Gjest brutal mann Skrevet 14. januar 2013 #341 Del Skrevet 14. januar 2013 Denne tråden er en effektiv vaksine mot alle vrangforestillinger om det gode i mennesket. Fy faen, for noen råtne verdier, holdninger og meninger enkelte av dere drasser rundt på! Enig! Vegetarianere er jo rett og slett forkastelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 14. januar 2013 #342 Del Skrevet 14. januar 2013 Denne tråden er en effektiv vaksine mot alle vrangforestillinger om det gode i mennesket. Fy faen, for noen råtne verdier, holdninger og meninger enkelte av dere drasser rundt på! Everybody lies. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. januar 2013 #343 Del Skrevet 14. januar 2013 Everybody lies. Om denne tråden er sannheten, så foretrekker jeg løgner. Det er bedre å tro at folk er bedritne, enn å vite det. My bubble. Do not burst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 14. januar 2013 #344 Del Skrevet 14. januar 2013 Om denne tråden er sannheten, så foretrekker jeg løgner. Det er bedre å tro at folk er bedritne, enn å vite det. My bubble. Do not burst! Kan ikke si jeg klandrer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #345 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg ser ned på staten som tar imot innvandrere fra ikke-vestlige land ... Sier ikke dette til folk i frykt for å bli halshogd av en venstrevridd gærn ottarfeminist bøddel. Ser ned på kvinner som ikke kan å lage mat. Ser ned på ekstremt metroseksuelle menn, som har blitt så populært. Anonym poster: d2d58ed207ca92e2686db4bd25bbe5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #346 Del Skrevet 14. januar 2013 Kjæresten min har rødt hår, og jeg synes han er verdens herligste og peneste. Men jeg er livredd for at barna våre skal arve hårfargen, rett og slett fordi jeg synes det er sjelden noen kler det (kjæresten min er et unntak der), og fordi jeg er redd de skal bli mobbet og ikke tåle sol osv.. Dette tør jeg selvsagt ikke fortelle til noen. Anonym poster: 9a2a680969e4c4a7c0c9f4bb0663535c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #347 Del Skrevet 15. januar 2013 jeg klarer bare... klarer bare ikke å stå for at jeg hadde sex med en stygg gutt på fylla og ble gravid med han, og tok abort pga det. Anonym poster: 52131625b3f4516074f517ce395c16f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. januar 2013 #348 Del Skrevet 15. januar 2013 jeg syns fibromyalgi er en tullesykdom! en sykdom mine feite veninner plutselig har "fått" siden de ikke lenger gidder å gå til butikken en gang. jeg er også feit og slapp, men jeg vet at jeg er slapp fordi jeg er feit. de skylder på denne forferdelige sykdommen som visstnok bare treffer overvektige kvinner som hater fysisk aktivitet. dette står jeg gjerne for offentlig også, men kanskje ikke foran kruttønna i veninnegjengen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #349 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg skrev innlegg nr #335, og beklager at det ble en diger bolk som er tung å lese. Skjønner ikke hvorfor det ble publisert slik, da jeg brukte avsnitt da jeg skrev det.Og for å gå tilbake til emnet, jeg synes ikke alle barn er søte... Det sier jeg selvfølgelig heller ikke høyt. Anonym poster: 022b0dcd14fdb86e3147d9c822c39a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #350 Del Skrevet 15. januar 2013 Røykere som får kreft har fortjent det. Anonym poster: ae615725d2ab901c7f33aaea880a871e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #351 Del Skrevet 15. januar 2013 at jeg ser ned på ateister. Anonym poster: 52131625b3f4516074f517ce395c16f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #352 Del Skrevet 15. januar 2013 at jeg er for abort ved Down Syndrom Anonym poster: eac1fc81a14a9125cde83aa1f2c427fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. januar 2013 #353 Del Skrevet 15. januar 2013 jeg syns fibromyalgi er en tullesykdom! en sykdom mine feite veninner plutselig har "fått" siden de ikke lenger gidder å gå til butikken en gang. jeg er også feit og slapp, men jeg vet at jeg er slapp fordi jeg er feit. de skylder på denne forferdelige sykdommen som visstnok bare treffer overvektige kvinner som hater fysisk aktivitet. dette står jeg gjerne for offentlig også, men kanskje ikke foran kruttønna i veninnegjengen Det kan hende venninnen(e) din(e) er feildiagnostiserte. Det betyr ikke at sykdommen de er diagnostisert med er en tullesykdom. Såpass langt bør du kunne klare å tenke selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2013 #354 Del Skrevet 15. januar 2013 Det kan hende venninnen(e) din(e) er feildiagnostiserte. Det betyr ikke at sykdommen de er diagnostisert med er en tullesykdom. Såpass langt bør du kunne klare å tenke selv. Om folk brukte litt tid på å tenke, så hadde denne tråden vært mye kortere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #355 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg og tenker mitt om fibromyalgi.. Men det er nok fordi den ene personen jeg kjenner som har dette mener trening bare vil forverre situasjonen. Så hun drikker seg snydes nesten hver helg og spiser godteri hver dag som om det skulle gjøre saken noe bedre. Anonym poster: d2d58ed207ca92e2686db4bd25bbe5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. januar 2013 #356 Del Skrevet 15. januar 2013 Om folk brukte litt tid på å tenke, så hadde denne tråden vært mye kortere. Hehe, du sier noe der. Ikke at alle innlegg i denne tråden er dumme eller korttenkte, for all del. Men de dukker opp med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 15. januar 2013 #357 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg og tenker mitt om fibromyalgi.. Men det er nok fordi den ene personen jeg kjenner som har dette mener trening bare vil forverre situasjonen. Så hun drikker seg snydes nesten hver helg og spiser godteri hver dag som om det skulle gjøre saken noe bedre. Anonym poster: d2d58ed207ca92e2686db4bd25bbe5d5 Jeg kan ikke så mye om fibromyalgi, men sykdommen skal visstnok ha litt fellestrekk med ME, og ett av de mest klassiske symptomene på ME er at trening og det å presse seg fører til forverring av sykdommen. Dette er dokumentert gang på gang, så det er ikke noe pasientene selv finner på. Ikke at det er så mye bedre for helsa å drikke seg snydens hver helg, for all del. Og godteri er ikke sunt for noen. Men som kronisk syk kan sikkert godteri fort bli en mager trøst (no pun intended) i en kjip hverdag, og det å drikke seg snydens hver helg er en uvane alle kan ha, også syke. Det at man blir dårligere av det er ikke nødvendigvis nok til å stoppe folk fra å fortsette med det. Been there, done that. Jeg har vært kronisk syk siden jeg var liten, og jeg bør egentlig ikke gjøre noe som gjør meg sliten, men likevel hadde jeg en litt vill festeperiode i slutten av tenårene. Det var absolutt ikke klokt mtp. sykdommen, men jeg hadde en litt «fuck it»-holdning til det hele siden jeg var så lei av å være syk, og dessuten ville jeg jo feste jeg og, som (nesten) alle andre tenåringer. Vet ikke om dette gjorde deg så mye klokere, men kanskje det hjelper deg å forstå venninen din litt bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #358 Del Skrevet 15. januar 2013 - Jeg er i mot innvandring, er for jævlig at vi snart er en minoritet i vaart eget land. - hadde glatt abortert hvis ungen hadde en eller annen genfeil som ga den og meg livslange utfordringer, holder med den vanlige motgangen. -er ikke ett parti som er noe aa stemme paa lengere, selv Frp har lagt seg ned paa rygg og er kun harry -helvette hadde fryst til is før jeg hadde stemt Ap -Ser ned paa folk som lever paa NAV penger(med unntak av de som faktisk har fysiske eller psykiske(les:hjerneskade) skader som gjør det umulig for de aa jobbe). -Ser ned paa folk som klager over hvor fælt de har det, men gidder ikke aa gjøre noe med det. Sier disse tingene høyt til mine nærmeste. Sier alt, uten om det med innvandring høyt ellers, men i redsel for aa bli stemplet som rasist saa holder jeg som regel kjefft naar temaet dukker opp. Er jo ikke lov aa mene at vi har nok utlendinger i landet uten at folk stempler deg som Hitler. Anonym poster: fcf8f28ba96dd6d31f6cd454ca915f1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2013 #359 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg kan ikke så mye om fibromyalgi, men sykdommen skal visstnok ha litt fellestrekk med ME, og ett av de mest klassiske symptomene på ME er at trening og det å presse seg fører til forverring av sykdommen. Dette er dokumentert gang på gang, så det er ikke noe pasientene selv finner på. Vet ikke om dette gjorde deg så mye klokere, men kanskje det hjelper deg å forstå venninen din litt bedre En del av behandlingen til fibromyalgi går på kosthold og riktig trening såvidt jeg har forstått. Når man ikke gidder å bry seg om de to kan man la være å klage slik for å få sympati, slik hun gjør. Anonym poster: d2d58ed207ca92e2686db4bd25bbe5d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. januar 2013 #360 Del Skrevet 15. januar 2013 - Jeg er i mot innvandring, er for jævlig at vi snart er en minoritet i vaart eget land. - hadde glatt abortert hvis ungen hadde en eller annen genfeil som ga den og meg livslange utfordringer, holder med den vanlige motgangen. -er ikke ett parti som er noe aa stemme paa lengere, selv Frp har lagt seg ned paa rygg og er kun harry -helvette hadde fryst til is før jeg hadde stemt Ap -Ser ned paa folk som lever paa NAV penger(med unntak av de som faktisk har fysiske eller psykiske(les:hjerneskade) skader som gjør det umulig for de aa jobbe). -Ser ned paa folk som klager over hvor fælt de har det, men gidder ikke aa gjøre noe med det. Sier disse tingene høyt til mine nærmeste. Sier alt, uten om det med innvandring høyt ellers, men i redsel for aa bli stemplet som rasist saa holder jeg som regel kjefft naar temaet dukker opp. Er jo ikke lov aa mene at vi har nok utlendinger i landet uten at folk stempler deg som Hitler. Anonym poster: fcf8f28ba96dd6d31f6cd454ca915f1a Eg synest "alle" går rundt og meiner dette heile tida, eg. Får i alle fall opp utallige postar på FB om dette... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå