Gå til innhold

Solosang i kirken

Skal du ha solosang i kirken?  

1. 1. Skal du ha solosang i kirken?

• Ja
      28
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet ikke planer om å ha solosang (eller annen "underholdning") i kirken. Kjenner ingen som kan påta seg den jobben, og gidder heller ikke å bruke masse tid på å finne en som kan gjøre en god jobb på dette feltet.

Men etter å ha snakket med flere vordende brudepar og etter å ha lest div innlegg her virker som om de aller flerste har et slikt innslag under vielsen.

Skal du ha solosang eller andre innslag under din vielse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lyst til å ha solosang i mitt bryllup, kjenner heller ingen som kan gjøre det... Noen som vet om noen som er flinke i Oslo området??

Skrevet

Vi skal ha solosang i kirken..Det er søsteren til toastmasteren som skal synge, hun har en nydelig stemme og skal synge "Et liv för mig"

Skrevet

Vi skal ha solosang i kirken. En jente som gikk i klassen min på videregående skal synge. Gleder meg, for hun er så utrolig flink. Skal også ha lesning av Frans av Assissis bønn. Tror det blir bra. :P

Skrevet

Stemte "nei" for vi skal ikke ha sang. Vi skal ha trompetsolo.

Skrevet

Håper at det blir....men vi er ikke helt sikre ennå

Skrevet

En solist skal synge You are still the one. Blir vel sunget litt roligere enn orginalen. Den passer oss utrolig godt i og med at vi har vært sammen i over 10 år, og var veldig unge da vi ble sammen, det var nok mange som mente at forholdet ikke kom til å gå... men vi motbeviste dem for nå blir det :bryllup:

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt solosang, men da skulle det vært med en vi kjenner. Føles unaturlig å leie noen til å synge for oss. Aner ikke hvorfor jeg føler det sånn men.

Kjenner desverre ingen som kan synge godt nok til å fylle kirkerommet.

Skrevet

Vi skal enten ha en kamerat som synger "No Frontiers" eller to venner som spiller "Du er den ënde" på gitar. Føler vi er heldige som kjenner noen som kan stille opp på denne måten. Er enig med Arwen at det ville ha føltes rart å leie noen.

Skrevet

Vi er veldig heldige, forhåpentlig blir det min manns kusine, som har sunget med "the Swingle Singers" i London og er utdannet sangerinne, som skal synge for oss. Hun sang i min manns søsters bryllup oå og er veldig flink. Aner bare ikke hva hun skal synge ennå...forslag mottas med takk!

Skrevet

Vi skal ha solosang. "From this moment" er så nydelig, og denne har jeg drømt om å ha i mitt bryllup. Har snakket med sangerinnen Ellen Nikolaysen, og hun skal fremføre denne + Ave Maria for oss. En venninne har hørt henne synge disse sangene i et bryllup tidligere, og det var visst utrolig nydelig. Så jeg stoler på det. Betaler 2 000,- for 2 solosanger. Syntes ikke det var så aller verst. Ellen Nikolaysen er jo også ganske kjent og dyktig.

Skrevet

Vi skal ha solosang! "Det vackraste" og "From this moment on".

Skrevet

Jeg skal ha TO sangere. Kusinen min og datteren til en av kollegene mine.

Har ikke helt bestemt oss for hvilke sanger ennå, eller hvem som skla synge hva, men jeg skal ihvertfall ha "from this moment" som en overraskelse til min kjære.

Skrevet

Vi skal ha pianospill og solo sang i kirken. Det blir solisten og pianisten fra bandet som skal spille om kvelden.

Skrevet

Vi synger i hvert vårt kor, og en liten gruppe fra hvert kor skal synge i kirken. Gleder meg til det. :-)

Skrevet

Svarte ja jeg, men det blir ikke helt riktig siden vi skal ha duett :lol:

Skrevet

Spurde lillesøstra mi om ho vil synge i går... Og ho sa ja og hurra for å bli spurd! :hoppe: Så no ligg ho i hardtrening til den store dagen. Sjølv om ho berre er hobbymusikar så syng ho kjempebra. Så no må vi finne ut kva ho skal syngje. Gler meg til ho kjem hjem til påske :-)

Skrevet

Vet ikke om det blir sang, men musikkinnslag blir det definitivt! Min lillesøster har forlengst sagt ja til å spille harpe for oss, og så skal vi spørre enten min kjæres bror eller hans forlover om å spille gitar og synge for oss (begge er kjempeflinke).

Og så blir det masse musikalske innslag - regner med både til utmarsjen og en masse ellers i bryllupet.

Skrevet

Vi hadde ikke solosang i vår vielse, for vi valgte å prioritere bort dette. Men solosang er nydelig, så jeg skulle gjerne ha hatt det med (selvom vi heller ikke savnet det da...)

Skrevet

Vi skal ha en solosang, og det skal jeg gjøre selv.. Har ikke helt bestemt meg for hvilken sang jeg skal synge ennda, men det kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...