langbein86 Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 hvilket sted er bedre å spørre enn i ett forum forum forum FORUM FORUM FORUM!! Hehe kun de som hører på rr tok den;) spørsmålet er, hvorfor blir kjæresten til Bjarte kalt Cato? har ikke fått med meg greia bak det, selv om jeg er en ivrig lytter.. noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 haha tok den;) men desverre så vet jeg ikke greia med cato, lurt på det sjæl og egentlig... Anonym poster: b4d4d057a2a150cb0a66e200f13743ff
langbein86 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2012 Tenk Pink Panter med Peter Sellers aha cato fong takk for svar:)
langbein86 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2012 Jeg skjønner det fremdeles ikke. bjarte har tullet med at samboeren angriper ham (akkurat som cato fong angriper i pink panteren) når han kommer hjem,og må derfor sjekke alle skap og rom. Må kanskje se rosa panteren for å forstå det ordentlig men..
Gjest Violetta Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 bjarte har tullet med at samboeren angriper ham (akkurat som cato fong angriper i pink panteren) når han kommer hjem,og må derfor sjekke alle skap og rom. Må kanskje se rosa panteren for å forstå det ordentlig men.. Da så. Takk :-)
Gjest Drue Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Bra med flere fans her Mitt navn er en tribute til Skinn! 1
Aranciata Skrevet 17. august 2012 #10 Skrevet 17. august 2012 <3 RR! Likte god forum-referansen! Og jeg visste ikke det om Cato, saa takk!
Singha Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Noen som har hørt på denne uka? Jeg har vært bortreist. Er det kommet seg fra forrige (i mine øyne noe dårlige) sesong?
Nevian Skrevet 18. august 2012 #12 Skrevet 18. august 2012 Noen som har hørt på denne uka? Jeg har vært bortreist. Er det kommet seg fra forrige (i mine øyne noe dårlige) sesong? Har fått med meg at vin-testen er avsluttet til fordel for en duft-test!
MarianneE Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Savner lommelegen og han med langbeinsyndromet. Vitsespalten har jo erstattet onelinererne, men allikevel: -Hørt om legomannen som var klossete? 1
123sport Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 endelig en tråd om radioresepsjonen! <3 det er litt trist, men nå har jeg hørt alle radioresepsjonen-podcastene fra jul til idag to ganger.. synes ikke duftesten er så bra egentlig. er så misunnelig på pluggenballe, postbudet vibeke og ronny mandal! de får sine innlegg på lufta hele tiden
Singha Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 De har brukt noe av det jeg har sendt inn heller. Kjipe folk! Synes og duftspalten er mindre bra. Men det var vel strengt tatt vintesten og.
123sport Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 De har brukt noe av det jeg har sendt inn heller. Kjipe folk! Synes og duftspalten er mindre bra. Men det var vel strengt tatt vintesten og. njaa vintesten var helt ok synes jeg de skulle fortsatt med snacks/påleggstesten synes jeg
Singha Skrevet 2. september 2012 #17 Skrevet 2. september 2012 Ja de var artige. Vintesten var vel grei, men det gikk jo mye i det samme. Vin smaker vin liksom... I alle fall når de ikke egentlig har peiling.
Belle de Jour Skrevet 2. september 2012 #18 Skrevet 2. september 2012 Episoden på mandag var helt fantastisk, blir aldri lei av å høre Tores kommentarer til Kon-Tiki! Eller diskusjonen rundt rustrød, Ole Brum eller Liquid Ass. Men er det håp om at jinglene kommer til bake til podcastene? Blir ikke det samme uten!
Singha Skrevet 2. september 2012 #19 Skrevet 2. september 2012 De kommer tilbake om NRK klarer å inngå en avtale med hvem det nå var som sto for rettighetene til musikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå