Gjest Minde09 Skrevet 12. august 2012 #201 Del Skrevet 12. august 2012 *AAAAATCHO* Sorry, jeg er allergisk mot åndssvake mennesker. Jeg våknet faktisk, ganske døddrukken på nach, av at ei jente ridde meg. Siden hun klarte å få meg hard i søvne, så måtte jeg jo ha vært med på det - ikke sant? Hva gjorde du da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. august 2012 #202 Del Skrevet 12. august 2012 Dyttet henne av meg, kledde på meg, jogget hjem, tilbragte to timer i dusjen, sov, våknet med lukten av henne på meg, dusjet i to timer, tok en øl og begynte å le av det. Hun var meget lite attraktiv, så jeg hadde to valg: la dette gå inn på meg, eller le av hele situasjonen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 12. august 2012 #203 Del Skrevet 12. august 2012 Det høres forferdelig ut. Det er jo flott at du klarer å le av det, for det var uten tvil voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #204 Del Skrevet 12. august 2012 For legalisering av weed. Noe som jeg rett og slett ikke gidder å snakke om IRL lenger, for Ola og Kari syns å drikke til de spyr og dertil hore rundt er sånn man skal gjøre, mens en fredfull joint er fæl. Hah! Er helt enig. Ser folk virkelig ikke ironien i det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 12. august 2012 #205 Del Skrevet 12. august 2012 Hah! Er helt enig. Ser folk virkelig ikke ironien i det? Jo, men.. Marihuana er jo ulovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #206 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jo, men.. Marihuana er jo ulovlig! Ja, det er jeg fullstendig klar over; derfor jeg skrev at jeg er for legalisering. Endret 12. august 2012 av Dreamdrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samosa Skrevet 12. august 2012 #207 Del Skrevet 12. august 2012 -Jeg ser ned på mennesker som ikke følger (litt) med på nyheter, leser aviser eller holder seg oppdatert. -Jeg ser ned på FrPere og tror/føler at de alltid setter seg selv og sine i første rekke og alt engasjement de har ovenfor resten av befolkningen er for at de også skal få nytte ut av det. -Jeg dømmer sterkt folk som ser ned på utlendinger/innvandrere/personer med annen rase enn de selv. -Jeg misliker feminister så til de grader - de er kanskje noen av de mest irriterende personene jeg vet om. Og ja, jeg er for likestilling. -Jeg syns sterkt religiøse mennesker er litt mindre intelligente; spesielt hvis de ikke tror på evolusjonsteorien osv. -Dømmer folk som har bleket håret sitt gult/hvitt, går med skatesko, strikk rundt ankelen og singlett fra BikBok under en oversized hettegenser.. Ser for meg at de er/skal bli dropouts, røyker og kommer til å leve på NAV resten av livet fordi de er psykisk og fysisk slitne og føler seg mislykkede. -Hver gang jeg ser noen på FaceBook som skriver "ELSKER DEG GUTTEN MIN<3" eller "åååh, verdens beste kjæreste lagde middag til meg etter en lang dag på jobben! verdens beste gutt, elsker deg mer enn noe annet!", tenker jeg at forholdet kommer til å ta slutt etter et par måneder - toppen. Dømmer også sånne mennesker og tror at de innerst inne vil ha kjæreste mest for å vise andre folk at de har kjæreste og gjøre de som er single sjalu. -Ser veldig ned på folk som elsker Fotballfrue, syns hun er en genial blogger, at hun har superchic stil osv. Da tenker jeg at vedkommende er et sykt kjedelig menneske.. -Kunne lett tatt abort uansett om barnet hadde vært sykt eller ikke - uten å ha dårlig samvittighet eller tenkt noe mer på det. -Ser på mennesker som tror vegetarianisme er usunt eller teit som svært uintelligente og patetiske. Spesielt de som hele tiden skal dømme vegetarianere og tror at du bare får protein ved å spise kjøtt. -Dømmer overvektige mennesker som ser ned på tynne jenter. Som regel er det fordi de er sjalu på jentene og vet at de er milevis unna en tynn kropp. -Ser på folk som henger på pub hver dag som ekstremt tapere. Vet at mye er uskyldig og noe er litt fælt, men men.. du spurte! haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 12. august 2012 #208 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, det er jeg fullstendig klar over; derfor jeg skrev at jeg er for legalisering. Skulle kanskje slengt med en slik en " ", men trodde høna var nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #209 Del Skrevet 12. august 2012 Skulle kanskje slengt med en slik en " ", men trodde høna var nok. Oi, beklager Av en eller annen grunn la jeg ikke merke til at den var der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. august 2012 #210 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg må si jeg er ganske sjokkert over at flere her har et behov for å understreke hvor VANVITTIG enkelt det hadde vært å velge abort om det var noe galt med barnet i magen. Jeg synes det å ta et slikt valg, er helt fair. Jeg er for retten til fri abort, og siden jeg er oppvokst med et familiemedlem som har downs syndrom, som har slitt mye, så jeg tror også at jeg kunne ha valgt abort i en slik situasjon. Det er altså ikke det jeg reagerer på. Men denne betoningen av hvor enkelt og greit det hadde vært? Det er ikke slik at man får vite at det er noe galt to timer etter en positiv graviditetstest. Stort sett fanges det opp under ordinær UL, og da er man fort gjort rundt 4 måneder på vei. Nesten halvgått. De fleste har da hatt tid til å knytte seg til den lille, begynne å glede seg til babyen skal komme, kanskje kjøpt inn noen ting og lagt planer. Ordinær UL er noe de fleste gleder seg til, det er en første sniktitt på babyen, og en mulighet til kanskje å få vite om det er gutt eller jente. Og sjekke at babyen er frisk. Når beskjeden da kommer, at det er noe alvorlig galt, så finnes det ikke noe slikt som enkle valg. Uansett hvor skråsikker og tøff man er på avstand. Ikke minst fordi du sitter der, du kan kanskje både se babyen på skjermen, og kjenne bevegelser. Valget du tar, betyr liv eller død for den lille du har i magen. Velger du å avslutte, så skal du føde. Og barnet kan i en del tilfellet leve litt etter fødselen. Det er ikke snakk om en enkel prosess a la frivillig abort i uke 7. Det er et lite barn som kommer til verden, og som dør rett før, under eller rett etter fødsel. Ditt barn. Dette var dagens realitetssjekk. Jeg har full respekt for både de som beholder, og de som ikke gjør det, i en slik situasjon. Men det valget som må tas, er umenneskelig og forferdelig. Hold dere for god til å bagatellisere det ved å få det til å virke som om dere velger hva dere skal ha til middag. For uansett hva man velger, og hva man vet på forhånd, så er dette et valg jeg ikke unner noen. Og med mindre du er fullstendig empatiløs, så kan jeg love dere at dere ikke hadde hatt det lett, om dere faktisk måtte ta et slikt valg. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 12. august 2012 #211 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg ser ned på folk som bruker ' på norsk. Kristian's hytte. Kjenner jeg aldri ville reist på den hytta. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 12. august 2012 #212 Del Skrevet 12. august 2012 Dyttet henne av meg, kledde på meg, jogget hjem, tilbragte to timer i dusjen, sov, våknet med lukten av henne på meg, dusjet i to timer, tok en øl og begynte å le av det. Hun var meget lite attraktiv, så jeg hadde to valg: la dette gå inn på meg, eller le av hele situasjonen. Herregud..det er jo voldtekt/seksuelt overgrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 12. august 2012 #213 Del Skrevet 12. august 2012 Herregud..det er jo voldtekt/seksuelt overgrep. Nææææ, no sher shitlock. Det var jo et svar til at menn ikke kan bli voldtatt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #214 Del Skrevet 12. august 2012 - ser noe ned på fete folk - 0 respekt for folk som ser realityserier som f.eks paradise hotel - ser noe ned på mennesker som ikke følger med i verdensbildet, ser nyheter, leser aviser osv og ikke er noenlunde oppdatert - 0 respekt for overflatiske mennesker Anonym poster: db7f8697e2f796533621b314e8babe13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. august 2012 #215 Del Skrevet 12. august 2012 Nææææ, no sher shitlock. Det var jo et svar til at menn ikke kan bli voldtatt... Du burde anmeldt faenskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12. august 2012 #216 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) *AAAAATCHO* Sorry, jeg er allergisk mot åndssvake mennesker. Jeg våknet faktisk, ganske døddrukken på nach, av at ei jente ridde meg. Siden hun klarte å få meg hard i søvne, så måtte jeg jo ha vært med på det - ikke sant? Jeg har hatt nøyaktig samme opplevelse, og reagerte helt på samme måte. Jeg gidder ikke ta det opp med noen, siden det uansett var "min feil" fordi jeg var full (var på byen med en kompis, ble for full, han tok meg med hjem til seg i stedet for å sende meg hjem i en taxi). Jeg velger å bare le av det hele i dag. Bedre å le enn å gråte. Edit: Oh, glemte å si at jeg er kvinne. Derfor er det min feil. Jeg burde ikke drukket så mye, burde kledd meg annerledes (jeans og genser), oppført meg annerledes. Ikke tøset meg til slik, ikke snakket med han siden han er mann og alle vet at menn kun tenker med kuken og ikke kan lastes om de følger lyster og ikke hodet/lover/moral/medmenneskelighet. Endret 12. august 2012 av Alice123 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 12. august 2012 #217 Del Skrevet 12. august 2012 Nææææ, no sher shitlock. Det var jo et svar til at menn ikke kan bli voldtatt... Ja, nå har jeg ikke lest HVERT innlegg i denne tråden da. Men selvfølgelig kan menn bli voldtatt, det kan dessverre skje alle. Forferdelig er det uansett, og ulovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #218 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, nå har jeg ikke lest HVERT innlegg i denne tråden da. Men selvfølgelig kan menn bli voldtatt, det kan dessverre skje alle. Forferdelig er det uansett, og ulovlig! Jeg vil heller bruke ordet forgripe seg på, enn å voldta. Har problemer med å se for meg en kvinne som slår ned en mann, for så å voldta han. Men at en kvinne kan finne på å putte piller i drinken til en fyr og så forgripe seg på han, ja slike kvinner finnes nok. <br /><br /> Anonym poster: 6e3b3568d2e42cf899e00d36bdce8326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 12. august 2012 #219 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg vil heller bruke ordet forgripe seg på, enn å voldta. Har problemer med å se for meg en kvinne som slår ned en mann, for så å voldta han. Men at en kvinne kan finne på å putte piller i drinken til en fyr og så forgripe seg på han, ja slike kvinner finnes nok. <br /><br /> Anonym poster: 6e3b3568d2e42cf899e00d36bdce8326 Så da heter det ikke voldtekt om en mann doper ned en kvinne og puler henne heller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samosa Skrevet 12. august 2012 #220 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg må si jeg er ganske sjokkert over at flere her har et behov for å understreke hvor VANVITTIG enkelt det hadde vært å velge abort om det var noe galt med barnet i magen. Jeg synes det å ta et slikt valg, er helt fair. Jeg er for retten til fri abort, og siden jeg er oppvokst med et familiemedlem som har downs syndrom, som har slitt mye, så jeg tror også at jeg kunne ha valgt abort i en slik situasjon. Det er altså ikke det jeg reagerer på. Men denne betoningen av hvor enkelt og greit det hadde vært? Det er ikke slik at man får vite at det er noe galt to timer etter en positiv graviditetstest. Stort sett fanges det opp under ordinær UL, og da er man fort gjort rundt 4 måneder på vei. Nesten halvgått. De fleste har da hatt tid til å knytte seg til den lille, begynne å glede seg til babyen skal komme, kanskje kjøpt inn noen ting og lagt planer. Ordinær UL er noe de fleste gleder seg til, det er en første sniktitt på babyen, og en mulighet til kanskje å få vite om det er gutt eller jente. Og sjekke at babyen er frisk. Når beskjeden da kommer, at det er noe alvorlig galt, så finnes det ikke noe slikt som enkle valg. Uansett hvor skråsikker og tøff man er på avstand. Ikke minst fordi du sitter der, du kan kanskje både se babyen på skjermen, og kjenne bevegelser. Valget du tar, betyr liv eller død for den lille du har i magen. Velger du å avslutte, så skal du føde. Og barnet kan i en del tilfellet leve litt etter fødselen. Det er ikke snakk om en enkel prosess a la frivillig abort i uke 7. Det er et lite barn som kommer til verden, og som dør rett før, under eller rett etter fødsel. Ditt barn. Dette var dagens realitetssjekk. Jeg har full respekt for både de som beholder, og de som ikke gjør det, i en slik situasjon. Men det valget som må tas, er umenneskelig og forferdelig. Hold dere for god til å bagatellisere det ved å få det til å virke som om dere velger hva dere skal ha til middag. For uansett hva man velger, og hva man vet på forhånd, så er dette et valg jeg ikke unner noen. Og med mindre du er fullstendig empatiløs, så kan jeg love dere at dere ikke hadde hatt det lett, om dere faktisk måtte ta et slikt valg. Dette kommer helt an på hvordan du er som person og jeg føler egentlig ikke at det har så mye med empati å gjøre. Min mor og så og si alle hennes søstre har tatt abort og de snakker om det som om de snakket om været, og dette har de alltid gjort. Husker da jeg var 6-7 år og mamma fant ut at hun var gravid i 7. uke (?) og at hun da bestemte seg for å ta abort. Hun var veldig åpen om det og sa det som det var, at hun hverken hadde tid eller energi til å få enda et barn. Har derfor vokst opp med et VELDIG løssluppent syn på abort og syns ikke det er noen big deal i det hele tatt. Det er også mange eksempel i min familie hvor damer har blitt gravide og usikre på om de vil beholde; da er andre familiemedlem veldig raske med å foreslå abort. Tankegangen er vel at så lenge du er ung og "fruktbar", så er det ikke noe å stresse med. Men hvis du eksempelvis har prøvd å bli gravid lenge og endelig finner ut at du er gravid, blir overlykkelig for så å finne ut at fosteret har en alvorlig sykdom og tar abort, så er det noe helt annet. DA kan jeg skjønne at du blir lei deg. Men hadde jeg som 17-åring blitt gravid og barnet hadde vært helt friskt hadde jeg uten TVIL tatt abort - uten å tenke meg om og uten å føle noe rundt det. Sånn er det bare - i hvert fall for min del. Har aldri skjønt hvorfor abort er noen big deal, men mener ikke noe respektløst med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå