Mr.Dean Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Ja, jeg og samboeren driver å leter etter en savnet hund her i området. Gikk i seks timer i strekk i går, og fant ingenting. Han har vært savnet i 36 timer nå(stakk av på fjellet), og jeg lurer på hva annet jeg kan gjøre når jeg går å leter? Legger ut "Poster" med mat(merker et tre, og legger mat under så jeg kan sjekke på tilbaketuren) pluss at vi kaller mye på han mens vi går. Hva annet kan man gjøre? Noen tips? Det er mye rein og sau i området, men reinsdyrene vi så igår var helt rolige, noe de ikke ville vært om en bikkje hadde jaget dem. Vi skal lete i nytt område idag, og setter pris på alle slags tips og råd dere kan komme med!
Gjest Cevita Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Fortelle hvor dere befinner dere så andre også kan holde øynene oppe :-) Hadde noen mistet en hund i nærheten av meg hadde jeg lett hjulpet til med å lete.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Legg ut noe kjent for hunden, der dere mistet han. De kommer som regel alltid tilbake til utgangspunktet fra der de stikker fra. Kanskje et teppe eller lignende.
Titti72 Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Har dere FB profil, så er det div gruppere dere kan kontakte som kan hjelpe dere å spre ordet og avnt lete. Se feks. Nitrogruppa. Starter du der, spres det over hele norge før du aner ordet av det. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå