Gå til innhold

Hva tørr du IKKE å stå for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- At jeg fryder meg når jeg ser at de "kule" som mobbet meg for å være skolelys på ungdomsskolen fortsatt bor på samme sted, sitter i kassa på Rimi og har barn med forskjellige menn/damer

- At jeg egentlig synes det er litt ekkelt å se på når ekstremt overvektige spiser feit lavkarbomat jeg ikke engang kunne vurdert å spise selv pga. alt fettet

- At jeg synes det ser patetisk ut når folk går alene med ølen i hånden på vei til fest fordi de antakelig ikke tør å ankomme edrue.

Anonym poster: c1e7df94c8e103c80b3570abf0cf6ecf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tror ikke vi som studerer nordisk har jobbmuligheter heller da? :) Hvis alle skulle studert realfag eller økonomi, så hadde det nok ikke blitt så mange jobbmuligheter på de som velger "lurt" heller. Og alle som tar en mastergrad kan få seg en jobb, men ofte må man være mer kreativ og jobbe litt hardere for å få jobb etter en humanistisk utdanning. Det er klart at vi ikke har behov for like mange nordister og kunsthistorikere som f.eks siv.inger, men noen av dem trenger vi, selv om du kanskje ikke ser den direkte samfunnsnytten her og nå. Men jeg forstår godt hva du tenker. Alle kan ikke bli forskere eller samfunnsvitere, men det ordner seg som regel til slutt.

Joda, jobbmuligheter finnes det nok - men nok til at nærmest alle som har studert et-eller-annet-jeg-ser-på-som-litt-unødvening kan få en relevant jobb etter studiier tviler jeg på. Det er ikke det at jeg ikke skjønner at vi trenger alle slags forskjellige utdanninger, men å ta en utdanning som det er skrale jobbmuligheter til er bare noe jeg ikke skjønnerø.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke synd på jenter som blir voldtatt når de går alene hjem fra byen sent.

Anonym poster: 960cf84946b7eb017edbc5a13c7ff619

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke synd på jenter som blir voldtatt når de går alene hjem fra byen sent.

Bare jenter eller gutter også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg ser ned på damer med hijab eller generelt mennesker som valser rundt i offentligheten i tydelige religiøse plagg, da tenker jeg: stakkar.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At man ikke skal se ned på personer som er deprimerte, selvmordstanker (og som tar sitt eget liv) og psykisk syke. Har flere ganger prøvd å "tale deres sak", men blir som oftest møtt med døve ører eller at jeg blir sett ned på..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latsabber som bare lever på NAV og som nekter å skaffe seg jobb. Gidder ikke.

Folk som fortsatt bor hjemme hos foreldrene etter å ha fylt 20 år.

De som babler om gullungen sin hele tiden. Åhh!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater meg selv, samtidig som jeg mener jeg er bedre enn de fleste andre.

Merkelig.

Ganske mange av oss tenker det samme. Jeg syns selv jeg er unverdig liten horeunge som fortjener å dø samtidig syns jeg mange inne på KG burde tvangsfores IQ piller.

Anonym poster: 8be7817c09d97adb0b93a1b6b916ef31

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jobbmuligheter finnes det nok - men nok til at nærmest alle som har studert et-eller-annet-jeg-ser-på-som-litt-unødvening kan få en relevant jobb etter studiier tviler jeg på. Det er ikke det at jeg ikke skjønner at vi trenger alle slags forskjellige utdanninger, men å ta en utdanning som det er skrale jobbmuligheter til er bare noe jeg ikke skjønnerø.

Det kan jo være mange årsaker til det, f.eks at de er modige nok til å følge drømmen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB som skrev det med pepsi max'n her.

Ja, de kan gjerne drikke cola med sukker eller vanlig pepsi. Men det ser bare så dumt ut og drikke pepsi og max og tro at det er godkjent. Det virker så idiotisk.

De later som de er sunne.

Hehe! Jeg tror faktisk ikke de later som om de er sunne, jeg tror de prøver å ikke drikke sukker, men synes det er vanskelig å slutte med brus. Men jeg skjønner hva dere mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være mange årsaker til det, f.eks at de er modige nok til å følge drømmen sin. :)

Ikke alle ting bør gjøres uansett om det er en "drøm"... spesielt ikke om den "drømmen" ikke fører til relevant jobb etter de 3 - 5 årene med "drømmestudiet." Da blir resten av arbeidslivet ikke en drøm. Men men, skjønner at folk ser på det anderledes enn meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på folk som har fetisjer som jeg anser som ekle.

Jeg mener folk som fantaserer om voldekt burde bli skutt... Så er enig i den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener folk som fantaserer om voldekt burde bli skutt... Så er enig i den.

Gjelder dette også kvinner som fantaserer om å bli voldtatt? Eller var det bare et lite gjennomtenkt og uintelligent innlegg du skrev nå?

Anonym poster: 38261059b29d2b6670924c3084769abc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette også kvinner som fantaserer om å bli voldtatt? Eller var det bare et lite gjennomtenkt og uintelligent innlegg du skrev nå?

Anonym poster: 38261059b29d2b6670924c3084769abc

For du synes virkelig at de fleste innleggene til nå i tråden er reflekterte og intelligente?

Anonym poster: 79c3eb60d16cfcbf7325cc083b9c0830

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For du synes virkelig at de fleste innleggene til nå i tråden er reflekterte og intelligente?

er jo ikke det som er meningen med tråden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...