Nenna Skrevet 9. august 2012 #41 Del Skrevet 9. august 2012 Hmm har jeg egentlig ikke tenkt over. Alle har vel enkelte meninger man ikke akkurat diskuterer med andre, ikke fordi man ikke står for dem, men fordi man ikke vil gå bevisst inn i en krangel. Jeg syns foreldre som blir brisne og fulle rundt barna sine er idiotiske Jeg syns menn med mye muskler er stygge Jeg liker ikke offentlig amming Jeg ser ned på mennesker som avler på blandingshunder Det er ytterst få nyfødte som er søte, og NEI babyer de lukter ikke godt. De lukter gulp. Jeg syns ikke en person er en flink fotograf selv om de får bra bilder om de har kameraet i automatmodus. Jeg ser ikke poenget med å utforske verdensrommet Jeg ser ned på voksne mennesker som drikker seg kanyle dritings Amen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #42 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har en stygg nevø Håper han vokser seg penere, for han ser virkelig ikke ut, stakkars. Den lille babyen ser ut som en gammel mann med spiss hake og lang nese. Dette kommer jeg aldri til å nevne andre steder enn her, så jeg håper ikke dere forteller noen at jeg sa det... Han blir søtere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #43 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg bryr meg fint lite om tragediene her i verden, som feks hun jenten fra Oslo som forsvant. Ikke blir jeg trist av slikt heller. Not my business. Anonym poster: 190039475b743d7a9b8dce53aed4808b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #44 Del Skrevet 9. august 2012 jeg innrømmer at jeg ville tatt abort hvis jeg fant ut at ungen hadde downs. Det vil være ufattelig trist men jeg orker ikke å bruke krefter på å oppdra en sånn unge. Til og med historier om at leger kan ta feil, at ungen er kanskje frisk allikevel, får meg ikke til å endre min menning. Jeg er ganske fordomsfull person ellers, jeg ser ned på feite folk, folk uten utdannelse, som snekkere og frisører blannt andre, navere, folk som som påstår de har ME, ryggplager eller psykiske problemer, spesielt unge jenter som mener de sliter med depresjoner, spiseforstyrelser osv. Jeg mener de bare kjeder seg ihjel, de har ingen ordentlige problemer i livet, så de finner seg opp noen. Alt dette kan jeg snakke om. det jeg ikke snakker om er at jeg er en aggresiv miljøaktivist. Jeg hater alle engangsprodukter som finns, og hater at det er så mye engangs i livet vårt. jeg misliker sterk at hele velstanden vår, kapitalisme er bygd på å produsere mer og selge mer. Jeg hater alle unødvendige produkter som vi blir presset på, og ser ned på folk som kjøper de. En øyekrem til flere hundre? fordi dere virkelig tror at det er must have? Går det an å være så overfladisk? Jeg hater h&m og andre billig butikker, som selger billige bomullsklær, fordi bomull er verst for miljø. Og endrede sesongmote, som får folk til å kjøpe klær som er inn akkurat denne sommeren, for å så hive de ut. Og jeg fordømmer folk som ikke gidder å bry seg om sånt, selv mine venninner, men jeg sier det ikke til dem. Flere av mine venninner har kjøpt seg Marc Jacobs vesker, mens de har verken leilighet (de er i tredveårene) eller klarer å spare nok egen kapital. Jeg synes de prioriterer dumt. Men jeg bare hører på og jatter med når de klager på bolipriser. Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 <br /><br /> Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 9. august 2012 #45 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har en stygg nevø Håper han vokser seg penere, for han ser virkelig ikke ut, stakkars. Den lille babyen ser ut som en gammel mann med spiss hake og lang nese. Dette kommer jeg aldri til å nevne andre steder enn her, så jeg håper ikke dere forteller noen at jeg sa det... Han blir søtere Det skal du ikke være så sikker på! Han ligner på mor si, og hun er veldig hyggelig, men ikke fullt så heldig stilt utseendemessig... Og dette sier jeg bare fordi tråden handler om ting man ikke kan stå for! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #46 Del Skrevet 9. august 2012 Det skal du ikke være så sikker på! Han ligner på mor si, og hun er veldig hyggelig, men ikke fullt så heldig stilt utseendemessig... Og dette sier jeg bare fordi tråden handler om ting man ikke kan stå for! det var da pent sagt om din søster.... anyway. Jeg har hørt at stygge babyer pleier å vokse seg pene. Sikkert en tåpelig myte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 9. august 2012 #47 Del Skrevet 9. august 2012 det var da pent sagt om din søster.... anyway. Jeg har hørt at stygge babyer pleier å vokse seg pene. Sikkert en tåpelig myte. Hun er ikke min søster, men det spiller ingen rolle. Dette blir uansett avsporing Mange babyer som er skrukkete-baby-mindre-pene vokser seg penere når de bare blir litt større, men denne har rett og slett noen uheldige ansiktstrekk. Igjen, la meg minne om trådens tema, og i tillegg poengtere at jeg elsker min nevø og liker både min svigerinne og min svoger. Utseendet er nemlig ikke noe jeg dømmer folk etter! Men man registrerer da likevel ytterligheter, både av positiv og negativ art. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #48 Del Skrevet 9. august 2012 Hun er ikke min søster, men det spiller ingen rolle. Dette blir uansett avsporing Mange babyer som er skrukkete-baby-mindre-pene vokser seg penere når de bare blir litt større, men denne har rett og slett noen uheldige ansiktstrekk. Igjen, la meg minne om trådens tema, og i tillegg poengtere at jeg elsker min nevø og liker både min svigerinne og min svoger. Utseendet er nemlig ikke noe jeg dømmer folk etter! Men man registrerer da likevel ytterligheter, både av positiv og negativ art. Ja beklager. Mente ikke å spore av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ego Skrevet 9. august 2012 #49 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg står for alle mine meninger. 'Alt til sin tid' er likevel en grei huskeregel - jeg starter aldri debatt om temaer der mine meninger sjokkerer de fleste andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #50 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg liker finger i rompa (under sex med kvinne). Det tør jeg ikke "stå" for. Get it? "stå" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #51 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg liker finger i rompa (under sex med kvinne). Det tør jeg ikke "stå" for. Get it? "stå" du er morsom hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #52 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) du er morsom hihi Du også. *prooooomp* :D Endret 9. august 2012 av Skogmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 9. august 2012 #53 Del Skrevet 9. august 2012 Av og til. når jeg snakker med barn, synes jeg de sier utrolig dumme og teite ting. (SELVFØLGELIG, DE ER JO BARN!), Selv om jeg vet at barn er barn og ikke er så smarte, så tar jeg meg i å bli irritert når barn sier dumme og teite ting. Jeg synes gamle folk er litt ekle, og den eneste grunnen til at jeg ikke kunne orket å jobbe som f.eks hjemmehjelp ved siden av studiene er at jeg ikke orker tanken på å ta på gamle mennesker. Jeg synes det at så mange håpløse, teit og uansvarlige folk får barn, mens oppegående og intelligente folk ofte lar være, er et tegn på at evolusjonen ikke fungerer som den skal. Jeg synes det at jeg tok abort som 17-åring er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt og angrer INGENTING. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det, og har ingen moralske kvaler med det. Jeg synes barn er (utseendemessig) søte når de er babyer og fram til at de er ca. 6-7 år (ikke på en ekkel og pedofil måte nei, æsj.) så synes jeg de blir stygge og ekle, fram til de tar seg opp i slutten av tenårene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #54 Del Skrevet 9. august 2012 Kom på meg jeg ikke tørr si: jeg syns det er direkte ekkelt og grisete at damer bruker bind, og ser ned på alle over 18 som kjøper det i butikken. Anonym poster: 495ec2b3463adc270adcb13253ebc36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #55 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Kom på meg jeg ikke tørr si: jeg syns det er direkte ekkelt og grisete at damer bruker bind, og ser ned på alle over 18 som kjøper det i butikken. Anonym poster: 495ec2b3463adc270adcb13253ebc36d er det lov å bruke tamponger? Det syns jeg er mer ekkelt av en grunn Endret 9. august 2012 av BettyBoop 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #56 Del Skrevet 9. august 2012 Av og til. når jeg snakker med barn, synes jeg de sier utrolig dumme og teite ting. (SELVFØLGELIG, DE ER JO BARN!), Selv om jeg vet at barn er barn og ikke er så smarte, så tar jeg meg i å bli irritert når barn sier dumme og teite ting. Jeg synes gamle folk er litt ekle, og den eneste grunnen til at jeg ikke kunne orket å jobbe som f.eks hjemmehjelp ved siden av studiene er at jeg ikke orker tanken på å ta på gamle mennesker. Jeg synes det at så mange håpløse, teit og uansvarlige folk får barn, mens oppegående og intelligente folk ofte lar være, er et tegn på at evolusjonen ikke fungerer som den skal. Jeg synes det at jeg tok abort som 17-åring er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt og angrer INGENTING. Jeg er kjempeglad for at jeg gjorde det, og har ingen moralske kvaler med det. Jeg synes barn er (utseendemessig) søte når de er babyer og fram til at de er ca. 6-7 år (ikke på en ekkel og pedofil måte nei, æsj.) så synes jeg de blir stygge og ekle, fram til de tar seg opp i slutten av tenårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #57 Del Skrevet 9. august 2012 er det lov å bruke tamponger? Det syns jeg er mer ekkelt av en grunn Ja! Dritekkelt ass. Ekke det sånn bleieting som damer har i rompa en gang i mnd fordi da bæsjer de ukontrollert på seg? Tante brun tror jeg de kaller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #58 Del Skrevet 9. august 2012 Ja! Dritekkelt ass. Ekke det sånn bleieting som damer har i rompa en gang i mnd fordi da bæsjer de ukontrollert på seg? Tante brun tror jeg de kaller det. æææsj du altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #59 Del Skrevet 9. august 2012 æææsj du altså. Neeeei. Du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 9. august 2012 #60 Del Skrevet 9. august 2012 jeg innrømmer at jeg ville tatt abort hvis jeg fant ut at ungen hadde downs. Det vil være ufattelig trist men jeg orker ikke å bruke krefter på å oppdra en sånn unge. Til og med historier om at leger kan ta feil, at ungen er kanskje frisk allikevel, får meg ikke til å endre min menning. Jeg er ganske fordomsfull person ellers, jeg ser ned på feite folk, folk uten utdannelse, som snekkere og frisører blannt andre, navere, folk som som påstår de har ME, ryggplager eller psykiske problemer, spesielt unge jenter som mener de sliter med depresjoner, spiseforstyrelser osv. Jeg mener de bare kjeder seg ihjel, de har ingen ordentlige problemer i livet, så de finner seg opp noen. Alt dette kan jeg snakke om. det jeg ikke snakker om er at jeg er en aggresiv miljøaktivist. Jeg hater alle engangsprodukter som finns, og hater at det er så mye engangs i livet vårt. jeg misliker sterk at hele velstanden vår, kapitalisme er bygd på å produsere mer og selge mer. Jeg hater alle unødvendige produkter som vi blir presset på, og ser ned på folk som kjøper de. En øyekrem til flere hundre? fordi dere virkelig tror at det er must have? Går det an å være så overfladisk? Jeg hater h&m og andre billig butikker, som selger billige bomullsklær, fordi bomull er verst for miljø. Og endrede sesongmote, som får folk til å kjøpe klær som er inn akkurat denne sommeren, for å så hive de ut. Og jeg fordømmer folk som ikke gidder å bry seg om sånt, selv mine venninner, men jeg sier det ikke til dem. Flere av mine venninner har kjøpt seg Marc Jacobs vesker, mens de har verken leilighet (de er i tredveårene) eller klarer å spare nok egen kapital. Jeg synes de prioriterer dumt. Men jeg bare hører på og jatter med når de klager på bolipriser. Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 <br /><br /> Anonym poster: 22139d359f8df58e76417ce49bd2e0e0 Know the feeling Jeg sier imidlertid akuratt det jeg føler for om det der, og BOY har jeg fått mindre venner de siste årene :D Tenke seg til å bli SÅ sinna bare fordi jeg kaller dem hjerneskada forbruksslaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå