AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Lagde en bruker for å snoke rundt først. Fant ut at jeg ikke hadde noe å komme med. Så den planen ble avsluttet rimelig kjapt. Anonym poster: 0639c8d2bf61ab6a5c49954eb08e70ae
heroish28 Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 har gjort dette selv, ikke fullt så gøy før man drister seg til med et bilde;) blir plutselig litt mer real!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 har gjort dette selv, ikke fullt så gøy før man drister seg til med et bilde;) blir plutselig litt mer real! en av frontene jeg ikke har noe å komme med. Anonym poster: 0639c8d2bf61ab6a5c49954eb08e70ae
smilo Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Jeg har testet det nå.. etter mange runder frem og tilbake. Jeg meldte meg inn på fredag. I dag har jeg chattet med samme mann mer eller mindre fra kl 08 til 24, og vi har avtalt den første daten Jeg må innrømme jeg er meget spent på hva som vil skje, men jeg tror ikke det er udelt negativt å ha prøvd det selv om det ikke går med den første, eller andre eller tredje 2
Snella Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Lykke til Smio! Har faktisk hørt om noen det har klaffet med, med første date. Så det er håp. For min del er det blitt 2 år, litt av og på, og MANGE dater. Har hatt 2 kortere forhold, fått noen kompiser, men kan vel konkludere med at jeg ikke har hatt størst suksessrate når det gjelder å finne en kjæreste. Det er kanskje bare meg....
smilo Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Lykke til Smio! Har faktisk hørt om noen det har klaffet med, med første date. Så det er håp. For min del er det blitt 2 år, litt av og på, og MANGE dater. Har hatt 2 kortere forhold, fått noen kompiser, men kan vel konkludere med at jeg ikke har hatt størst suksessrate når det gjelder å finne en kjæreste. Det er kanskje bare meg.... Takk Jeg må innrømme jeg er meget spent.. Vi har pratet litt om dette allerede, så jeg håper det ikke blir full krasj i det minst
Aprilcch Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Jeg har testet det nå.. etter mange runder frem og tilbake. Jeg meldte meg inn på fredag. I dag har jeg chattet med samme mann mer eller mindre fra kl 08 til 24, og vi har avtalt den første daten Jeg må innrømme jeg er meget spent på hva som vil skje, men jeg tror ikke det er udelt negativt å ha prøvd det selv om det ikke går med den første, eller andre eller tredje Lykke til. Og well done å avtale date så raskt! Bare husk å møt personen på et offentlig sted første gangen. Forresten helt enig i at det er en bra ting å prøve nettdating, og det er vanskelig å vite om det klaffer før dere har møttes, så det er bare å prøve igjen om dette skulle bli kræsj. På et eller annet tidspunkt må man jo finne den rette, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Jeg syns nett dating er er helt greit. Han jeg er sammen med nå traff jeg der og vi er ennå sammen etter 1,5år. Men snakket en del på msn før vi traff hverandre ordentlig. Anonym poster: 67a5dfab00a1e2da3651b6ad9595da38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå