Gjest O___o Skrevet 29. september 2012 #281 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg ser ned på folk som starter juleforberedelsene i August Og mennesker som omtaler seg selv i " vi "-form, fordi de endret sivilstatusen på Facebook forrige uke. " Om jeg kan være med ut og ta en kaffe på lørdag? Da må jeg høre med <3 verdens beste kjæreste først <3 om VI har planer " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2012 #282 Del Skrevet 29. september 2012 Jeg ser ned på folk som starter juleforberedelsene i August Og mennesker som omtaler seg selv i " vi "-form, fordi de endret sivilstatusen på Facebook forrige uke. " Om jeg kan være med ut og ta en kaffe på lørdag? Da må jeg høre med <3 verdens beste kjæreste først <3 om VI har planer " Hvorfor tørr du ikke å stå for at du ser ned på dette? Det er da ikke særlig kontroversielt. Anonym poster: e66f4bde2b4c61fb2adab26f1e78e999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 30. september 2012 #283 Del Skrevet 30. september 2012 At jeg ser på mennesker som skriver f.eks "sommer fugl", "blikk boks", "jente sykkel" og lignende som litt mindre smarte. Merker at det irriterer meg mer og mer for hver dag som går.. At lavkarbosoldater irriterer meg grenseløst. At jeg syns det er grådig urettferdig at toppbloggere tjener så mye som de gjør. Det å skrive 5 setninger 2 ganger om dagen er IKKE verdt 70.000 i mndlønn. Står selvfølgelig for det, men vil ikke virke som en sjalu drittunge (selvom jeg SELVFØLGELIG er dritmisunnelig på at de tjener så mye for å gjøre så lite). 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 30. september 2012 #284 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg ser ned på folk som starter juleforberedelsene i August Og mennesker som omtaler seg selv i " vi "-form, fordi de endret sivilstatusen på Facebook forrige uke. " Om jeg kan være med ut og ta en kaffe på lørdag? Da må jeg høre med <3 verdens beste kjæreste først <3 om VI har planer " Jeg syns "vi er gravide" også er ganske teit.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 30. september 2012 #285 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hvorfor tørr du ikke å stå for at du ser ned på dette? Det er da ikke særlig kontroversielt. Anonym poster: e66f4bde2b4c61fb2adab26f1e78e999 akkuratt dette mener jeg om 99% av innleggene i denne tråden jeg har en følelse av at veldig mange her skriver om ting de misliker, siden så mange skriver ting som er langt ifra "farlig" å si/stå for .... eller, hvis de ikke tørr å si det, så synes jeg det finnes mange oppriktig feige sjeler her Endret 27. desember 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathen Skrevet 30. september 2012 #286 Del Skrevet 30. september 2012 jeg tørr ikke ha bra tanker om meg selv,nettopp for jeg er redd for at andre skal mene at jeg ikke har noen grunn til det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 26. desember 2012 #287 Del Skrevet 26. desember 2012 Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 27. desember 2012 #288 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg er skeptisk til innvandrere og liker dem ikke Jeg hater unger Jeg syns ikke babyer er noe søte og skjønner ikke begeistringen. Derimot om noen viser meg en kattunge, sukk... Jeg ser ned på på folk som stemmer Frp Jeg ser ned på folk med mye skrivefeil Jeg ser ned på navere Jeg ser ned på feite folk Jeg mener at religion er roten til alt ondt Jeg liker generelt ikke mennesker, dyr er mye bedre! Endret 27. desember 2012 av Borghild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake92 Skrevet 27. desember 2012 #289 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg liker ikke mennesker som lukter vondt Jeg misliker drittunger (barn som foreldre ikke klarer å holde styr på) Jeg får angst om det kommer muslimer på toget med ryggsekker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 27. desember 2012 #290 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg ser ned på folk som avbryter andre i en samtale. Jeg ser ned på folk som spør deg om din sykdom - for så å legge ut i det vide og brede om at de hadde det minst like ille - og allerhelst: at de hadde det mye verre - og at de forstår hva du går igjennom. Jeg ser ned på foreldre som drikker mye i jula " fordi det er jul " Jeg ser ned på folk som gir bort tankeløse tullegaver. Jeg ser ned på folk som hvert år bretter ut i alle sosiale medier og i alle samtaler om hvordan de i det kommende året SKAL bli et nytt og bedre menneske, gå ned et tonn i vekt og legge om livet, bli lykkelige og bare tenke positivt. Dette er gjerne de samme som ikke har tatt én sit-up de siste 5 åra, spiser poteter/pasta/pølser/pizza/halvfabrikata 7 dager i uka - og som slår på sunnhets-tromma - dersom de spiser fiskepinner med pommesfrites og 1 1/2 liter Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. desember 2012 #291 Del Skrevet 27. desember 2012 Dette er gjerne de samme som ikke har tatt én sit-up de siste 5 åra, spiser poteter/pasta/pølser/pizza/halvfabrikata 7 dager i uka - og som slår på sunnhets-tromma - dersom de spiser fiskepinner med pommesfrites og 1 1/2 liter Cola. irriterer du deg også sterkt over dem som ikke har snøring på kosthold og kalorier? jeg holder på å sprekke om noen sier i mitt nærvær at de spiste en hel pose nøtter eller potetgull i et jafs uten en gang å registere det.. (spesielt om personen absolutt ikke trenger å gå noe opp i vekt). Jeg bør sikkert holde kjeft om det, men forhåpentligvis så er det litt trygt å nevne det i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 27. desember 2012 #292 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er en holocaustdenier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #293 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg er en holocaustdenier. Jeg er en GULag-denier, samt denier av leirene i Nord-Korea! Anonym poster: 4991c4efc9e2735071e31072e86ec264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #294 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg liker ikke barn og synes nesten synd på folk som velger få barn.. Jeg ser ned på de som kommer til å fylle opp SATS-sentrene i januar og gjøre det trangt for meg. Det er ikke noe poeng, dere kommer til å gi opp i løpet av februar uansett. Anonym poster: 1070747e27abd4c02510506b2a164975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #295 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg ser ned på nordmenn over 10 år som fremdeles ikke kan uttale kj-lyden riktig. "Jeg skjøpte sjue skinobilletter" Noen burde heller gått til logoped enn på kino, tenker jeg da. Anonym poster: ae615725d2ab901c7f33aaea880a871e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 28. desember 2012 #296 Del Skrevet 28. desember 2012 irriterer du deg også sterkt over dem som ikke har snøring på kosthold og kalorier? jeg holder på å sprekke om noen sier i mitt nærvær at de spiste en hel pose nøtter eller potetgull i et jafs uten en gang å registere det.. (spesielt om personen absolutt ikke trenger å gå noe opp i vekt). Jeg bør sikkert holde kjeft om det, men forhåpentligvis så er det litt trygt å nevne det i denne tråden Nja. det er vel heller mer den totale mangelen på selvinnsikt. " Jeg har aldri trent regelmessig i mitt liv - jeg spiser - lever og ånder for junkfood... SELVSAGT skal JEG klare å sykle alle ritt som kommer meg for øre, løpe et maraton og gå ned 30 KG på to måneder " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #297 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg synes maset om at alle må bruke stemmeretten sin er noe forbannet tull. La heller oss som er opptatt av politikk og har gjort oss opp en velbegrunnet mening bestemme. Desto færre idioter som valser inn i valglokalet og ellemeller hvilken seddel de skal putte i konvolutten, desto mer verdi får våre stemmer. Takk til alle som holder seg hjemme på valgdagen! (Som politiker kan jeg IKKE si slikt høyt) Anonym poster: ae615725d2ab901c7f33aaea880a871e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 28. desember 2012 #298 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg ser ned på de idiota som ikke gidder å bruke stemmeretten sin og likevel klager over hvor grusomt alt er her i Norge. Og det er gjerne de som ikke gidder å stemme som skriker høyest. Vattnisser og hengerumper! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2012 #299 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg synes maset om at alle må bruke stemmeretten sin er noe forbannet tull. La heller oss som er opptatt av politikk og har gjort oss opp en velbegrunnet mening bestemme. Desto færre idioter som valser inn i valglokalet og ellemeller hvilken seddel de skal putte i konvolutten, desto mer verdi får våre stemmer. Takk til alle som holder seg hjemme på valgdagen! (Som politiker kan jeg IKKE si slikt høyt) Anonym poster: ae615725d2ab901c7f33aaea880a871e Jeg er SÅ enig. Har tenkt på det mange ganger. Ved kommunevalget sist har jeg ikke telling på hvor mange ganger Stoltenberg nevnte at alle måtte bruke stemmeretten sin. Har han virkelig ikke tenkt gjennom konsekvensen? Anonym poster: 159bb70f56067f083693ea288239bf81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hedgepig Skrevet 28. desember 2012 #300 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Jeg synes maset om at alle må bruke stemmeretten sin er noe forbannet tull. La heller oss som er opptatt av politikk og har gjort oss opp en velbegrunnet mening bestemme. Desto færre idioter som valser inn i valglokalet og ellemeller hvilken seddel de skal putte i konvolutten, desto mer verdi får våre stemmer. Takk til alle som holder seg hjemme på valgdagen! (Som politiker kan jeg IKKE si slikt høyt) Anonym poster: ae615725d2ab901c7f33aaea880a871e Ja, spesielt om det er FRP disse personene stemmer på! Endret 28. desember 2012 av hedgepig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå