AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Jeg er usikker på hva jeg vil studere, er 27 år og enda ikke begynt på studie Så nå sjekker jeg alle slags universitet og håper jeg finner noe som interesserer meg, jeg er veldig glad i naturen og dyr, men man trenger en del matte og fysikk i de områdene jeg intereserer meg i, og da er det utelukket fordi det klarer jeg bare ikke, fysikk er Så fant jeg da fysioterapi! jeg leste meg gjennom dette og mener dette kan være interesant for meg. Er det noen som har studert dette og gjerne vil fortelle hva dere gjorde på skolen, hva dere leste og praksis øvelser og slik? Gjerne noen andre har noen ideer om hva å studere? Takk for svar! Anonym poster: edeac1d3a0c9220213b1d3a1406d7c42
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Er også litt nysgjerrig på fysioterapi:) Noen som vet hvor lang er utdannelsen er? Lønn? Og inneholder studiet noe særlig mattematikk eller noe relatert til det? For der er jeg helt grønn:S Anonym poster: 2c758f73e2892ac2392f9853ff907eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå