Gå til innhold

"billig" klær til brudgom og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan finne det til barn og brudgom? Vi tenker kjøpe dress/vest som de alle kan bruke i ettertid... :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da kan du vel bare gå på Dressmann e.l. om brudgom bare skal ha vanlig dress? Til barn blir det verre, de vil jo vokse ut av det uansett.

Anonym poster: 05ca5ddac513cecfbb28828589a9e02e

Skrevet

Brudgom: Dressmann? :kjempesinna: Ellers er vi jo midt i salgssesongen nå, der hvor min mann og bror kjøpte sine dresser til vårt bryllup hadde de flotte dresser i kjente merker helt ned i 1990kr!! Men de som er på salg er jo ikke nødvendigvis de med best passform og eller snitt.... Barn vet jeg ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brudgom: Dressmann? :kjempesinna: Ellers er vi jo midt i salgssesongen nå, der hvor min mann og bror kjøpte sine dresser til vårt bryllup hadde de flotte dresser i kjente merker helt ned i 1990kr!! Men de som er på salg er jo ikke nødvendigvis de med best passform og eller snitt.... Barn vet jeg ikke.

TS spurte om billig, da regner jeg ikke med at passform og snitt var så viktig heller...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut Cubus.når det gjelder dress til barn.

De billigste voksendressene er det vel Dressmann som har.

Ellers så kan du sjekke ut om det er noen tilbud.

Ikke bry deg om at csj061 freser over at brudgommen har dress fra Dressmann. Hver og en gjør som det passer dem selv og deres budsjett.

Anonym poster: 31afab53a061602ccead685fd07398ac

• Liker 1
Skrevet

TS spurte om billig, da regner jeg ikke med at passform og snitt var så viktig heller...

Selvfølgelig har jo noe å si da.. selv om man vil ha det billig så betyr det jo ikke at man tar hva som helts! :fnise: Og dressmann vet vel de fleste om :laugh:

Skrevet

Sjekk ut Cubus.når det gjelder dress til barn.

De billigste voksendressene er det vel Dressmann som har.

Ellers så kan du sjekke ut om det er noen tilbud.

Ikke bry deg om at csj061 freser over at brudgommen har dress fra Dressmann. Hver og en gjør som det passer dem selv og deres budsjett.

Anonym poster: 31afab53a061602ccead685fd07398ac

Takk for det :bolledeig: Er som jeg skrev.. selv om man spør om billig så betyr det jo ikke at man "shiter" i hva man har på seg. Alle må kunne godta at man gjør som man vill til et bryllup og ikke alle har ubegrensa med penger å bruker på et bryllup. Og jeg tenker at hovedfokuset må jo være at man har et ønske om å gifte seg, dele resten av livet med hverandre. Ikke hvor kostbart el hvor man kjøper dress o.l fra :rolleyes:

Skrevet

Hvor kjøpte din mann og bror sine dresser?

Gjest navnelapp
Skrevet

Kvar i landet er du då, gifteklar?

Skrevet (endret)

Hvor kjøpte din mann og bror sine dresser?

Eikhi på Bryne på Jæren. Der har de supert utvalg og service til det jeg vil si er "normale" priser for en flott dress om man ser bort i fra Dressmann.

Edit: Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg vet også at Miranda brudesalong ved Kvadrat i Sandnes har startet å selge dresser som ikke koster kjempemye, dog ikke til dressmann priser der heller.

Endret av csj061
Skrevet

House of singles har ofte salg og gode priser på dresser. Syns det er helt ok med billige dresser så lenge bruden da og har en billig brudekjole. Man bruker en dress ganske mange flere ganger enn brudekjoler. Om du ikke må ha dress til barna med en gang ville jeg ventet til nærmere jul, da pleier hennes og Mauritz å få inn dresser. Zara har også gode priser på dress:-)

Skrevet

Klær til barn kan du jo finne på ebay :jepp:

Anonym poster: 49878a214698bd233d12641016a6693b

• Liker 1
Skrevet

En finner utrolig mye fint slikt på sånne bruktbutikker. Freetex og sånn. Tror også det er en del bruktsalg på Finn.no, til og med Facebook har mye slikt.

Da får en ofte veldig mye fint til veldig lave priser :smilorange:

Jeg fant faktisk min brudekjole brukt, så hvorfor ikke også mennene?

Anonym poster: abd4526b2dc9549a3413d636f6172ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...