AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #1 Del Skrevet 9. august 2012 Hei hei, lurer på meninger derebhasr som dere ikke tørr å stå for blandt venner og kjente - lite politiske korrekte tanker? Jeg er redd for utviklingen iht. utlendinger i Norge, jeg syntes dverger er ekle, jeg er redd for å få stygge barn og jeg ser ned på overvektige.. jahh.. dette var noen av mine fæle tanker.. huff.. jeg skjemmes.. Selv her vil jeg ikke at disse meningene skal knyttes til nicket mitt, så må være anonym.. Anonym poster: d8788b73eb57671f211bf942296e7ce3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenK Skrevet 9. august 2012 #2 Del Skrevet 9. august 2012 Hva jeg ikke tør å stå for? Erhm, ting jeg ikke står for?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 9. august 2012 #3 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg tør ikke å raportere grove administrative og praktiske regelbrudd på jobben. (regelbrudd som etter all sannsynelighet har fått konsekvenser for medarbeidere og pasienter) de siste som tok saken igjennom fagforeningene og arbeidstilsynet, de forduftet fra plassen, eller jobber som vikar på det 7-10 året, til tross for at det har vært utlyst flere ledige stillinger opp igjennom og disse har den beste utdannelsen og ansiniteten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvelia Skrevet 9. august 2012 #4 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg også ser positivt på det når mange dør i krig eller naturkatastrofer. Fryktelig for de det gjelder,men bra for jorda. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. august 2012 #5 Del Skrevet 9. august 2012 De som ikke tør å stå for sine meninger innser egentlig at meningene deres er gale, men de har ikke vettet til å endre sine holninger. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #6 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg driter i at frivillige soldater dør. Anonym poster: 2ca50c5b894369d34c629f3b99f31eeb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #7 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg er litt skaprasist At jeg ikke har lyst til å jobbe fulltid (har uansett ikke råd til noe annet) <br /><br /> Anonym poster: 8ef29f1b429f2ee8cd40755b7e075996 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #8 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg kan stå for alt jeg mener, men det er ikke alt jeg deler med verden av den grunn at det kan være ganske drøye meninger. Men det gjelder vel neppe bare meg. Anonym poster: d43df0fe4261342ccad612554667f988 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 9. august 2012 #9 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg mener ikke å være kjedelig nå, men jeg kan helt ærlig ikke komme på noen meninger jeg har som jeg ikke tør å stå for overfor venner og bekjente. Ofte er jeg mer direkte og ærlig på diskusjonsforaer enn i virkeligheten, men det er jo fordi man i virkeligheten ofte diskuterer med folk man liker i hyggelige og sosiale settinger, og da vil man ikke ødelegge stemningen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #10 Del Skrevet 9. august 2012 Det skal jo være så politisk korrekt å respektere at andre har et annet politisk syn enn deg, og alle meninger er ok, men jeg mener fremdeles at det som velger å stemme på eksemplevis FrP er tjukke i hodet, egoistisk, slemme og harry. Men det sier jeg ikke til andre enn VELDIG nære venner. Anonym poster: 2ebd39dd6f26af5b8282c525cfb09b45 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjernesurr Skrevet 9. august 2012 #11 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg ser ned på stort sett alle tenåringer. Jeg er 18 år selv. Har opplevd tre år på ungdomsskole og to år på videregående. Jeg har deltatt i fritidsaktiviteter og vært omgitt av tenåringer hele livet. For en egoistisk, overfladisk, tomhodet og overfladisk rase. Æsj. De færreste har empati og de følger bare strømmen. Det gir meg ingenting å snakke med en gjennomsnittlig tenåring. Fjortisfester og veslevoksenhet er noe av det verste jeg vet. Dette høres sikkert trangsynt og generaliserende ut, men det driter jeg i. Jeg er født med en sykdom som gjør at jeg har tilbragt veldig mye tid på sykehus og hatt veldig mange operasjoner. Jeg har blitt mobbet fra jeg var 11-16 år. Jeg har slitt med depresjon og sosial angst. På grunn av alle disse tingene føler jeg meg som en annen rase enn den gjennomsnittlige tenåring. Jeg har venner på min alder/litt yngre som har opplevd mye av det samme som meg. Vi er alle enige i at de fleste tenåringer ikke eier livsinnsikt. Selvfølgelig gjelder ikke dette alle, men majoriteten av tenåringer. Godt å få det ut. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #12 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg ser ned på mennesker som mangler empati, interesse og forståelse for andre. Folk som bare bryr seg om seg selv, og er frekke og altfor direkte. Verste jeg veit. Anonym poster: ebc817ba332f73f5507e0730b75fd1bc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 9. august 2012 #13 Del Skrevet 9. august 2012 Tja, kan jo fortelle dette til de aller nærmeste, men er ikke akkurat noe jeg sier til bekjentskaper. I alle fall; jeg syns vi burde få strengere regler på utlendinger/asylsøkere som kommer inn i landet. Helst syns jeg at vi skal slutte å la flere komme inn, og i tillegg sende ut de som allerede er her og har gjort kriminelle handlinger. Jeg skulle av og til ønske at jeg bare kunne drite i alt og leve på nav. Til tross for dette ser jeg ned på de som faktisk lever på nav pga latskap. Ironisk nok. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krykke Skrevet 9. august 2012 #14 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg ser ned på folk som er arbeidsskye. I tillegg ser jeg ned på folk som ikke gidder å delta i ungene sine fritidsinteresser. Har også fordommer mot mennesker som klager over livssituasjonen sin, men ikke orker å gjøre noe med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krykke Skrevet 9. august 2012 #15 Del Skrevet 9. august 2012 I tillegg syns jeg at likestillingen har gått alt for langt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #16 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg hadde tatt abort dersom fosteret hadde hatt downs, også etter 12 svangerskapsuke om det hadde gått. Anonym poster: 495ec2b3463adc270adcb13253ebc36d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 9. august 2012 #17 Del Skrevet 9. august 2012 Har litt fordommer mot overvektige folk om jeg ikke kjenner de fra før, og i enkelte tilfeller kunne jeg vurdert abort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. august 2012 #18 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg ser ned på mennesker som mangler empati, interesse og forståelse for andre. Folk som bare bryr seg om seg selv, og er frekke og altfor direkte. Verste jeg veit. Anonym poster: ebc817ba332f73f5507e0730b75fd1bc Og dette tør du ikke fortelle andre? ___ Jeg misliker sterkt folk som dytter i barna sine mye usunt, og iallefall alt for tidlig. Jeg vet at jeg er kjempenazi på dette, jeg skammer meg over at jeg føler ubehag for at det forventes at datteren min skal spise kake på 1årsdagen sin. Selv om jeg kan fortelle folk at jeg bryr meg om hva datteren min spiser, så forteller jeg ikke HVOR opptatt jeg er av dette. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #19 Del Skrevet 9. august 2012 Hei hei, lurer på meninger derebhasr som dere ikke tørr å stå for blandt venner og kjente - lite politiske korrekte tanker? Jeg er redd for utviklingen iht. utlendinger i Norge, jeg syntes dverger er ekle, jeg er redd for å få stygge barn og jeg ser ned på overvektige.. jahh.. dette var noen av mine fæle tanker.. huff.. jeg skjemmes.. Selv her vil jeg ikke at disse meningene skal knyttes til nicket mitt, så må være anonym.. Anonym poster: d8788b73eb57671f211bf942296e7ce3 Masse: -Jeg tør ikke å si at jeg syns det er greit å abortere bort foster med ds om man ønsker det. Sier jeg det høyt blir jeg anklaget for å mene folk med ds er mindre verdt. Dette mener jeg ikke. -Jeg tør ikke å si at det går an å være stygt gravid. at ikke alle gravide ser flotte ut, men feite. -Jeg tør ikke å si at jeg ikke syns alle babyer er søte. Men at det faktisk finnes stygge babyer. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoken- Skrevet 9. august 2012 #20 Del Skrevet 9. august 2012 At jeg også ser positivt på det når mange dør i krig eller naturkatastrofer. Fryktelig for de det gjelder,men bra for jorda. Blir gjerne født mange fler etter et en krig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå