Gå til innhold

Hva tørr du IKKE å stå for?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

er det lov å bruke tamponger? Det syns jeg er mer ekkelt av en grunn

Det er lov, for da gnir ikke den svette musa seg i blod hele dagen. I tillegg ser man det på baken deres om de går i bukse, eller i (gud forby) tights uten lang genser.

Damer som bruker bind på trening er enda eklere, spesielt om de gjør det i garderoben. Har enda til gode å se noen bytte bind i garderoben.

Anonym poster: 495ec2b3463adc270adcb13253ebc36d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes innvandringen bør bli stoppet og kriminelle og de som ikke har involvert seg i den norske kultur kan reise hjem.

Jeg synes ikke babyer er søte i det hele tatt. Awkward silence hver gang noen skal vise bilde av en nyfødt.. "EHe, så .. søøøt".

Jeg syns man ikke bør bli foreldre før man er 25 og ha et obligatorisk foreldrekurs for alle gravide. Jeg lærte så utrolig mye på Barne- og ungdomsfag, og det er grusomt at så mange ikke får vite om alle de viktige tingene man trenger.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er da toalett i garderoben. Man kan jo ikke like godt skifte tampen foran alle i garderoben heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er da toalett i garderoben. Man kan jo ikke like godt skifte tampen foran alle i garderoben heller.

Men det er ok å skifte bind forran alle? Ææææsj!! Jeg er fremdeles traumatisert etter å ha sett slikt. Direkte heslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mange meninger noen syns er hårreisende. Venner og familie skjønner meg, men er noen ting jeg ikke ytrer på facebook eller under brukernavn på kvinneguiden.

- At jeg er for dødsstraff (f. eks. i breivik-saken)

- At jeg syns det burde vært regler for å få barn (og kjæledyr)

- At jeg syns også dverger og overvektige er ekle

- At jeg hater barn

- At jeg hater utlendinger som kommer til Norge og bare lever på sosialstønad eller driter i norske regler og normer osv (utlendinger som gjør alt for å tilpasse seg er en ting - men syns de er blitt FRYKTELIG mange)

- At jeg mener Norge er korrupt på en skumlere måte enn f. eks. Rio hvor det er helt åpenlyst og alle vet om det

- At jeg hater staten og alt som har med det å gjøre

- At jeg syns narkotika burde vært lov

- At jeg syns religion skal avskaffes

++++++

Anonym poster: 60ed3b5cd5a11c1581a8721b629d86b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mildrid

Jeg ser ned på mennesker som har veldig avvikende meninger fra meg. Jeg tenker at de er mindre intelligente.

Synske lider sannsynligvis av noe psykiatrien burde få kurere.

De som tror på synske er mindre intelligente.

De som stemmer FrP er mennesker som er mindre intelligente.

Egentlig synes jeg vist de fleste er dumme. Godt jeg ikke sier alt høyt ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kan stå for det aller meste, men det er visse ting jeg er svært forsiktig med å si høyt, og det er:

- at jeg ble litt betatt av Breivik under rettsaken, og at jeg er enig i mye av det han står for.

-at jeg ser ned på folk som bruker nervetabletter ukritisk.

-at jeg synes menn generellt er ekle.

-at jeg i grunnen har veldig lite empati med de fleste mennesker jeg ikke kjenner, det dreier seg bl.a om folk som dør i ulykker, katastrofer eller krig.

Anonym poster: 326e405398aa557ac94309eb6a0e0859

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stå for alle meningene mine, tror jeg, men noen ganger er det bare bedre å holde kjeft. Noen ting kan jeg snakke med på fest med folk jeg vet er enige med meg, men det siste man ønsker når man skal ha det kjekt er å bruke resten av kvelden på å diskutere med folk som har en helt annen oppfatning.

- Jeg hadde tatt abort om barnet hadde hatt downs eller en annen form for funksjonshemming. Jeg vokste opp med en søster som er det, og uansett om jeg er glad i henne, så vet jeg hvor mye arbeid og hvor tungt det kan være.

- Jeg er ikke rasist, men jeg synes det er nok utlendinger her nå. Jeg skulle ønske vi kunne være strengere med dem og bare sende mange ut - uansett om det strider med menneskerettighetene.

- Jeg synes Norge grenser til kommunistisk.

- Jeg ser ned på og synes synd på overvektige, folk som bor på gaten, folk som tigger.

- Jeg ser ned på folk som dropper utdannelse, uansett om jeg vet at vi trenger alle slags folk.

- Jeg ser ned på folk som studerer fag som nordisk, filosofi, kunsthistorie, norrønt... sånne ting.

- Jeg ser ned på folk som er religiøse, til og med gladkristne nordmenn.

Herregud.

Litt enig i at studier i "døde" språk som norrønt etc er litt meningsløst, men hvorfor ser du ned på folk som studerer f.eks kunst og historie? Uten dem hadde jo lands historie forsvunnet med årene (da det ikke kan bli nedskrevet...) Uten kunst hadde turistnæringen langsomt gått ned... :(

Ellers 100% enig i at Norge grenser til kommunistisk! ;)

Anonym poster: ec9ef0ab59f397ca1ffdf6a18c509410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på meg jeg ikke tørr si:

jeg syns det er direkte ekkelt og grisete at damer bruker bind, og ser ned på alle over 18 som kjøper det i butikken.

Vel, jeg syns det er direkte ekkelt og TRIST med unge kvinner som kjøper tamponger, særlig dersom de er i en alder hvor det ikke er en selvfølge at de har hatt sex enda (15-23 år vil jeg si). Så sykt ekkelt, trist og meningsløst å miste jomfruhinnen til en bomullsrull? Nå får jeg vel høre at "man kan ikke miste jomfuhinnen til en tampong, men jo, den fysiske hinnen kan ryke, og jeg tipper at det er slik de fleste tenåringsjenter faktisk mister jomfruhinnen i 2012... Eller enda verre, at så unge jenter (15-23 år) mister jomfruhinnen til sexleketøy/dildo. *Spy* Hvor er selvrespekten??

PS: Jeg er en ung kvinne, og ikke kristenfanatiker, og ikke særlig konservativ. Bare romantisk. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting jeg absolutt ikke tør å stå for. Det er meningene mine om utseendet til folk direkte til vedkommende.

Fikk et direkte spørsmål her om dagen : synes du jeg er pen? Feig som jeg er sa jeg, ja du er jo et pent menneske. (etter en lang pause, har problemer med å lyve)

Hva søren skal man si til slikt? ikke synes jeg vedkommende er pent i det hele tatt men man kan jo ikke si nei, jeg synes ikke du er pen. Der kom frykten for å såre inn, så vedkommende får bare går rundt å tro jeg synes h*n er pen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å innrømme for min bestevenninne at hun er et økonomisk rævkjørt tilfelle. Det er ikke snakk om luksusfellen, heldigvis, men hun bruker pengene sine helt feil, så klager hun på at hun ikke har råd til de tingene jeg har. Sannheten er at hun har 26-27 000 inn i mnd, barnetrygd, barnebidrag, overgangsstønad, stipend og lån, jobb, osv osv. Hun bruker opp alle pengene før de neste kommer inn. Hun handler på Ebay flere ganger om dagen, kjøper seg nye antrekk og sko til alle anledninger, ny pc, ipad, iphone, og andre duppeditter er en selvfølge for henne, og alltid det nyeste.

I sommer kjøpte jeg meg en bil, betalte 180tusen som jeg lenge har spart, min venninne surret og gnålet om det i en evighet. Hun får ikke lån fordi hovedinntektskilde barnet og stønadene der, og ikke vil hun spare penger, så løsningen hennes var å lease en bil. Hun har allerede laget flere riper i den, og det kan jeg tenke meg blir dyrt.<br /><br /> Anonym poster: 23dd6b5abc238cc44b5594bf81736fc4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke feite folk - er feit selv. Dobbeltmoralen lenge leve..

Anonym poster: b16f32b4d8c0f5312a3d2669da9d9fc0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingenting jeg ikke kan stå for eller si når jeg snakker med mine aller nærmeste, men det er mye jeg ikke deler med resten av verden!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig i at studier i "døde" språk som norrønt etc er litt meningsløst, men hvorfor ser du ned på folk som studerer f.eks kunst og historie? Uten dem hadde jo lands historie forsvunnet med årene (da det ikke kan bli nedskrevet...) Uten kunst hadde turistnæringen langsomt gått ned... :(

Ellers 100% enig i at Norge grenser til kommunistisk! ;)

Dessuten er nordisk rett og slett norsk-faget, og de av dere som er så glad i norsk kultur og slikt bør vel være glad for at noen av oss bryr oss om språket vårt og ønsker å lære det bort til nye generasjoner. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg syns det er direkte ekkelt og TRIST med unge kvinner som kjøper tamponger, særlig dersom de er i en alder hvor det ikke er en selvfølge at de har hatt sex enda (15-23 år vil jeg si). Så sykt ekkelt, trist og meningsløst å miste jomfruhinnen til en bomullsrull? Nå får jeg vel høre at "man kan ikke miste jomfuhinnen til en tampong, men jo, den fysiske hinnen kan ryke, og jeg tipper at det er slik de fleste tenåringsjenter faktisk mister jomfruhinnen i 2012... Eller enda verre, at så unge jenter (15-23 år) mister jomfruhinnen til sexleketøy/dildo. *Spy* Hvor er selvrespekten??

PS: Jeg er en ung kvinne, og ikke kristenfanatiker, og ikke særlig konservativ. Bare romantisk. ;)

Og ikke særlig kunnskapsrik heller, dessverre. Ikke for å være uhøflig mot deg, men nå er det slik at mange aldri har noen jomfruhinne, mens andre mister den uten å merke det i løpet av barndommen eller tenårene gjennom idrett, lek, onani eller f.eks bruk av tampong. Jeg hadde aldri merket noe til den, f.eks. Det er heller ikke en hel hinne, som du kan lese i lenken under. Jeg skjønner heller ikke hva som er romantisk med smerter og blødninger under samleie.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article772177.ece

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke feite folk - er feit selv. Dobbeltmoralen lenge leve..

Anonym poster: b16f32b4d8c0f5312a3d2669da9d9fc0

Jeg er også tjukk, og misliker også tjukke folk. Helt på tryne!

Anonym poster: 48d063d2a95ca0efac5ddd6c0b2bcd6a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen bruker over her sa, jomfruhinnen er ikke en hinne som alle har helt til de har sex for første gang. Se illustrasjonene i lenken til sol87.

Dessuten, om en tampong eller et sexleketøy hjelper til med å fjerne de siste hudfoldrestene av jomfruhinnen - hva så? Det er vel bare bra at ungdom utforsker sin egen seksualitet. Finnes vel knapt tryggere måter å utforske den på enn å gjøre det alene. Jeg synes det er skummelt med holdninger om at dette viser mangel på selvrespekt. Jeg håper inderlig ikke du viser denne holdningen overfor barn og ungdom i familien.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke særlig kunnskapsrik heller, dessverre. Ikke for å være uhøflig mot deg, men nå er det slik at mange aldri har noen jomfruhinne, mens andre mister den uten å merke det i løpet av barndommen eller tenårene gjennom idrett, lek, onani eller f.eks bruk av tampong. Jeg hadde aldri merket noe til den, f.eks. Det er heller ikke en hel hinne, som du kan lese i lenken under. Jeg skjønner heller ikke hva som er romantisk med smerter og blødninger under samleie.

http://www.klikk.no/...ticle772177.ece

Jeg har ALL den "kunnskapen" du nevner der, vet godt at mange ikke er født med en jomfruhinne.

Og feminister/media forteller oss nå og da at "jomfruhinnen er en myte". Beklager, men det er det utsagnet der som er en myte. - For de fleste jenter er faktisk født med jomfruhinne, og jo, det er en fysisk hinne. (Søk på wikipedia/Google, der fins det bilder av den). Jeg har selv sett min med et håndspeil...

Jeg er ikke i mot onani (gjør det selv), men å onanere såpass voldsomt innvendig at man sprekker sin egen jomfruhinne..? Well, be my guest... Selv syns jeg da at man går glipp av noe; ikke smerten ved å la en mann (eller lesbisk partner) "åpne en opp", men den romantisk ideen om faktisk å la noen man elsker være den første som berører en innenfor hinnen.

Men for all den, gjør som du vil... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALL den "kunnskapen" du nevner der, vet godt at mange ikke er født med en jomfruhinne.

Og feminister/media forteller oss nå og da at "jomfruhinnen er en myte". Beklager, men det er det utsagnet der som er en myte. - For de fleste jenter er faktisk født med jomfruhinne, og jo, det er en fysisk hinne. (Søk på wikipedia/Google, der fins det bilder av den). Jeg har selv sett min med et håndspeil...

Jeg er ikke i mot onani (gjør det selv), men å onanere såpass voldsomt innvendig at man sprekker sin egen jomfruhinne..? Well, be my guest... Selv syns jeg da at man går glipp av noe; ikke smerten ved å la en mann (eller lesbisk partner) "åpne en opp", men den romantisk ideen om faktisk å la noen man elsker være den første som berører en innenfor hinnen.

Men for all den, gjør som du vil... ;)

Ja, du også, men rart at leger lyver da...men det er klart, "folk flest" vet alltid bedre enn profesjonelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...