AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #161 Del Skrevet 11. august 2012 er jo ikke det som er meningen med tråden Nei, når hele tråden ikke lyser gjennomtenkte svar, hva er da vitsen med å utheve et svar. Folk mener tydeligvis det de mener. Anonym poster: 79c3eb60d16cfcbf7325cc083b9c0830 Anonym poster: 79c3eb60d16cfcbf7325cc083b9c0830 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 11. august 2012 #162 Del Skrevet 11. august 2012 Ikke alle ting bør gjøres uansett om det er en "drøm"... spesielt ikke om den "drømmen" ikke fører til relevant jobb etter de 3 - 5 årene med "drømmestudiet." Da blir resten av arbeidslivet ikke en drøm. Men men, skjønner at folk ser på det anderledes enn meg. Hva studerer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #163 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg er STERKT rasebevist. Jeg synes homofili er feil og iallefall det med adopsjon og giftermål. Jeg synes stygge folk er heslige og tenker at jeg ikke skjønner at de bare kan gå der og være ekle. Jeg ser ned på afrikanere. Jeg liker ikke alt for tynne mennesker. Anonym poster: 77e7fa2abc1edd03d743cfcabfcdfbc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #164 Del Skrevet 11. august 2012 Litt enig i at studier i "døde" språk som norrønt etc er litt meningsløst, men hvorfor ser du ned på folk som studerer f.eks kunst og historie? Uten dem hadde jo lands historie forsvunnet med årene (da det ikke kan bli nedskrevet...) Uten kunst hadde turistnæringen langsomt gått ned... Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Jaha, men aner du egentlig hvor mye historie som ligger i språket? Og hvor mye kunst som representeres gjennom språk? Jaja.. Så du tror ikke vi som studerer nordisk har jobbmuligheter heller da? Hvis alle skulle studert realfag eller økonomi, så hadde det nok ikke blitt så mange jobbmuligheter på de som velger "lurt" heller. Og alle som tar en mastergrad kan få seg en jobb, men ofte må man være mer kreativ og jobbe litt hardere for å få jobb etter en humanistisk utdanning. Det er klart at vi ikke har behov for like mange nordister og kunsthistorikere som f.eks siv.inger, men noen av dem trenger vi, selv om du kanskje ikke ser den direkte samfunnsnytten her og nå. Men jeg forstår godt hva du tenker. Alle kan ikke bli forskere eller samfunnsvitere, men det ordner seg som regel til slutt. Det er stort behov for nordister - alle bør jo ha hørt om lærermangelen som vil komme for fullt om noen år? Får ikke de som studerer nordisk jobb? Blir ikke mange av dem lærere? Anonym poster: 463a2cf2051dabaa4f08fbc1c08b5e57 Ellers: jeg synes veldig mange - skremmende mange - har et livs- og verdenssyn som er svært preget av egoisme. Anonym poster: b87c2e5ec6fbde7a9549dac4e230d721 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaiChu Skrevet 11. august 2012 #165 Del Skrevet 11. august 2012 At jeg støtter FRP - om en leser noen tidligere innlegg her skjønner en hvorfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 11. august 2012 #166 Del Skrevet 11. august 2012 At jeg støtter FRP - om en leser noen tidligere innlegg her skjønner en hvorfor. Om jeg hadde støttet FRP kan verden være sikker på at det hadde jeg aldri sagt til offentligheten. Det er faktisk flauere enn å drite på seg foran hele jobben. Heldigvis er det ikke tilfelle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 11. august 2012 #167 Del Skrevet 11. august 2012 Heh, denne tråden gjør så jeg får lyst til å finne en hule, bli eneboer og tilbringe dagene med å snakke med ekorn! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2012 #168 Del Skrevet 11. august 2012 Ser ned på en venninne som går på NAV fordi hun ikke gidder å jobbe. Ser ned på folk som ikke har flyttet hjemmen ifra når de har passert 22-23år (noe som gjelder halve venninne gjengen min) jeg synes utøya har fått for mye oppmersomhet og en del ofre har allerede fått for mye erstatning, det er ikke noe mer synd i dem, enn disse unge som blir drept i trafikken. Jeg bryr meg overhode ikke om ABB havner i fenglse eller instutisjon uansett så er forholdene her for gode for krimminelle. Jeg sette ALLE invandrer i samme bås (system snyltere) frem til de har motbevist meg. Ser ned på oppmersomhets syke psykriatiske pasienter. Ser veldig ned på folk som ringer 113 fordi de ikke vil vente i kø på legevakten eller betale drosje/få noen i familie/venne kretsen til å kjøre seg til legen. Hater folk med dobbelt moral, selv om jeg har det selv. Du hørtes da sjarmerende ut... Anonym poster: 2ebd39dd6f26af5b8282c525cfb09b45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 12. august 2012 #169 Del Skrevet 12. august 2012 Du hørtes da sjarmerende ut... Anonym poster: 2ebd39dd6f26af5b8282c525cfb09b45 Føler du deg litt truffet? Tråden handler om hva folk ikke tør å stå for, ikke hva mann synes om andre brukere, da bør du gå inn på tråden kommenter en bruker 2.0. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 12. august 2012 #170 Del Skrevet 12. august 2012 Så, for å oppsummere det jeg har lært av denne tråden så langt: - er du tjukk, er du føkka. Det spiller ingen rolle hva du gjør, du er fortsatt ekkel. Drikker du brus uten sukker, later du som om du er sunn. Viser du deg i offentlighet, så plager du andre. At du eksisterer er et problem for din medmennesker. Slutt med det. - Er du stygg, så er du også føkka. Se punktet om tjukkaser. - Dverg? Føkka. - Naturlig ginger? Føkka. - Fluer er tenkende og følende vesen, som har større verdi enn et embryo. - Bruker du bind når du har mensen, er du ekkel. - Bruker du tampong, før du har hatt sex, så ødelegger du den ekstremt romantiske opplevelsen det er med blod på penisen. DET er viktig. Tenk å snyte seg selv for å den fantastiske opplevelsen av å åpnes opp av en man elsker! Det er latterlig og patetisk å miste den o så dyrebare hinna til en bomullsdott. - Påstanden om manglende jomfruhinne fra fødselen av, er feministisk propaganda. - Er du ikke-norsk, så er du skyldig i det meste, til det motsatte er bevist. Du snylter LITT på staten, gjør du ikke? Det er en del av det å være ikke-norsk. Men jeg ER ikke rasist altså. - Religiøs og politisk overbevisning er IKKE en privatsak, det er faktorer du skal (for)dømmes etter. - Det er fælt at Norge er en statsstyrt kommuniststat, derfor skal vi blåse i menneskerettigheter, og forby religion. - Det er helt greit å stemple folk med andre seksuelle preferanser enn deg som ekle, og det er like greit å ville skyte de som har fantasier man synes er upassende. Selv om det dreier seg om ting voksne mennesker gjør frivillig. - Vi trenger ikke norsklærere, for nordisk er et useriøst tullefag. Uten jobbmuligheter. Det KAN muligens bli et problem, iom at det også er en dødssynd å skrive dårlig norsk. - Jeg skjønner jævlig godt at folk ikke vil stå for mye av dette. Så, for ikke å spore helt av, her er min liste over ting jeg ikke vil står for: - jeg ser ned på mennesker som har et behov for å kalle andre ekle. - jeg ser ned på folk som dømmer andre basert på hvordan de ser ut. - jeg ser ned på folk som er så fanatiske dyrevernere at de mener at jeg skal bære ut ei flue. (Sorry mac, jeg styrer unna pels og dyretesta kosmetikk, men den flua dreper jeg med god samvittighet.) - Jeg ser ned på folk som har så jævla lite empati og så mye fritid, at de må stikke nesa si i alt andre gjør, og dømme alt som er annerledes enn dem selv. Oh wait, jeg lyver. Jeg står for hvert bidige ord. Og med det drar jeg for å studere ekornsk, som akkurat nå føles som et svært relevant fag. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carla H. Skrevet 12. august 2012 #171 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg hater menneskrasen. Jeg hater samfunnet og det som har blitt skapt ut av oss. Jeg håper seriøst på en massekatastrofe som gjør at man blri tvunget til å starte på nytt. At bl.a. alt som heter byråkrati forsvinner og at mennesker vil ikke være i stand til å kontrollere verden på den måten som det gjøres på nå. Jeg har egentlig ikke lyst å kaste bort livet mitt på å slave for et samfunn som ikke bryr seg om deg. Jeg vil aller helst tråle verden rundt gratis og bare få med meg hvor flott denne planeten egentlig er før jeg dør. Jeg har ikke lyst å jobbe...jeg har ikke lyst til å betale regninger. Jeg har egentlig lyst å bare gi blanke faen. Jeg vil heller føle at jeg er en fri sjel der ute. Jeg er dønn ærlig. Jeg har seriøst ikke noen ambisjoner om å ville jobbe. Ikke fordi at jeg vil nave eller noe. Helvete heller. Jeg vil ikke ha penger. Jeg kan gjerne leve på naturen. Jeg vet at hvis jeg hadde vært høylytt om dette så hadde "realistene" kommet og sagt meg i mot og lesset ut om hvordan samfunnet fungerer og hvor viktig det er at alle bidrar og blah blah blah. Fuck it...jeg tenker med en gang at de har den saueflokk-mentaliteten og det gjør at jeg vil bare grave meg ned i jorden og bli der. Jeg går ofte hver dag og er deprimert over verden og samfunnet og hele det konseptet med at vi tror vi eier fri vilje, når vi egentlig ikke gjør det.... Endret 12. august 2012 av Carla H. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 12. august 2012 #172 Del Skrevet 12. august 2012 Vampen, word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #173 Del Skrevet 12. august 2012 - Jeg mener det ikke er en menneskerett og hverken få barn eller ha dyr, og at enkelte kansje burde tenke seg om to ganger ekstra før de skaffer seg det innimellom. - Folk som er for late til å skaffe seg en utdannelse eller en jobb og dermed lever på NAV. Disse menneskene ødelegger utrolig for de som faktisk trenger NAV-hjelpen. - Folk som avler blandingshunder/hester/katter/whatever. Det er en grunn til at vi har avlsplaner, nemlig for å få frem så friske og sunne dyr som mulig. At man kan være uheldig, kan jeg ha forståelse for. Men det er bare å ta en titt på finn.no så ser man jo kjapt at alt ikke er "uhell". Spessielt ikke når de samme menneskene selger blandinger gang på gang... Anonym poster: d43df0fe4261342ccad612554667f988 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #174 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg synes homofili er feil og iallefall det med adopsjon og giftermål. Jeg ser ned på afrikanere. Anonym poster: 77e7fa2abc1edd03d743cfcabfcdfbc5 Hva er galt med å ha en annen legning? Hvorfor bryr det deg? Hvorfor er det feil? Det er faktisk helt naturlig. Det med giftemål mellom mann og dame og at det kun er mann og dame som skal være sammen er faktisk menneskeskapt og ikke direkte naturlig. Naturlig er vi "skapt" (eller hva du vil kalle det) fri. Selvsagt skal vi ha lover, men ikke mot en legning som ikke skader noen. Og forresten hva har min mann og datter gjort deg? Alle afrikanere er ikke like. Men siden du skriver dette her, takk for at du i det minste holder slike meninger for deg selv. Anonym poster: 1ca85844d2ee6ca492b6838055896a2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #175 Del Skrevet 12. august 2012 Føler du deg litt truffet? Tråden handler om hva folk ikke tør å stå for, ikke hva mann synes om andre brukere, da bør du gå inn på tråden kommenter en bruker 2.0. Igrunn ikke. Men tenkte på hvordan det må føles å være deg, å ha så mye i mot mennesker som ofte er i en vanskelig situasjon, og synes synd på de menneskene i vanskelige livssituasjoner som må omgås deg. Den tråden heter "nevn en bruker du liker", jeg liker definitvit ikke det du skriver her, så kommer selvfølgelig ikke til å nevne brukernavnet ditt der. Anonym poster: 2ebd39dd6f26af5b8282c525cfb09b45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. august 2012 #176 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg ser ned på narkomane. du vet at noen blir født med en biologisk svakhet for å bli avhengig lettere enn andre, noe de overhodet ikke kan noe for? Du vet at mange av disse stakkars menneskene har hatt et helvette hele livet sitt, og at flere (sier ikke alle) har blitt mer eller mindre ledet ut i et misbruk? Skam deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2012 #177 Del Skrevet 12. august 2012 du vet at noen blir født med en biologisk svakhet for å bli avhengig lettere enn andre, noe de overhodet ikke kan noe for? Du vet at mange av disse stakkars menneskene har hatt et helvette hele livet sitt, og at flere (sier ikke alle) har blitt mer eller mindre ledet ut i et misbruk? Skam deg. Denne tråden handler om meninger man ikke tør å stå for. mange flere upopulære meninger her inne, så da er det poengløst å komme inn her å be folk om å skamme seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. august 2012 #178 Del Skrevet 12. august 2012 Denne tråden handler om meninger man ikke tør å stå for. mange flere upopulære meninger her inne, så da er det poengløst å komme inn her å be folk om å skamme seg. jeg er iog for seg delvis enig med deg i det. Derfor har jeg heller ikke kommentert noen andre sitt innlegg, men akkurat den klarte jeg ikke la være å kommentere fordi det vitner om sterk uvitenhet fra din side. Jobber selv blandt annet med avhengighetsproblematikk. Når det er sagt så Er jeg en person som ofte hyller det politisk ukorrekte så dette skrev jeg ikke fordi jeg er en prippen jævel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2012 #179 Del Skrevet 12. august 2012 jeg er iog for seg delvis enig med deg i det. Derfor har jeg heller ikke kommentert noen andre sitt innlegg, men akkurat den klarte jeg ikke la være å kommentere fordi det vitner om sterk uvitenhet fra din side. Jobber selv blandt annet med avhengighetsproblematikk. Når det er sagt så Er jeg en person som ofte hyller det politisk ukorrekte så dette skrev jeg ikke fordi jeg er en prippen jævel. Alle meningene her inne vitner om uvitenhet. Jeg vet det er galt av meg å se ned på de og jeg syns synd på de, men jeg ser ned på de likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. august 2012 #180 Del Skrevet 12. august 2012 Alle meningene her inne vitner om uvitenhet. Jeg vet det er galt av meg å se ned på de og jeg syns synd på de, men jeg ser ned på de likevel. nei jeg synes overhodet ikke alle meningene her inne vitner om uvitenhet, og jeg har lest hele tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå