Binta Ba Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Heihei:) Drar nå noen av oss over fra tråden om rumpetrening til en offisiell Butt Bible-tråd. Jeg startet på mandag med å følge dette programmet: Dag en brukte jeg denne videoen: Og dag to var det altså denne: Dag tre skulle jeg gjøre noe annet, men endte opp med å bare dance til dancehall i en halvtime istedet, noe som i og for seg er heftig trim, det også Kommer til å poste bilder èn gang i uka, med samme undertøy på hver gang, og samme poseringer hver gang. Dette er uke 1: De som følger Butt Bible på eget vis kan selvsagt slå seg til her! 1
Binta Ba Skrevet 9. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2012 Idag er det altså video nummer 1 igjen, skal gjøre denne om ca ti min:)
Nattergalen Skrevet 9. august 2012 #3 Skrevet 9. august 2012 Trenger man noe ekstrautstyr for å gjennomføre dette? Dvs vekter ol? Er sikker på at mannen hadde satt pris på at jeg satte igang...
Lady Stardust Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Trenger man noe ekstrautstyr for å gjennomføre dette? Dvs vekter ol? Er sikker på at mannen hadde satt pris på at jeg satte igang... Man trenger manualer til nivå 1, vektstang og stol til nivå 2 og/eller 3, husker ikke helt. Jeg har bare brukt *host* spritflasker til manualer. Ikke kommet lenger Binta Ba; Jeg vil gjerne henge med, men jeg starter neste mandag. Hadde nesten fullført nivå en for noen uker siden, men datt helt ut. Så starter på nytt til mandag, bilder og alt skal med!
Nattergalen Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Man trenger manualer til nivå 1, vektstang og stol til nivå 2 og/eller 3, husker ikke helt. Jeg har bare brukt *host* spritflasker til manualer. Ikke kommet lenger Binta Ba; Jeg vil gjerne henge med, men jeg starter neste mandag. Hadde nesten fullført nivå en for noen uker siden, men datt helt ut. Så starter på nytt til mandag, bilder og alt skal med! Ok, har manualer og mannen har ei vektstang liggende. En stol skal man vel også klare å spore opp. Så da er det vel bare å sette på seg en litt penere truse, be mannen ta bilde for så å gå igang... Skal se om jeg får til første runde ikveld.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Flink du er ! Jeg vil også begynne med Butt Bible. Kanskje jeg skal begynne på level 1 i dag. Anonym poster: 48a30f76cab9cc69fd7637a6000901cc
Binta Ba Skrevet 9. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2012 Jeg har bare brukt vannflasker..hehe..skal få kjøpt inn etterhvert selv, må bare få råd til slikt først. Stol har jeg derimot;) Er ennå stiv og støl i armene, to dager etter øvelsen. Merker forskjell på rumpemusklene også, er det jeg liker med disse videoene. Men, så er jeg ikke særdeles trent fra før av:P Sleng dere med!
Binta Ba Skrevet 9. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2012 Flink du er ! Jeg vil også begynne med Butt Bible. Kanskje jeg skal begynne på level 1 i dag. Anonym poster: 48a30f76cab9cc69fd7637a6000901cc Takk:) Du kan gjerne fortelle meg det HVER dag asså! Må bare huske å ta bilder. Er spent på å se om jeg ser noe forskjell , uke for uke. Man ser det gjerne mindre selv, litt derfor jeg tar bilder. Pluss at jeg kan jo ikke bare backe ut og la disse bildene stå..
mari4ever Skrevet 10. august 2012 #9 Skrevet 10. august 2012 For noen bra øvelser:) dette skal jeg være med på. begynner i dag! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #10 Skrevet 10. august 2012 Tråden er flere måneder gammel. Hva kommer det av at ingen kan rapportere om resultater etter fullført program? Er det ingen som har fullført? Anonym poster: d1f4f17451c092473f58140a821ca13f 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #11 Skrevet 10. august 2012 Tråden er flere måneder gammel. Hva kommer det av at ingen kan rapportere om resultater etter fullført program? Er det ingen som har fullført? Anonym poster: d1f4f17451c092473f58140a821ca13f Sorry. Det er selvfølgelig ikke denne tråden som er flere måneder gammel, men modertråden.. Anonym poster: d1f4f17451c092473f58140a821ca13f
Binta Ba Skrevet 10. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2012 Sorry. Det er selvfølgelig ikke denne tråden som er flere måneder gammel, men modertråden.. Anonym poster: d1f4f17451c092473f58140a821ca13f Jeg postet ikke bilder der fordi jeg ikke fullførte.. Derfor jeg startet denne nå. Her skal det være bilder, man kan jo gjerne ta med mer klær enn meg. Jeg tok i undertøy fordi jeg virkelig vil vise om det blir forskjell eller ikke. Jeg ligger en dag på etterskudd nå, tok to dagers pause istedet for en, menmen. Fortsetter med programmet, så idag var det lower level 1 igjen. Blir en liten forskyving, men føler ikke at den ene dagen gjør noe med tanke på "avslapningsdagene" som kommer. Slenger inn noe ekstra siste dagen:)
Gjest Kim Skrevet 10. august 2012 #13 Skrevet 10. august 2012 Meningsløst! Ta utfall og knebøy to ganger i uka.
Myosotis Skrevet 10. august 2012 #14 Skrevet 10. august 2012 (endret) Slenger meg på! Jeg har holdt på med buttbible i 3 uker nå jeg! :D Jeg merker forskjell, og det gjør mannen min også. Rumpa føles strammere og en del av "cottage-cheesen" har forsvunnet.^^ Jeg har tatt før-bilder, men kan ikke se så veldig mye forandring på bildene enda. Men det kan være fordi jeg har ganske dårlig lys på rommet. Nå gjorde jeg en feil da, og hoppet rett på level 2 etter bare en uke. (litt for ivrig ). Men når det gjelder upper body er jeg fremdeles på level 1. Mye fordi jeg synes det er fryktelig tungt for armene. Jeg har bare 5kg manualer, og det ser ut som om man helst skulle brukt noe lettere.... Endret 10. august 2012 av Myosotis
Binta Ba Skrevet 10. august 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. august 2012 Meningsløst! Ta utfall og knebøy to ganger i uka. Lol. Har du sett disse videoene? De innebærer langt mer enn dette.. 2
Binta Ba Skrevet 10. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2012 Slenger meg på! Jeg har holdt på med buttbible i 3 uker nå jeg! :D Jeg merker forskjell, og det gjør mannen min også. Rumpa føles strammere og en del av "cottage-cheesen" har forsvunnet.^^ Jeg har tatt før-bilder, men kan ikke se så veldig mye forandring på bildene enda. Men det kan være fordi jeg har ganske dårlig lys på rommet. Nå gjorde jeg en feil da, og hoppet rett på level 2 etter bare en uke. (litt for ivrig ). Men når det gjelder upper body er jeg fremdeles på level 1. Mye fordi jeg synes det er fryktelig tungt for armene. Jeg har bare 5kg manualer, og det ser ut som om man helst skulle brukt noe lettere.... Jeg skal følge heeele programmet.. Merker også forskjell i musklene. Jeg greier å "twerke" rumpa mi mye mer..( youtube it! ) Merker det også når jeg går, at rumpa hopper litt mer. Men så har jeg jo rimelig stor rumpe. Lol. Og større skal den bli! Jeg må prøve å huske å måle ikveld også.
Gjest Kim Skrevet 10. august 2012 #17 Skrevet 10. august 2012 Lol. Har du sett disse videoene? De innebærer langt mer enn dette.. Lol. Har du sett disse videoene? De innebærer langt mer enn dette.. Ja, men det er bare ekstra fjas som tar tid. Ønsker du å forme rompa, så vi du få mye mer ut av knebøy og lounges samt kardio enn disse videoene du linker til. At jenter liker å trene i sosiale lag og derfor velger mindre effektiv trening som zumba og aerobics er et annet tema...
Binta Ba Skrevet 10. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 10. august 2012 Ja, men det er bare ekstra fjas som tar tid. Ønsker du å forme rompa, så vi du få mye mer ut av knebøy og lounges samt kardio enn disse videoene du linker til. At jenter liker å trene i sosiale lag og derfor velger mindre effektiv trening som zumba og aerobics er et annet tema... Da foreslår jeg at du ser på programmet, som faktisk anbefaler cardio i tillegg, og tar en titt på videoene som innebærer øvelsene du tar opp i tillegg til andre styrkende øvelser.
Myosotis Skrevet 10. august 2012 #19 Skrevet 10. august 2012 Ja, men det er bare ekstra fjas som tar tid. Ønsker du å forme rompa, så vi du få mye mer ut av knebøy og lounges samt kardio enn disse videoene du linker til. At jenter liker å trene i sosiale lag og derfor velger mindre effektiv trening som zumba og aerobics er et annet tema... Da skulle du sett meg etter hver runde. Svett som f, puls som løper av gårde. Så øm og sliten at jeg må legge meg ned i 10min før jeg har nok krefter til å reise meg og slå av videoen. Og det er ikke en overdrivelse. Har prøvd Zumba. Liker det ikke, og synes dette er mye mer effektivt. Jeg er også ganske dårlig trent, og jeg føler jeg får mye ut av dette opplegget. Når jeg i tillegg merker forbedringer så orker jeg heller ikke slutte bare fordi du synes det er teit. Folk må få lov til å trene slik det passer dem. Jeg har ikke gjort mye cardio i tillegg, selv om opplegget legger til rette og anbefaler akkurat det. Derfor skal jeg nå begynne å trappe opp med lette cardio-øvelser. Da håper jeg de siste ekstra kiloene også forsvinner etterhvert. 2
bambyb82 Skrevet 10. august 2012 #20 Skrevet 10. august 2012 Noen som vet hvordan dette funker for noen med bekkentrøbbel i etterkant av fødsel? må jo trene bekkenet opp igjenn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå