Red chili Skrevet 23. august 2012 #42 Skrevet 23. august 2012 Jeg har også begynt på den Synes det merkes godt i muskulaturen, jeg sliter litt med høyre muskelbakdel og etter at jeg har begynt med Butt Bibel så har jeg ikke kjent noen smerter Dette er absolutt noe for meg og idag har jeg fullført dag tre av denne uka og krysser av for hver eneste dag. Kunne du lagt ut level 2 og 3 også ? Jeg blir selv ferdig til slutten av sep og gjett om jeg skal ta en runde til Jeg synes at på bildene dine så ser jeg litt forskjell og fortsett effektivt for å oppnå resultater, lykke til
Binta Ba Skrevet 23. august 2012 Forfatter #43 Skrevet 23. august 2012 Av videoene, tenker du? De kommer på mandag, så jeg tenkte å legge ut da. Vil ikke engang SE de før den tid..lol. Jeg er småstøl. Prøver også å få danset nærmere 20-30 min hver dag, i tillegg til at jeg har begynt å være mer aktiv i hverdagen med ny jobb hvor jeg ikke bare sitter.. 1
Binta Ba Skrevet 27. august 2012 Forfatter #44 Skrevet 27. august 2012 Jeg er sliten, men uke 3 er nå startet. Ekstra sliten fordi jeg greide pokker meg å falle i trappa, så rygg og røv gjør vondt. Men, flink er jeg.
Binta Ba Skrevet 28. august 2012 Forfatter #45 Skrevet 28. august 2012 I alle dager..jeg har nå blitt 3,9cm større rundt brystmålet! Høh? Dette må være muskler, eller punkt-vektøkning:P Midja har mistet 1,6cm, og rumpa har mistet 1,6cm.
Binta Ba Skrevet 28. august 2012 Forfatter #46 Skrevet 28. august 2012 Lower body level 2 Upper body level 2
Wonderbitch Skrevet 1. september 2012 #47 Skrevet 1. september 2012 (endret) Hvordan går det med dere? Jeg har begynt på lower level 3 og faktisk blitt støl hehe.. vet dere om det er best å vente til stølheten går over før man trener igjen, eller kan man bare kjøre på? Mtp at det er samme muskelgruppe som brukes, og det der med å rive av fibre eller noe sånt (høhø...) Endret 1. september 2012 av Wonderbitch
Binta Ba Skrevet 1. september 2012 Forfatter #48 Skrevet 1. september 2012 Jeg holder meg sånn ca til ukesplanen, enkelt og greit:) Er gjerne piiittelitt støl ennå når jeg kjører andre gang for uka, men ikke så mye at det er smertefullt.
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2012 #49 Skrevet 1. september 2012 Idag oppdaget jeg at jeg har fått firkantræv, så nå har jeg satt igang treningen igjen etter en lat sommer. Startet på første del, og skal prøve å jobbe dette inn i de andre treningsrutinene 2
Wonderbitch Skrevet 1. september 2012 #50 Skrevet 1. september 2012 Idag oppdaget jeg at jeg har fått firkantræv Haha det oppdaget jeg her om dagen også! Med innsving tilogmed! Men synes jeg merker litt forbedring nå da:-) 1
visemor Skrevet 15. oktober 2012 #51 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Er det noen av dere som følger rumpebibelen ennå? Tenkte jeg skulle prøve, men vil gjerne høre om andres resultater :-D Endret 15. oktober 2012 av visemor
Binta Ba Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #52 Skrevet 15. oktober 2012 Øvelsene i nummer to ble for ille for knærne mine, så jeg måtte faktisk stoppe. ( Skal sies at jeg har en del problemer med knærne fra før av, så det er ikke relatert til selve opplegget..) Jeg gjør ennå nr 1 til tider, og har ca annenhver dag med andre øvelser. Kan legge ut videoen til en annen jeg også bruker litt senere:) Veldig synd, for jeg likte programmet i seg selv veldig godt.
visemor Skrevet 15. oktober 2012 #53 Skrevet 15. oktober 2012 Huff, det med knærne er noe jeg er redd for - har slitt med dem. Fint om du legger ut videoen :-D. Leter etter et eller annet jeg kan bruke for å få strammet opp rumpa, uten at det gir vonde knær.....
Binta Ba Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #54 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Huff, det med knærne er noe jeg er redd for - har slitt med dem. Fint om du legger ut videoen :-D. Leter etter et eller annet jeg kan bruke for å få strammet opp rumpa, uten at det gir vonde knær..... Sånn:) Nr 1 har jeg nettopp begynt med. Nummer 2 ser skikkelig kjedelig ut, men er veldig bra, synes jeg.. I tillegg gjør jeg noe yoga, og tar også push-ups og gjør noen crunches. Endret 15. oktober 2012 av Binta Ba
Gjest mari kontrari Skrevet 16. oktober 2012 #55 Skrevet 16. oktober 2012 Ville bare si takk for de siste videoene. Jeg følger ikke et bestemt program, men tar en liten treningspause fra studier i løpet av dagen for å få i gang blodomløpet, og noe som avlaster knærne fra knebøy og utfall var akkurat det jeg manglet
Binta Ba Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #56 Skrevet 16. oktober 2012 Ville bare si takk for de siste videoene. Jeg følger ikke et bestemt program, men tar en liten treningspause fra studier i løpet av dagen for å få i gang blodomløpet, og noe som avlaster knærne fra knebøy og utfall var akkurat det jeg manglet Ingen problem:) De to siste gjør jeg om dagene, de er ikke ille for ryggen heller. Mine mål nå: Bryst: 102 Midje: 85,5 Rumpe: 118,8 Så jeg har gådd litt ned rundt midja, og rumpa holder seg ca der jeg vil ha den. Men jeg har fått mer løft, og er fastere, og det er DET jeg er ute etter Bilder kommer, men ikke i undertøy. Jeg kasta alt undertøy og investerte i nytt fordi formen har endret seg såpass, så nå blir det med helt trange klær framover istedet! 1
visemor Skrevet 16. oktober 2012 #58 Skrevet 16. oktober 2012 Den øvelsen i den første videoen virker bra, den kommer nok til å bli en del av de øvelsene jeg gjør :-D 1
miramis Skrevet 11. april 2013 #59 Skrevet 11. april 2013 Hmm tenkt å prøve meg på denne her, noen flere som henger seg på? 1
Gelica Skrevet 11. april 2013 #60 Skrevet 11. april 2013 Hmm tenkt å prøve meg på denne her, noen flere som henger seg på? Ser at denne tråden er relativt gammel. Innlegget før ditt er skrevet 16. oktober. Kanskje vi bør starte en helt ny tråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå