AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Har lyst til å studere mere eller noe annet, men har ikke råd. Hva gjør jeg? Har allerede en bachelor, men får ikke brukt den og kunne godt tenke meg å ta master, men finner ingen her som passer. Finner heller ingen studier som jeg kan ta over nett som ikke koster veldig mye. Har allerede MYE i studielån dessverre til ingen nytte så jeg må jobbe 100%. Har googlet meg gul og blå, men finner ikke noe. Er det noen som har bedre forslag? Studie som gir jobb, ikke koster mye og som kan tas over nett Anonym poster: 53230e9f095e8e52e1f23660f17f1f7f
Gjest Offensive Pie Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Du har studert i 8 år, og får ikke jobb etter det? Tidsreising er det første som faller meg inn. Du kan også jobbe noen år, spare heftig og leve på oppsparte midler som student. Du kan kanskje overleve på mindre enn 100 % jobb? Hvis du ikke har studert så lenge, kan du jo bruke Lånekassen.
Rosalie Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Kurs? Samlingsbasert master (på deltid ved siden av jobb)? Flytte dit studiemulighetene er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå