Miah Skrevet 10. august 2012 #81 Del Skrevet 10. august 2012 Litt enig i at studier i "døde" språk som norrønt etc er litt meningsløst, men hvorfor ser du ned på folk som studerer f.eks kunst og historie? Uten dem hadde jo lands historie forsvunnet med årene (da det ikke kan bli nedskrevet...) Uten kunst hadde turistnæringen langsomt gått ned... Ellers 100% enig i at Norge grenser til kommunistisk! Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Jeg sa ikke kunst og historie, jeg sa kunsthistorie. Grunnen til at jeg ser ned på slike folk tror jeg er på grunn av manglende mulige jobbmuligheter, eller få muligheter.. noe som i mitt hode er feil prioritering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #82 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, du også, men rart at leger lyver da...men det er klart, "folk flest" vet alltid bedre enn profesjonelle. Spør en lege og du vil få til svar at jomfruhinne er noe de fleste jenter er født med. Og ja, det er en hinne. Ser min egen tydelig i håndspeil i alle fall. Tegninger av ulike jomfruhinner: http://en.wikipedia....le:Hymen_en.svg Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #83 Del Skrevet 10. august 2012 Står egentlig for alt jeg sier, men det er visse ting jeg ikke sier høyt, bortsett fra til kjæresten og bestekompisen min - og selvfølgelig til andre likesinnede. - Jeg syns mennesker som dreper insekter er LITT dårlige mennesker. Mennesker som skyter måker fordi det er gøy er ikke bare litt dårlige mennesker. - Jeg tror ikke jeg ville angret på at jeg tok abort egentlig.. Ikke i det hele tatt. Tror ikke jeg hadde slitt noe i ettertid what so ever. - Hadde definitivt tatt abort dersom barnet jeg en gang får har downs. Stygt sagt, og sikkert veldig sårende for noen, men jeg hadde blitt en dårlig mor tror jeg.. Sa det foran en venninne som har en handicappet søster en gang (uten å tenke meg om), og hun gråt i flere timer.. - Jeg hever meg over dumme mennesker, og ser på meg selv som intelligent. - Jeg ser på folk som er over 20 og fortsatt jomfru som litt tapere, vet ikke hvorfor. Dette høres sikkert ufattelig dumt ut, men jeg tror de som er populære og "kule" har sex tidligere. (All respekt til de som venter, men!) - Mennesker som røyker hasj er tapere. Har flere rundt meg som gjør det, men jeg klarer ikke å respektere det, og himler med øynene når noen skal begynne å forsvare det. Anonym poster: e31fc3d7ba978129c54ceed3cd3859dc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #84 Del Skrevet 10. august 2012 Vel, jeg syns det er direkte ekkelt og TRIST med unge kvinner som kjøper tamponger, særlig dersom de er i en alder hvor det ikke er en selvfølge at de har hatt sex enda (15-23 år vil jeg si). Så sykt ekkelt, trist og meningsløst å miste jomfruhinnen til en bomullsrull? Nå får jeg vel høre at "man kan ikke miste jomfuhinnen til en tampong, men jo, den fysiske hinnen kan ryke, og jeg tipper at det er slik de fleste tenåringsjenter faktisk mister jomfruhinnen i 2012... Eller enda verre, at så unge jenter (15-23 år) mister jomfruhinnen til sexleketøy/dildo. *Spy* Hvor er selvrespekten?? PS: Jeg er en ung kvinne, og ikke kristenfanatiker, og ikke særlig konservativ. Bare romantisk. Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Jævlig romantisk med blod på penisen. Svarte ikke kun for å angripe på deg nei,blir for dumt hvis alle skulle angripe alle i denne tråden,men ville bare si : jeg kjøper både tampong og bind. En for natten og en for dagen. Jeg hadde rett og slett ikke greid meg uten en av dem Anonym poster: 65a587e8a2589c4631381e277da5042c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #85 Del Skrevet 10. august 2012 Nå blir jeg sikkert halshugd, men... Jeg mener at mennesker som kjøper dyre rasehunder istedenfor å adoptere/omplassere er litt.. kjipe. Misforstå meg rett, jeg elsker mennesker som elsker dyr, men jeg ser ikke problemet med å adoptere eller ta imot en hund som har hatt et dårlig liv. Og ikke kom med argumenter om at man ikke vet hvordan disse hundene er, for man kan alltid få tak i hunder som må adopteres bort av andre grunner, eller som er fra utlandet, som er fantastiske hunder. "Don't breed or buy, while homeless die". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #86 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg kan stå for alt med mine nærmeste, men jeg holder noenting for meg selv. F.eks synes jeg rasistiske vitser kan være litt morsomme innimellom. Jeg er ikke rasist, men de som ikke kjenner meg kunne av og til trodd at jeg var det dersom de hadde hørt hva jeg og mine nærmeste snakker om. Jeg hater å se foreldre som går lurvete kledd mens de røyker som en svamp, og samtidig er sammen med barna sine. Jeg synes det gir et forferdelig bilde av de som person, og jeg synes automatisk synd i barna. Jeg tenker ofte stygge tanker, men jeg går ikke opp til personen å sier hva jeg tenker. Jeg synes hormonprevensjon er en uting. Dette kan jeg egentlig stå for, men gidder som oftest ikke si noe, fordi folk klikker opp og ned i vinkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #87 Del Skrevet 10. august 2012 .. Også synes jeg at mennesker som er slemme mot dyr fortjener et dårlig liv. Det blir ikke alltid like godt mottatt, så jeg holder som oftest kjeft. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #88 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg synes hormonprevensjon er en uting. Dette kan jeg egentlig stå for, men gidder som oftest ikke si noe, fordi folk klikker opp og ned i vinkel. Kan jeg spørre hvorfor, av ren nysgjerrighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #89 Del Skrevet 10. august 2012 Kan jeg spørre hvorfor, av ren nysgjerrighet? Fordi jeg mener at det er farlig at så mange unge jenter går og propper i seg hormoner som om det var sukkertøy. Det har en rekke bivirkninger, og noen av de er livsfarlige. Jeg tror ikke det er særlig heldig å gå på p-piller halve livet, og ser på det som veldig kunstig og helseskadelig. Man kan jo styre sin egen menstruasjon, og selv om det er vanlig og normalt i vår verden, så tror jeg neppe det er spesielt sunt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 10. august 2012 #90 Del Skrevet 10. august 2012 Fordi jeg mener at det er farlig at så mange unge jenter går og propper i seg hormoner som om det var sukkertøy. Det har en rekke bivirkninger, og noen av de er livsfarlige. Jeg tror ikke det er særlig heldig å gå på p-piller halve livet, og ser på det som veldig kunstig og helseskadelig. Man kan jo styre sin egen menstruasjon, og selv om det er vanlig og normalt i vår verden, så tror jeg neppe det er spesielt sunt. Ser den! Personlig begynte jeg på det fordi jeg skjønte at jeg ikke kunne stole på at gutta brukte kondom, eller at jeg selv tok ansvar, i tillegg til at jeg nå er i et langvarig forhold. De årene jeg ikke har vært i et forhold kunne jeg selvfølgelig sluttet og fått gutta til å bruke kondom (eldre og klokere nå), men på grunn av ekstreme mensensmerter har det ikke falt meg inn.. Kan jeg spørre hva du gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #91 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde tatt abort om jeg visste at barnet mitt hadde en sykdom som ville få negative konsekvenser etter det hadde blitt født. Anonym poster: 15504111b6d57774373ce0842ba6304b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #92 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg hadde tatt abort om jeg visste at barnet mitt hadde en sykdom som ville få negative konsekvenser etter det hadde blitt født. Anonym poster: 15504111b6d57774373ce0842ba6304b Finnes det noen medfødte sykdommer som ikke gir negative konsekvenser? Anonym poster: 12f71d90a800a9b9c6891228886f5a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katinkatinka Skrevet 10. august 2012 #93 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg syntes sosialister og religiøse mennesker ofte fremstår som naive og mindre intelligente. Det kan jeg selvsagt ikke si høyt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #94 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg har ALL den "kunnskapen" du nevner der, vet godt at mange ikke er født med en jomfruhinne. Og feminister/media forteller oss nå og da at "jomfruhinnen er en myte". Beklager, men det er det utsagnet der som er en myte. - For de fleste jenter er faktisk født med jomfruhinne, og jo, det er en fysisk hinne. (Søk på wikipedia/Google, der fins det bilder av den). Jeg har selv sett min med et håndspeil... Jeg er ikke i mot onani (gjør det selv), men å onanere såpass voldsomt innvendig at man sprekker sin egen jomfruhinne..? Well, be my guest... Selv syns jeg da at man går glipp av noe; ikke smerten ved å la en mann (eller lesbisk partner) "åpne en opp", men den romantisk ideen om faktisk å la noen man elsker være den første som berører en innenfor hinnen. Men for all den, gjør som du vil... Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410 Uff, det syntes jeg bare hørtes creepy og ekkelt ut. Vil heller at jeg selv skal ha rørt meg der, før en annen person gjør det. Hva er problemet med å "onanere innvendig", egentlig? Og hva mener du med voldsomt? Anonym poster: 2ebd39dd6f26af5b8282c525cfb09b45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #95 Del Skrevet 10. august 2012 Fordi jeg mener at det er farlig at så mange unge jenter går og propper i seg hormoner som om det var sukkertøy. Det har en rekke bivirkninger, og noen av de er livsfarlige. Jeg tror ikke det er særlig heldig å gå på p-piller halve livet, og ser på det som veldig kunstig og helseskadelig. Man kan jo styre sin egen menstruasjon, og selv om det er vanlig og normalt i vår verden, så tror jeg neppe det er spesielt sunt. For meg er det ingenting som fungerer på migrenen annet enn nettopp p-piller. Jeg kan velge å gå rundt uten de p-pillene og være kjernesunn, men også hodepine fra en annen verden døgnet rundt, eller jeg kan stappe de i meg og leve en normal hverdag, bortsett fra det hormonene gjør mot meg. Men jeg må nesten ta de pillene for å ha en normal hverdag NÅ, istede for å tenke på hva de gjør en gang der i fremtiden. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2012 #96 Del Skrevet 10. august 2012 Jævlig romantisk med blod på penisen. Svarte ikke kun for å angripe på deg nei,blir for dumt hvis alle skulle angripe alle i denne tråden,men ville bare si : jeg kjøper både tampong og bind. En for natten og en for dagen. Jeg hadde rett og slett ikke greid meg uten en av dem Anonym poster: 65a587e8a2589c4631381e277da5042c Eh nå er det ikke lurt å ha tampong inni mens du har sex, han kan jo dytte den lenger inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #97 Del Skrevet 10. august 2012 For meg er det ingenting som fungerer på migrenen annet enn nettopp p-piller. Jeg kan velge å gå rundt uten de p-pillene og være kjernesunn, men også hodepine fra en annen verden døgnet rundt, eller jeg kan stappe de i meg og leve en normal hverdag, bortsett fra det hormonene gjør mot meg. Men jeg må nesten ta de pillene for å ha en normal hverdag NÅ, istede for å tenke på hva de gjør en gang der i fremtiden. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 Hva har du forsøkt av andre ting for å redusere/bli kvitt migrenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2012 #98 Del Skrevet 10. august 2012 .. Også synes jeg at mennesker som er slemme mot dyr fortjener et dårlig liv. Det blir ikke alltid like godt mottatt, så jeg holder som oftest kjeft. Hva anser du som å være slem mot dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #99 Del Skrevet 10. august 2012 Hva har du forsøkt av andre ting for å redusere/bli kvitt migrenen? før jeg fikk p-piller hadde jeg vondt i hodet døgnet rundt, var ofte på sykehus for det fordi smertene var uutholdelige. I løpet av de 10 årene det varte prøvde jeg: - endre kosthold og trening x antall ganger. Jeg har alltid spist sunt og trent, er i god fysisk form. - forsøkt alt smertestillende som finnes på markedet. Tror vi kan kalle det doping i lengda. - akupunktur - massasje - kiropraktor i tilfelle det kom av noe slikt - forsøkte å innføre faste rutiner for alt, siden migrene trigges av forandringer, hjalp ikke, det var der hele tiden. - forsøkte naturmedisin, av og til ble det til og med verre - prøvde blodtrykksmedisin, men det gikk ikke an å dempe blodtrykket ytterligere hos meg. - tok nok 1000 prøver og bilder av skallen for å se om jeg ikke hadde kreft eller noe, men ingenting. +++++ MANGE andre ting jeg ikke husker nå til slutt sa jeg til legen "fiks det, ellers avliver jeg meg selv". Han ga meg p-piller og siden det kan jeg telle på 2 hender de anfallene jeg har i løpet av et ÅR. Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2012 #100 Del Skrevet 10. august 2012 Overvektige som drikker pepsi max har jeg en uforklarlig trang til å slå til. Kan aldri ha sex med en mann som bleker håret. Liker hunder fremfor mennesker. De som er uføre pga psyken bør bli tvangssterilisert. Har vokst opp med en mor med BPD og psykisk syke mennnesker ødelegger barndommen til barna sine. Anonym poster: 8be7817c09d97adb0b93a1b6b916ef31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå