AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 Hei hei Jeg og min kjære prøver å finne ut av når på året vi vil gifte oss, men står litt fast.. Håper noen har erfaringer som kan hjelpe oss litt En mulighet er å ha bryllupet på sensommeren i juli/august. Sommerbryllup er jo veldig vanlige og kan bli veldig fine og på mange måter enklere å gjennomføre enn vinterbryllup. Lokalet vi ønsker oss er kun mulig å bruke på sommeren, så er nok også litt derfor vi tenker på sensommerbryllup. Men vi er litt skeptiske pga det nye norske sommerværet og det faktum at vi egentlig drømmer om jule/nyttårsbryllup. Jeg elsker julen og alt som følger med. Alle lukter, stemningen, levende lys, de mørke kveldene.. Kan bare se for meg hvor romantisk stemningen blir! Men mange syns kanskje det er litt spesielt å ha bryllup i tett tilknytning til julen, enten rett før, i romjulen eller på nyttårsaften. Min kjære er veldig opptatt av å ha nyttårsbryllup med fakler, raketter osv. Men da er ikke drømmelokalet til leie og mange syns kanskje det er sært å bryte inn i høytiden på den måten? Noen med innspill? Anonym poster: 9ef17418897d456e30d90c81a3456841
Portvinpiken Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Jeg forstår ikke hva som er sært med å "bryte" høytiden med enda flere hyggelige feiringer og selskapeligheter, men det får så være. Vi gifter oss i desember fordi jeg liker julemåneden og der vi gifter oss er det en tradisjon med utrolig flotte, koselige julemarkeder og en får gjort litt juleshopping. Jeg synes vinteren er kjedelig, så derfor liker jeg for en gangs skyld å ha noe å glede meg til om vinteren, og så slipper man å uroe seg for fint vær, for det blir det mest sannsynlig ikke :-) I tillegg oppdaget jeg i planleggingen at en kommer rimeligere ut i "off season" med blant annet fotograf, fly, hotellovernatting og til og med selskapet. 1
Jente89 Skrevet 10. august 2012 #3 Skrevet 10. august 2012 Hei hei Jeg og min kjære prøver å finne ut av når på året vi vil gifte oss, men står litt fast.. Håper noen har erfaringer som kan hjelpe oss litt En mulighet er å ha bryllupet på sensommeren i juli/august. Sommerbryllup er jo veldig vanlige og kan bli veldig fine og på mange måter enklere å gjennomføre enn vinterbryllup. Lokalet vi ønsker oss er kun mulig å bruke på sommeren, så er nok også litt derfor vi tenker på sensommerbryllup. Men vi er litt skeptiske pga det nye norske sommerværet og det faktum at vi egentlig drømmer om jule/nyttårsbryllup. Jeg elsker julen og alt som følger med. Alle lukter, stemningen, levende lys, de mørke kveldene.. Kan bare se for meg hvor romantisk stemningen blir! Men mange syns kanskje det er litt spesielt å ha bryllup i tett tilknytning til julen, enten rett før, i romjulen eller på nyttårsaften. Min kjære er veldig opptatt av å ha nyttårsbryllup med fakler, raketter osv. Men da er ikke drømmelokalet til leie og mange syns kanskje det er sært å bryte inn i høytiden på den måten? Noen med innspill? Anonym poster: 9ef17418897d456e30d90c81a3456841 Det finnes vel andre lokaler dere kan bruke? Det høres jo litt ut som at drømmen er vinterbryllup? Da syns jeg dere skal gå for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå