Brud04 Skrevet 17. februar 2004 #21 Skrevet 17. februar 2004 Ingen solosang hos oss, men musikkinnslag blir det. Vet bare ikke om det blir med trompet, saxofon eller et eller annet strykeinstrument.....
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #22 Skrevet 17. februar 2004 Og jeg har selvfølgelig leid Jan Werner til å synge for oss da, han skal synge Air og All by my self før Elisabeth Andreassen kommer og de skal synge grand prix melodien Duett. A girl can dream, can`t she....
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #23 Skrevet 17. februar 2004 TEX! Nå spøker du! MENER du virkelig at du har fått tak i dem????I så fall; er det til å undres over at vi er nysgjerrige på deg og ditt bryllup?????? *dauer av latter*
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #24 Skrevet 17. februar 2004 Ja, Jan Werner skulle bare ha femti tusen for jobben, Elisabeth skulle ha søtti tusen. Dritbillig, ikke sant??
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #25 Skrevet 17. februar 2004 Eeeehhhehehehe*hysterisk latter* femti tusen er vel omtrent det bryllupet vårt kommer på,tenker jeg... Nå begynte jeg et øyeblikk å lure. Regnet med at de var dyre, og stusset på om det var Røkke du hadde kapret.... Men jeg hadde ikke trodd de var SÅ dyre da!
minniepus Skrevet 17. februar 2004 #26 Skrevet 17. februar 2004 Lurer litt på å spørre kusina til min kjære. Hun er nesten 8 på den store dagen, og liker å synge. Mine to kusiner skal spille.
jea Skrevet 17. februar 2004 #27 Skrevet 17. februar 2004 Vi skal ha solo sang med han og moren hans..De er rå flinke.. www.thom.no De skal synge THE PRAYER og PERFECT HARMONY=denne har thomas skrevet selv.. De har også med seg pianist og fiolinist
nessi Skrevet 17. februar 2004 #28 Skrevet 17. februar 2004 Stemte "nei" for vi skal ikke ha sang. Vi skal ha trompetsolo. :enig_animasjon: Samme her
Lullu Skrevet 17. februar 2004 #29 Skrevet 17. februar 2004 En venninne av meg fikk bakoversveis da plutselig Jahn Teigen dukket opp i kirken og sang....gave fra brudgom. Det var utrolig vakkert. Ikke et tørt øye i hele kirken. Hun var rett og slett stor fan av Teigen da hun var yngre. Måtte bare skrive det ned her...........ikke meningen å bryte inn på trå'n. Sorry :oops:
Fru Snurp Skrevet 17. februar 2004 #30 Skrevet 17. februar 2004 Vi skal enten ha en kamerat som synger "No Frontiers" eller to venner som spiller "Du er den ënde" på gitar. Synes ikke akkurat at "Du är den ende" passer så godt i et bryllup. Ta en titt på teksten i det ene verset: Ingen som du, fast du hör till en annan, du skänker mig kärlek, hos dig vill jag stanna! Mitt öde det är att bli din i min fantasi, del av den värld som är din.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #31 Skrevet 18. februar 2004 Tror ikke det blir noe sang hos oss, men trompetsolo, det bare skal jeg ha. Tex: Hva skal din trompetist spille?
magnhild Skrevet 18. februar 2004 #32 Skrevet 18. februar 2004 Vet ikke om det blir solo enda, men regner med at dte blir sang siden vi begge synger i kor nå og alle de som er med i disse korene blir invitert på fest. Det blir kjempebra. De skal uansett synge oss ut av kirken med 'Bruremarsj fra Seljord'. Men håper at en av gutta vil synge Et liv för mig også, gjerne med koring av resten av vennene våre... *drømme*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå