Gå til innhold

Hva tørr du IKKE å stå for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overvektige mennesker/foreldre som sier at tynne modeller er dårlige forbilder er stein hakke dum

Anonym poster: 11e22028b09543c9015d58ed9689f304

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Glorificus

Tør og tør, men jeg merker jeg bare resignerer og blir passiv i diskusjoner om 22. juli og behandlingen av Anders Behring Breivik. Utsagn som "lås han inn og kast nøkkelen", "han burde bare blitt drept", "hvorfor skal han behandles bra i fengelset, når så mange lider pga han" osv gjør meg enormt provosert, men jeg har mer eller mindre gitt opp å diskutere dette saklig med folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

ADHD = uoppdragen

selvskader = drama queen

depresjon = dårlig samvittighet, selvforskyldt

ME = latskap

I det hele tatt er det en del nymotens diagnoser som jeg bare ikke kjøper, og tenker ofte at de som lider av dem bare burde manne seg opp. Men det sier man så klart ikke. Man klapper dem på skuldera og sier: "Så så, stakkars deg..."

Homofile irriterer fettet av meg også. Ikke de normale homofile, men de jævla femi-homsene. Blir skikkelig flau på deres vegne.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på folk som kjøper seg Thai damer, jeg synes det er prostitusjon.

Jeg liker ikke muslimer, jeg synes de er annenrangs mennesker.

Jeg liker kattunger bedre enn unger.

Jeg stemmer Frp men tør ikke si det pga. generaliseringer.

Jeg ser ned på feite folk, selvskadere og anorektikere. Seriøst get a grip!

Jeg synes narkomane kan seile sin egen sjø.

Jeg mener at religion er roten til omtrent alt i verden.

Jeg ser ned på barnevognsmafiaen og gravide som oppfører seg på en slik måte at alle må ta hensyn til dem. Spedbarn er forøvrig stygge. Barnefamilier får også altfor mye penger av staten.

Jeg ser ned på mødre som er hjemmeværende som har ungene sine i barnehagen.

Jeg synes Norge har altfor human straffepolitikk, den kriminelle blir tatt bedre vare på enn

Jeg synes vi kan ta penger fra flere av de overstående punktene å heller pøse de inn på eldreomsorg, dyrevern og medisinsk forskning.

Av alle punktene over er det kun den med Frp jeg ville nektet på ved en konfrontasjon. Det sier vel sitt.

Anonym poster: 489c453f9139c0613c2e1b3d8becdbe5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ADHD = uoppdragen

selvskader = drama queen

ME = latskap

I det hele tatt er det en del nymotens diagnoser som jeg bare ikke kjøper, og tenker ofte at de som lider av dem bare burde manne seg opp. Men det sier man så klart ikke. Man klapper dem på skuldera og sier: "Så så, stakkars deg..."

Homofile irriterer fettet av meg også. Ikke de normale homofile, men de jævla femi-homsene. Blir skikkelig flau på deres vegne.

dette skjønner jeg veldig godt at du ikke tørr å stå for, for makan til en idiotisk tankegang er det sjeldent jeg hører om... (spesielt det første du skriver her)

Endret av NozMonster
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg ser ned på folk som kjøper seg Thai damer, jeg synes det er prostitusjon.

Jeg liker ikke muslimer, jeg synes de er annenrangs mennesker.

Jeg liker kattunger bedre enn unger.

Jeg stemmer Frp men tør ikke si det pga. generaliseringer.

Jeg ser ned på feite folk, selvskadere og anorektikere. Seriøst get a grip!

Jeg synes narkomane kan seile sin egen sjø.

Jeg mener at religion er roten til omtrent alt i verden.

Jeg ser ned på barnevognsmafiaen og gravide som oppfører seg på en slik måte at alle må ta hensyn til dem. Spedbarn er forøvrig stygge. Barnefamilier får også altfor mye penger av staten.

Jeg ser ned på mødre som er hjemmeværende som har ungene sine i barnehagen.

Jeg synes Norge har altfor human straffepolitikk, den kriminelle blir tatt bedre vare på enn

Jeg synes vi kan ta penger fra flere av de overstående punktene å heller pøse de inn på eldreomsorg, dyrevern og medisinsk forskning.

Av alle punktene over er det kun den med Frp jeg ville nektet på ved en konfrontasjon. Det sier vel sitt.

Det er vel sånne som deg som nettopp gjør at folk generalsierer FRPere

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ned på feite, de me stygge øyenbryn, stygge mennesker, innvandrere, de som lukter stygt.

Tørr aldri å stå for noe av dette.

Anonym poster: 9ea365b04b302425cb87e88b421d51fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosabloggere som pumper leppene fullt med restylane. Ser IKKE ut!!

Anonym poster: b90227f73726d7edc110b773a2b7704c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mandalas

Overvektige mennesker/foreldre som sier at tynne modeller er dårlige forbilder er stein hakke dum

Anonym poster: 11e22028b09543c9015d58ed9689f304

Hvis man ikke er overvektig og mener at tynne modeller er dårlige forbilder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg misliker rike folk. Og får helt grøssninger av rosabloggere som lever for trening, restylane, og übersunn mat. Samt bloggere med vaaakre hjem. Det virker som jeg generelt misliker folk som skal vise seg frem/ ønsker å fremstå som bedre eller flinkere enn andre.

Anonym poster: 1efcfe3776e7ccc2a360a9f68698a321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

dette skjønner jeg veldig godt at du ikke tørr å stå for, for makan til en idiotisk tankegang er det sjeldent jeg høerr om... (spesielt det første du skriver her)

Men nå var vel ikke poenget med denne tråden at folk som deg skulle begynne å mase om det heller...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg ser ned på de idiota som ikke gidder å bruke stemmeretten sin og likevel klager over hvor grusomt alt er her i Norge. Og det er gjerne de som ikke gidder å stemme som skriker høyest. Vattnisser og hengerumper!

Jeg må si at jeg ser mer ned på deg som ikke tør å stå frem med disse meningene. Det er jo helt ok å mene at de er vattnisser. Verre er det at du har slike meninger og må skjule dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADHD = uoppdragen

selvskader = drama queen

ME = latskap

Enig med at selvskading er litt drama queen, men de andre? Herregud, skjerp deg! Ser godt at du ikke tør stå for disse meningene, de er jo absurde.

Rosabloggere som pumper leppene fullt med restylane. Ser IKKE ut!!

Anonym poster: b90227f73726d7edc110b773a2b7704c

Ser også ned på dem, men hvorfor tør du ikke stå for det?

Anonym poster: acfeb06f78329ea7c885aefdccf917b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel sånne som deg som nettopp gjør at folk generalsierer FRPere

Haha, sånne som meg sier ikke noenting om noen av delene så det tviler jeg på

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADHD = uoppdragen

selvskader = drama queen

ME = latskap

Jeg kan være enig i at ADHD, ME og depresjon kan være overdiagnostisert per i dag — men det at noen er feildiagnostiserte med en diagnose betyr ikke at diagnosen i seg selv er tullete eller ikke reell.

Det er forresten bevist gang på gang nå at ME er en fysisk lidelse som i de verste tilfellene kan føre til døden. Mange ME-syke er i praksis dårligere enn terminale kreftpasienter, i år etter år. Så les litt mer om temaet før du kommer med dumme uttalelser.

Jada, jeg vet at dette er en tråd hvor man skal si ting man ikke tør å stå for ellers. Men jeg klarte ikke å ikke si noe.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Herr Heftig

Jeg tør egentlig stå for alt jeg mener, men det er mye jeg ikke nevner før jeg blir spurt direkte og vet jeg har god tid til å forklare hvorfor.

EDIT: kom på en: Jeg tør ikke stå for at jeg har bruker på KG. Det er så flaut.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...