Rhiannon Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Siden min trofaste Sony Ericsson Naïte sliter med ladefunksjonen sin, har jeg innsett at jeg må skaffe ny. Jeg er ikke interessert i å bytte abonnement, fordi jeg har et utdatert chessabonnement jeg knapt betaler noe for (hvis ikke det viser seg at det er begrensninger på bruken, da vil jeg vurdere det - men vil fortsatt ha chess). For å gjøre det hele enkelt for meg kikket jeg på chess sin nettbutikk, og nå står det mellom disse modellene: Huawei Ascend G300 Chrome, til 1900 kr HTC Desire C, til 1700 Sony XPeria Tipo, til 1200 HTC Explorer, til 1000 Jeg har ikke hatt smarttelefon før, og de siste tre telefonene mine før den jeg har nå har vært foldetelefoner. Den jeg har nå er ikke det, og jeg ser at jeg belaster skjermen rimelig hardt... Den er god og ripete. Så jeg trenger egentlig å vite hvor mye disse skjermene tåler... Jeg er ikke storforbruker av smartfinessene (hadde i en periode iPhone via jobb), men vil gjerne ha noe mer fancy enn den jeg har nå. I tillegg kan jeg ikke tenke meg å bruke mer enn ca dette på telefonen i innkjøp. Noen som har gode råd, eller kjenner til disse telefonene?
Rhiannon Skrevet 9. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2012 Kjøp beskyttelsesfilm til skjermen Det var et veldig godt tips, det visste jeg ikke at fantes en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå