Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #241 Del Skrevet 14. august 2012 Lurt å lese hele innlegget før du raser ivei og kritiserer, kanskje? Du har da ingen rett til å si om hvor mye kunnskap hun har om abort, hun deler da bare SIN MENING. Hun skrev da til og med "Men hvis du eksempelvis har prøvd å bli gravid lenge og endelig finner ut at du er gravid, blir overlykkelig for så å finne ut at fosteret har en alvorlig sykdom og tar abort, så er det noe helt annet. Takk som byr, jeg har lest alt, og jeg står fortsatt for hvert ord. Og som jeg skrev, innen man kan oppdage at det er noe galt med fosteret, så er man stort sett så langt på vei at man har bestemt seg for å beholde. De færreste, om noen, får vite at noe er galt innenfor de første 12 ukene. Og det er poenget mitt. Å velge å ikke få et barn fordi det har store skader, er ikke det samme som å ta en frivillig abort innen uke 12. Det er ikke lenger så enkelt som at man bare "tar en abort". Og behovet for å understreke hvor sinnsykt,superduperlatterlig enkelt man hadde tatt en slik avgjørelse, ser bare dumt ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #242 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg er veldig rasistisk. Jeg mener at de aller, aller fleste utlendinger burde reise hjem og at grenene våre burde stenges helt. Det er greit nok med dem som gjør en ærlig jobb, snakker flytende norsk og har norske verdier, men alt i alt synes jeg det hadde vert best om de fant et annet land å være i. Jeg vet at det er feil å mene, at man ikke skal dra alle under en kam og at noen tross alt oppfører seg, men hvorfor ta kjansen når så alt for mange har et dårlig kvinnesyn og nekter å integrere seg? <br /><br /> Anonym poster: def9b8646e751fd2426db270c7fb01b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. august 2012 #243 Del Skrevet 14. august 2012 Ja, sleng svenskene ut! Faens svenskejævler som tar jobbene våre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille..trille Skrevet 14. august 2012 #244 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg er veldig rasistisk. Jeg mener at de aller, aller fleste utlendinger burde reise hjem og at grenene våre burde stenges helt. Det er greit nok med dem som gjør en ærlig jobb, snakker flytende norsk og har norske verdier, men alt i alt synes jeg det hadde vert best om de fant et annet land å være i. Jeg vet at det er feil å mene, at man ikke skal dra alle under en kam og at noen tross alt oppfører seg, men hvorfor ta kjansen når så alt for mange har et dårlig kvinnesyn og nekter å integrere seg? <br /><br /> Anonym poster: def9b8646e751fd2426db270c7fb01b1 Akkurat slik som nordmenn i "norske kolonier" i syden, mener du vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #245 Del Skrevet 14. august 2012 De norske koloniene i syden gjør meg forbanna. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 15. august 2012 #246 Del Skrevet 15. august 2012 Tåler ikke narkisser og romfolk enkelt og greit. Men velger å holde kjeft om det, da små gryter har store ører selv om de sover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #247 Del Skrevet 17. august 2012 Vel nå er jeg litt sånn at hvis jeg først har innrømmet til meg selv at jeg har en mening jeg skammer meg for, så gjør jeg noe hele tiden for å endre meningen min. Jeg vil ikke gå rundt å godta at jeg har en mening som er trangsynt og generaliserende. Men jeg kan nevne de meningene jeg har hatt veldig sterkt, men har gjort noe med: - Ville nok aldri innrømme for meg selv at jeg har nok vært ganske rasistisk. Mye PGA. Dårlig erfaringer og kanskje bitte litt fordi man kan ha tendenser til å føle seg truet av det som er annerledes, og også at man er dårlig på å skille rase fra personen i seg selv. Bare fordi man har opplevd masse rasisme og negativitet selv, er det absolutt ingen grunn til å bli rasist selv. Da bare fortsetter hatet. Å gjøre seg fri fra hat er veldig godt. -Jeg har også vært ekstremt dømmende mot jenter som velger å dekke seg til og jeg syns fortsatt det er et kvinneundertrykkende plagg (tenker på hijab, niqab, burka etc) men prøver hver eneste dag å se lengre enn plagget og lengre en nesetippen, noe som av og til kan være en utfordring. Jeg tror mennesker ofte ubevisst prøver å finne en "OSS og DEM"- deling på oss mennesker, noe som fører til hat mot en hel folkegruppe, noe som er helt feil. - Også skal jeg innrømme at jeg er ganske selvmotsigende når det gjelder en ting. Jeg liker jo ikke late mennesker, men er drit lat selv. Jeg syns alle skal få rumpa opp av sofaen, men når det kommer til rumpa mi - da kan saken være en annen. Men jeg jobber med det, men det er såå slitsomt...... --<br /><br /> Anonym poster: 8b20dedb6e4fa6ab44548cbf5863a2d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #248 Del Skrevet 17. august 2012 Vel, innerst inne blir jeg litt irritert på unge jenter som er psykisk syke, og er selvskadere. De har et enormt oppmerksomhetsbehov, og er utrolig egoistiske. Jeg synes de kan ta seg sammen! (Hilsen anonym!) Anonym poster: a3f5518cb388bd7c88b5e6377417e1d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #249 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg føler meg mye mer sosial intelligent enn alle veninnene mine.. Anonym poster: a3f5518cb388bd7c88b5e6377417e1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 17. august 2012 #250 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) mennesker med BPD, ASPD og NPD skremmer meg.jeg bryr meg ikke om klodens fremtid, for jeg kommer ikke til å være i live uansettden enkleste måten å bli kvitt AIDS på er å drepe alle Hiv positive (nei, jeg er ingen Hitler)det verste for vår klode ville vært om ingen dødejeg har skremmende få verdier og holdninger som ikke er politisk korrekt Endret 17. august 2012 av melly666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #251 Del Skrevet 17. august 2012 mennesker med BPD, ASPD og NPD skremmer meg. Folk med hvafornoe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 17. august 2012 #252 Del Skrevet 17. august 2012 Folk med hvafornoe? Borderline personality disorder, Antisocial personality disorder og Narcissistic personality disorder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 17. august 2012 #253 Del Skrevet 17. august 2012 Vifter vel med et rødt teppe foran KGbrukerne nå, men det er ytterst få somalere jeg liker/ikke ser på som kriminelle snyltere/drittsekker. Har nok endel mindre gode erfaringer med somalere, men statistikken sier jo sitt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #254 Del Skrevet 17. august 2012 Borderline personality disorder, Antisocial personality disorder og Narcissistic personality disorder Ja ok. Ja disse skremmer meg også. Men det er jo fordi at slike mennesker kan oppføre seg ganske grusomt mot andre pga sykdommen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #255 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg koser meg masse når folk som ser ned på psykiske syke mennesker selv blir rammet, og ler litt av de. Jeg tror kreft så å si alltid er selvforskylt Jeg synes folk som blir i et forhold de blir misshandlet i mangler iq og de trenger ikke klage over blåmerker og knekte ribbebein. Jeg håper vi aldri finner en aids kur eller kreft kur Anonym poster: 79c3eb60d16cfcbf7325cc083b9c0830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #256 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg koser meg masse når folk som ser ned på psykiske syke mennesker selv blir rammet, og ler litt av de. Jeg tror kreft så å si alltid er selvforskylt Jeg synes folk som blir i et forhold de blir misshandlet i mangler iq og de trenger ikke klage over blåmerker og knekte ribbebein. Jeg håper vi aldri finner en aids kur eller kreft kur Anonym poster: 79c3eb60d16cfcbf7325cc083b9c0830 Enig. Blir bare irritert på damer som har blitt banka, juger og sier at de har falt i trappa eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #257 Del Skrevet 17. august 2012 At jeg syns jorden er overbefolket og at det er bra så mange dør hver dag. At de kriserammede i Afrika ikke har det så vondt som media påstår, de føder jo barn hele tiden. At oljen snart tar slutt og verden vil lide økonomisk. Jeg syns det er alt for mange utlendinger i Norge og de røver oss for velferdstaten. Og pga det kan ikke velferdstaten opprettholdes. At muslimer prøver å ta over verden. Vi er rett og slett fucked!!! Anonym poster: ad01eb679c32cf73a8538c863ce42b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 17. august 2012 #258 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg syns 68`ere er noen gribber og det er IKKE dem som har bygd landet. Heller ikke pakistanerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 17. august 2012 #259 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg syns 68`ere er noen gribber og det er IKKE dem som har bygd landet. Heller ikke pakistanerene. det er foreldrene til 68erne som bygde opp landet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #260 Del Skrevet 17. august 2012 At jeg syns jorden er overbefolket og at det er bra så mange dør hver dag. At de kriserammede i Afrika ikke har det så vondt som media påstår, de føder jo barn hele tiden. At oljen snart tar slutt og verden vil lide økonomisk. Jeg syns det er alt for mange utlendinger i Norge og de røver oss for velferdstaten. Og pga det kan ikke velferdstaten opprettholdes. At muslimer prøver å ta over verden. Vi er rett og slett fucked!!! Anonym poster: ad01eb679c32cf73a8538c863ce42b44 Det er nok flere muslimer som prøver litt for hardt å spre sitt budskap, ja. Men fucked er vi ikke, hehe.. Tror nok svært få nordmenn og andre konverterer til Islam, men ja samtidig som mennesker konverterer til den - er det også flere som melder seg ut. Viktig å ikke se så svart-hvitt på ting, selv om det virker mye enklere. Se folk som enkeltpersoner er viktig, selv om det selvsagt er lov å se på fakta. Jeg er selv for strengere intregering, men like vel for å ikke dømme et helt folk. <br /><br /> Anonym poster: 8b20dedb6e4fa6ab44548cbf5863a2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå