Gå til innhold

Fest etterpå?

momo

Anbefalte innlegg

Vi skal ha et alkoholfritt bryllup siden det er veldig mange barn som kommer i bryllupet og noen av de nermeste som har problemer med alkohol.

Derfor tenkte vi at vi skulle ha en fest etterpå, sammen med våres venner for å feire at vi er gift.

Det blir en fest med pizza og alkohol, veldig løst og ledig.

Lurer på hva dere synes om dette også lurer jeg på når vi bør ha denne festen? Det blir enten 1 eller 3 uker etter bryllupet.

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde først tenkt til å ha et lite bryllup med familie og noen få venner og så senere ha en skikkelig fest med venner, men så fikk vi tak i et sted som det ikke kostet eltfor mye så da inviterer ve heller alle sammen. Skal nå snart på en bryllupsfest, hvor brudeparet giftet seg før jul og nå har de en fest... Tror vel egentlig det er helt opp til hver enkel å bestemme det, men jeg hadde først tenkt å ha det uken etter vi hadde giftet oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes ut som en glimrende idè! Koselig å feire dagen uformelt med gode venner.. :P Jeg ville tatt det en uke etter bryllupet hvis dere har mulighet til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt det tre uker etterpå. Greit å ha litt tid å puste på, pakke ut gaver, folk som kanskje må ha barnevakt osv.

God idè forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det at noen av de nærmeste har problemer med alkohol er en svært god grunn til å ha festen "separat". Flott at dere tar hensyn til det, synes jeg. Har vært i bryllup der alle har vært invitert på fest på tross av at man visste om slike problemer, og det har ikke gått så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tenkt å samle vennene våre til en slik type fest nærmere jul (dvs etter byllupsreisen), siden det ikke er aktuelt å be dem om å komme dit vi har brullupet

vi synes det er alle tiders... særlig siden verken vi eller våre venner trives godt i "stive" selskaper..

da har vi tenkt å ha mexicansk mat og rødvin.. :) gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en vennefest, og det var kjempebra! Vi ønsket imidlertid å dele litt av "bryllupsstemningen" med vennene våre (ingen venner i selve vielsen, og venner er svært viktig for oss) så vi leide et lokale og hadde enkel mat, men rikelig med drikke-og bruden stilte i brudekjole.

Syns du skal gå for ideen din, gjerne 3 uker etter vielsen, da rekker du å trekke pusten mellom og nyte begge festene hver på sin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...