sol87 Skrevet 10. august 2012 #101 Del Skrevet 10. august 2012 Spør en lege og du vil få til svar at jomfruhinne er noe de fleste jenter er født med. Og ja, det er en hinne. Ser min egen tydelig i håndspeil i alle fall. Tegninger av ulike jomfruhinner: http://en.wikipedia....le:Hymen_en.svg Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Men da er det rart at jeg aldri fant min. Og det er da så rart at mange mister den uten å merke noe til det, hvordan skal de klare seg når de skal ha sex da? Er man per definisjon ikke jomfru uten den da eller? Jeg har vel hørt det jeg har trengt å høre fra leger, men søtt at du passer godt på din. Min forsvant helt av seg selv, er fortsatt litt deppa over det. (((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 10. august 2012 #102 Del Skrevet 10. august 2012 Overvektige som drikker pepsi max har jeg en uforklarlig trang til å slå til. Kan aldri ha sex med en mann som bleker håret. Liker hunder fremfor mennesker. De som er uføre pga psyken bør bli tvangssterilisert. Har vokst opp med en mor med BPD og psykisk syke mennnesker ødelegger barndommen til barna sine. Anonym poster: 8be7817c09d97adb0b93a1b6b916ef31 Burde de heller drikke cola med sukker? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 10. august 2012 #103 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg sa ikke kunst og historie, jeg sa kunsthistorie. Grunnen til at jeg ser ned på slike folk tror jeg er på grunn av manglende mulige jobbmuligheter, eller få muligheter.. noe som i mitt hode er feil prioritering. Så du tror ikke vi som studerer nordisk har jobbmuligheter heller da? Hvis alle skulle studert realfag eller økonomi, så hadde det nok ikke blitt så mange jobbmuligheter på de som velger "lurt" heller. Og alle som tar en mastergrad kan få seg en jobb, men ofte må man være mer kreativ og jobbe litt hardere for å få jobb etter en humanistisk utdanning. Det er klart at vi ikke har behov for like mange nordister og kunsthistorikere som f.eks siv.inger, men noen av dem trenger vi, selv om du kanskje ikke ser den direkte samfunnsnytten her og nå. Men jeg forstår godt hva du tenker. Alle kan ikke bli forskere eller samfunnsvitere, men det ordner seg som regel til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #104 Del Skrevet 10. august 2012 før jeg fikk p-piller hadde jeg vondt i hodet døgnet rundt, var ofte på sykehus for det fordi smertene var uutholdelige. I løpet av de 10 årene det varte prøvde jeg: - endre kosthold og trening x antall ganger. Jeg har alltid spist sunt og trent, er i god fysisk form. - forsøkt alt smertestillende som finnes på markedet. Tror vi kan kalle det doping i lengda. - akupunktur - massasje - kiropraktor i tilfelle det kom av noe slikt - forsøkte å innføre faste rutiner for alt, siden migrene trigges av forandringer, hjalp ikke, det var der hele tiden. - forsøkte naturmedisin, av og til ble det til og med verre - prøvde blodtrykksmedisin, men det gikk ikke an å dempe blodtrykket ytterligere hos meg. - tok nok 1000 prøver og bilder av skallen for å se om jeg ikke hadde kreft eller noe, men ingenting. +++++ MANGE andre ting jeg ikke husker nå til slutt sa jeg til legen "fiks det, ellers avliver jeg meg selv". Han ga meg p-piller og siden det kan jeg telle på 2 hender de anfallene jeg har i løpet av et ÅR. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 Ok. Du har tydeligvis prøvd det meste. Dersom dette var et så ekstremt problem for deg og ingenting annet hjelper, så ser jeg at p-piller forbedrer livskvaliteten din. Jeg er fortsatt i mot hormonprevensjon, men jeg ser at enkelte kan bruke dette mot livsnedtrykkende tilstander/lidelser. Da blir det en litt annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #105 Del Skrevet 10. august 2012 Ok. Du har tydeligvis prøvd det meste. Dersom dette var et så ekstremt problem for deg og ingenting annet hjelper, så ser jeg at p-piller forbedrer livskvaliteten din. Jeg er fortsatt i mot hormonprevensjon, men jeg ser at enkelte kan bruke dette mot livsnedtrykkende tilstander/lidelser. Da blir det en litt annen sak. Jeg skulle gjerne unngått de, dessverre er de det eneste som fikser meg slik at jeg kan ha et liv jeg også. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #106 Del Skrevet 10. august 2012 jeg innrømmer at jeg ville tatt abort hvis jeg fant ut at ungen hadde downs. Det vil være ufattelig trist men jeg orker ikke å bruke krefter på å oppdra en sånn unge. Til og med historier om at leger kan ta feil, at ungen er kanskje frisk allikevel, får meg ikke til å endre min menning. Jeg er ganske fordomsfull person ellers, jeg ser ned på feite folk, folk uten utdannelse, som snekkere og frisører blannt andre, navere, folk som som påstår de har ME, ryggplager eller psykiske problemer, spesielt unge jenter som mener de sliter med depresjoner, spiseforstyrelser osv. Jeg mener de bare kjeder seg ihjel, de har ingen ordentlige problemer i livet, så de finner seg opp noen. Alt dette kan jeg snakke om. Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 <br /><br /> Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 Ser ned på folk med meninger som dette, de ser ut til å ha lav intelligens og null evne til å se de større sammenhengene. De må ha hatt et usedvanlig enkelt liv, og empati er tydeligvis et fremmedord. Anonym poster: 174b5182b76be69d60d942d91902603a 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #107 Del Skrevet 10. august 2012 Ser ned på folk med meninger som dette, de ser ut til å ha lav intelligens og null evne til å se de større sammenhengene. De må ha hatt et usedvanlig enkelt liv, og empati er tydeligvis et fremmedord. Anonym poster: 174b5182b76be69d60d942d91902603a Enig. Stakkars ignorante mennesker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #108 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg synes barn stort sett er veldig irriterende, og jeg blir ufattelig provosert av folk som mener barnløse har tomme liv. Samtidig tror jeg folk som er slemme mot dyr må ha mindre empati enn andre. Har også problemer med folk som sier "den" i stedet for han/hun om et dyr. Jeg tror folk som uttrykker seg dårlig og til stadighet slenger rundt seg med moteuttrykk som i forhold til, ta høyde for, ta grep, gå i dialog osv, er pretensiøse og for late til å gidde å konstruere ordentlige setninger. Jeg blir sjokkert over folk som ikke leser bøker, aviser eller ser nyheter noen gang. Jeg vet at folk som har skrivevansker sliter, men jeg klarer ikke la være å tenke at en tekst som er full av feil er skrevet av en mindre intelligent person. Anonym poster: ea7a5cfad1f353c1d70c7e2c52eedbc4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #109 Del Skrevet 10. august 2012 - Er mer glad i dyrene mine enn foreldrene mine, selv om jeg har et meget godt forhold til sistnevnte. Jeg hadde ofta livet mitt for dyrene, ikke foreldrene. - Jeg liker ikke barn i det hele tatt - Jeg tror mange nyter å være deprimerte eller ha et trist liv, og bare nekter å prøve å bli bedre. (Og jeg har psykiske problemer selv, men jobber alt jeg kan for å få et bedre liv, mens jeg kjenner flere som bare jatter med når jeg kommer med forslag til å bedre deres liv). - Jeg ser ned på Frp-ere, men det sier jeg, da. - Jeg hadde tatt abort om jeg hadde blitt gravid uansett. Å bli det er min store skrekk. - Jeg mener at folk som går med pels, spiser fois gras med vilje, går på sirkus eller mener at dyrehold skal drives ved å kue er mindre intelligente og egoisiske mennesker. - Jeg håper at folk som blir lei av store, tragiske ting, som 22. juli, opplever noe fælt så de får ting i perspektiv. (Ikke like tragiske ting, men at de skjønner at noe kan være vanskelig og vondt). - Folk uten empati er mindreverdige mennesker. - Jeg ser ned på folk som røyker og ikke gidder å slutte selv om de ødelegger helsa si. Fotrinnsvis unge folk som VET det er farlig. Anonym poster: cb6db6b9f47207e6f6fe297369675c00 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #110 Del Skrevet 10. august 2012 Får ikke de som studerer nordisk jobb? Blir ikke mange av dem lærere? Anonym poster: 463a2cf2051dabaa4f08fbc1c08b5e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #111 Del Skrevet 10. august 2012 Hva anser du som å være slem mot dyr? Å slå en hund, tråkke ihjel en måkeunge, forgifte katter, å ikke gi dyret du har det det trenger. Rett og slett alt annet enn å være veldig snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #112 Del Skrevet 10. august 2012 Å slå en hund, tråkke ihjel en måkeunge, forgifte katter, å ikke gi dyret du har det det trenger. Rett og slett alt annet enn å være veldig snill Ok. Jeg bare lurte siden jeg tror de aller fleste faktisk står for det de mener dersom de har denne meningen du har. Jeg trodde kanskje du siktet til slakting, og at dette var slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #113 Del Skrevet 10. august 2012 - At jeg noen ganger ser ned på etniske nordmenn<br /><br /> Anonym poster: 578a43e9f38910f0139ac07ef51e5fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Quake Skrevet 10. august 2012 #114 Del Skrevet 10. august 2012 før jeg fikk p-piller hadde jeg vondt i hodet døgnet rundt, var ofte på sykehus for det fordi smertene var uutholdelige. I løpet av de 10 årene det varte prøvde jeg: - endre kosthold og trening x antall ganger. Jeg har alltid spist sunt og trent, er i god fysisk form. - forsøkt alt smertestillende som finnes på markedet. Tror vi kan kalle det doping i lengda. - akupunktur - massasje - kiropraktor i tilfelle det kom av noe slikt - forsøkte å innføre faste rutiner for alt, siden migrene trigges av forandringer, hjalp ikke, det var der hele tiden. - forsøkte naturmedisin, av og til ble det til og med verre - prøvde blodtrykksmedisin, men det gikk ikke an å dempe blodtrykket ytterligere hos meg. - tok nok 1000 prøver og bilder av skallen for å se om jeg ikke hadde kreft eller noe, men ingenting. +++++ MANGE andre ting jeg ikke husker nå til slutt sa jeg til legen "fiks det, ellers avliver jeg meg selv". Han ga meg p-piller og siden det kan jeg telle på 2 hender de anfallene jeg har i løpet av et ÅR. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 Huff, får jo helt vondt av å lese dette. Bra du endelig fikk en løsning...herrejesus, au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xBeautyCrush Skrevet 10. august 2012 #115 Del Skrevet 10. august 2012 Okei, har vell et par jeg godt kan nevne her. 1) Jeg er veldig for integrering av utlendinger og at vi skal klare å leve sammen i et multikulturelt samfunn (planlegger å jobbe med dette i framtiden), men jeg kan til tider bli oppgitt over troen, verdiene og tenkemåten til enkelte grupper i samfunnet som da ikke er etnisk norske (ikke at norske ikke er slik selv, men merker disse tendensene veldig i andre grupper av samfunnet). Har selv vært vitne til at skattesnylting og å jobbe svart er helt OK for for dem, og det gjør meg kjempeirritert og rett og slett sint på det de gjelder når nordmenn må slite hardt og gi skattepenger. Det samme gjelder unge mennesker som er "uføre" eller utlendinger som er for late til å jobbe, og NAV'er hele livet og lever godt på våre penger som vi har svettet ut til dem. 2) Hvis jeg finner ut at jeg er gravid med et barn som har Downs-syndrom eller en annen lignende funksjonshemning, tar jeg umiddelbart abort. Selv etter tolvte uke. Jeg vil ikke ha et funksjonshemmet barn, fordi jeg føler at det hadde ødelagt livet mitt og alle drømmene jeg har om familie og barna mine sin framtid. Det hadde også belastet meg noe innmarri. 3) Jeg dømmer folk på utseende, og ser ned på de som er ekstremt feite og kommenterer det hvis jeg er med venner eller familien min. 4) Jeg er ikke særlig begeistret for mennesker som tror på en religion - spesielt ikke nordmenn som har bestemt seg for å bli hinduistiske, buddhister etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #116 Del Skrevet 10. august 2012 Ok. Jeg bare lurte siden jeg tror de aller fleste faktisk står for det de mener dersom de har denne meningen du har. Jeg trodde kanskje du siktet til slakting, og at dette var slemt. Det ble kanskje litt feil å skrive det i denne tråden, da jeg selvfølgelig står for det, men poenget er at jeg ikke alltid gir utrykk for det i diskusjoner f.eks, da det blir dårlig tatt imot. Mange mener jo faktisk at dyr er objekter, og ikke levende, følende vesner. Kjæresten til bestevenninnen min f.eks, skyter måker for morroskyld, men hadde jeg sagt at jeg ønsket at han fikk et dårlig liv av den grunn hadde jeg nok fått huden full, og mistet to venner. Derfor holder jeg kjeft, og koser meg med at Karma tar han en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. august 2012 #117 Del Skrevet 10. august 2012 (...) Jeg er ikke i mot onani (gjør det selv), men å onanere såpass voldsomt innvendig at man sprekker sin egen jomfruhinne..? Well, be my guest... Selv syns jeg da at man går glipp av noe; ikke smerten ved å la en mann (eller lesbisk partner) "åpne en opp", men den romantisk ideen om faktisk å la noen man elsker være den første som berører en innenfor hinnen. Men for all den, gjør som du vil... Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Det er min kropp og mitt underliv. For meg er det faktisk mest naturlig at jeg er den første som "åpner"... musa mi. Jeg jobbet en vond periode på Statoil, og jobbet med et par alenetenåringsmødre med blogg, blekede hårforlengelser, silikonpupper, en gryende alkoholisme forkledd som "partygirl-image" og et jævlig trøblete forhold til barnefar. Dessuten tidvis bifili (timet perfekt med Tila Tequilas nye show på MTV) og barnets navn og fødelsdato tatovert på håndleddet. Og fistelstemme. Og de bodde i de kjipere delene av Groruddalen. Og jeg overdriver ingenting. Slik var de. I alle fall, disse jentene ble stadig sykemeldt for "depresjoner" og "angst". Men de er så dumme, at det er som om en hund skulle få angst. De er i stand til å føle veldig "her og nå"-følelser (nå er jeg glad, trist, kåt). Men ikke stand til å reflektere nok rundt egen eksistens, fremtid, fortid, til å bli deprimert eller få angst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 10. august 2012 #118 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) - At jeg er for legalisering av prostitusjon og all narkotika, tør vel egentlig å stå for det, men er ikke noe jeg sier til folk flest ettersom så mange er ekstremt fordomsfulle når det gjelder slikt. Uttrykker du synspunkter som taler for f.eks legalisering av narkotika så skal det ikke mye til for å bli stemplet som narkis. - At jeg mener at sportsutøvere får alt for mye anerkjennelse, ord som "nasjonalhelt" osv blir jo slengt etter dem stadig vekk, de får også fortjenestesmedaljer hele tiden, selv om det de gjør ikke utgjør noen som helst nytteverdi for landet, eller verden for den saks skyld, tvert i mot. Dette samtidig som folk som dedikerer hele livet sitt til fredsarbeid, forskning osv blir oversett av folk flest. Endret 10. august 2012 av meh 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 10. august 2012 #119 Del Skrevet 10. august 2012 Det er vel heller en side av meg selv jeg ikke helt vil stå for. Jeg har tendenser til å se ned på mennesker som ikke har lykkes etter min egen definisjon på hva det innebærer, og jeg liker å føle at jeg er mer intelligent enn andre. Det skal dog sies at dette er noe jeg tenker og føler for så å slå fra meg. Jeg tror sterkt på at man skal respektere alle mennesker med mindre de har bevist for deg at de ikke fortjener respekten din. Altså at man ikke må ha fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #120 Del Skrevet 10. august 2012 At jeg er redd for at et par overvektige venner skulle ødelegge sofaen min da de var på besøk. Fordi de er typiske folk som ikke bryr seg om ting blir ødelagt og hiver seg ned på sofaen min ! En gang ble jeg flau da en overvektig venninne hadde drukket litt og skulle bøye seg.og bokstaveligtalt velta overende! Huff.. Hun vugga også da hun gikk og klagde hele tiden over hvor stor hun var samtidig som hun levde på cola, tomatsuppe, nudler og potetgull! Jeg har absolutt ikke noe imot overvektige mennesker, jeg er ikke slank selv i det hele tatt. Men jeg hiver meg heller ikke ned på andres møbler! Jeg holder også for meg selv at jeg hater naboene mine fordi de tror de eier boligen her og klager på alt, mens de kaster søppel i pappen og doruller/bleier ut av baderomsvinduet!! Samtidig som de lager mat som lukter helvette. Disse menneskene har gjort meg smålig rasistisk!<br /><br /> Anonym poster: c79bec9a35b3f88d521ebf682d4d5a08 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå