Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jobb der det er mye bøying og tøying rett og slett. noen ganger kan magen stramme seg og føle litt ubehag. er dette farlig på noen vis? ?

gjerne komme med tilbakemelding:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jobb der det er mye bøying og tøying rett og slett. noen ganger kan magen stramme seg og føle litt ubehag. er dette farlig på noen vis? ?

gjerne komme med tilbakemelding:)

Mener du at magen blir hard når du sier den strammer seg? Isåfall er det kynnere, og det er ikke farlig.

Du klarer ikke å klemme barnet på noe vis ved å bøye deg.

Anonym poster: c4da9fc99437c59faa1c23f3704098d1

Skrevet

ja den blir hard til tider. kan det også komme vist man stresser eller noe sånt? det var bra det er normalt. har flere ganger vært redd for at det skal bli for mye for den lille:) prøver jo å passe på at jeg ikke bøying meg så mye men noe blir det uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja den blir hard til tider. kan det også komme vist man stresser eller noe sånt? det var bra det er normalt. har flere ganger vært redd for at det skal bli for mye for den lille:) prøver jo å passe på at jeg ikke bøying meg så mye men noe blir det uansett.

Ja det kan komme av anstrengelse og stress, men hvis de kommer regelmessig eller er vonde skal du være obs for da kan de påvirke livmorhalsen. Får man veldig mye kynnere ved anstrengelse og stess er det er tegn på at man skal ta det litt mer med ro.

Skrevet

ok good to know. føreløbi e dæ bærre litt ubehag men ska ha d e bakhode:) er du selv gravid eller ?

AnonymBruker
Skrevet

ok good to know. føreløbi e dæ bærre litt ubehag men ska ha d e bakhode:) er du selv gravid eller ?

Ja, og har hatt endel kynnere selv i mine tre svangerskap. Men så lenge det ikke gjør noe skade er det jo greit, selvom det er ubehagelig til tider..

Skrevet

ok då har du nå god erfaring. selv er dette mitt første svangerskap så alt er nytt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...