for meg så liker jeg lite stive måter å gjøre ting på og denne var fin. Selv ville jeg ikke valgt plakater, men bilder i ramme stående på gaveborde om jeg skulle gjort noe lignende.

• Liker 2
Skrevet

Hadde tenkt å lage det på en måte som en fin opptrykket "sponsorplakat" om dere forstår hva jeg mener med det? Og så innrammet i en enkel svart ramme.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes det høres tacky ut.

• Liker 4
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hvis det skal bli kult, bør alle bildene være tatt profesjonelt, med en ensfarget, ren bakgrunn og personene må ha blikket festet i kameraet.

Tenk sånn som dette

AnonymBruker
Skrevet

Synes tanken er kjempegod, men tenk godt over utførelsen.

Pene bilder og pen tekst i ramme blir bra tror jeg, men ikke en "plakat" skrevet med sprittusj liksom

Anonym poster: 870043c0c92e830e7b231f759e4e00cf

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det skal bli kult, bør alle bildene være tatt profesjonelt, med en ensfarget, ren bakgrunn og personene må ha blikket festet i kameraet.

Tenk sånn som dette

Det blir plutselig veldig dyrt om de skal til proff fotograf for å få tatt de bildene.

Ts, kanskje du bare kan skrive noe og printe på et pent ark og sette i ramme, uten bilder?

Anonym poster: 870043c0c92e830e7b231f759e4e00cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I polen, hvor jeg kommer fra, er det vanlig å be opp foreldrene litt utpå kvelden. De kommer opp på dansegulvet, musikken roer litt, lysene slås mer på, og brudeparet takker dem for all innsats, støtte, og alt. Det vanlige er at brudeparet har blomsterbuketter liggende klart.

Kanskje noe for dere?

Anonym poster: 497e41bfde667e8e6e61e234fc0ed3c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ønsket at det skulle henge et stort bilde av meg i et bryllup. Dersom det er avklart med alle de som er avbildet er det greit nok.

Anonym poster: e74954fa4bf11c20c006b8b47462f4d0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...