Gå til innhold

Noen som kan tipse om en god eyeliner jeg kan kjøpe billig på ebay?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så utrolig dårlig på å legge våtliner/gelliner. Øver og øver, men det blir ikke bedre. Kjøpte en gel liner på ebay for en stund til som liksom skal være fra MAC, men den er nok ganske så sikkert fake ;)

Så jeg lurer på om noen kan tipse om en god våtliner jeg kan kjøpe billig på ebay?

Anonym poster: fbaa9587615dee537a72a46f99f3301a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor må du kjøpe fra ebay? eyeslipsface.no har mye billig og bra sminke:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Våtlineren fra H&M er helt super! Lett å legge strek med, og skikkelig sort i fargen. Den koster 30-40 kr.

Anonym poster: 796b26704af3dfffd93d26eb58613fef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt denne på ebay - http://www.ebay.com/itm/New-Gel-Eye-Liner-EyeLiner-Water-Proof-Stellar-Black-/250638482024?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item3a5b37ba68#ht_2910wt_864

og er veldig fornøyd, har hatt den lenge og den tørka fortsatt ikke ut, og jeg bruker den hver dag. Jeg har også kjøpt en fra bobby brown (på ebay, så den kan være uekte) og Mac, den er kjøpt i butikk så ER ekte, men begge de tørka ut for lengst!

Den jeg linker til er i fargen Stellar, så ikke helt svart-svart men heller mørkgrå/ svart med skimmer.<br /><br /> Anonym poster: 2bf932c9c7f6f4f33ae2763a5af219c2

Skrevet

Våtlineren fra H&amp;M er helt super! Lett å legge strek med, og skikkelig sort i fargen. Den koster 30-40 kr.

Anonym poster: 796b26704af3dfffd93d26eb58613fef

Eg likar også HM sin, ELF sine er også ganske ok!! Ein smudger er god å ha i tillegg.

Skrevet

Jeg liker de fra ELF. Billig og bra :)

Skrevet

24/7 eyelinerne fra Urban Decay er fantastiske. Finnes både som kajal og som flytende - og mange farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...