Gå til innhold

Magasinholder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo dere :)

Har en masse blader fra "Gjør det selv", og skulle så gjerne organisert disse så at de hadde vært enkle å ta frem å bla i.....

Leter derfor etter en bladsamler, og ikke hvilkensomhelst heller... Husker dere de permene vi samlet Donald Duck bladene i? De permene som var med plast på utsiden, og inni var den sånne "stålkroker" til å tre bladet inn i? Disse krokene satt øverst og nederst på innsiden av permens rygg....

Litt vanskelig å forklare, men poenget er at man setter bladene inn i denne permen, og så kan man bla i alle bladene fortløpende liksom....

Hvor i himmelens navn kan man finne slike permer med disse krokene i ? Har prøvd på bladantikvariater osv, har prøvd på kontorbutikker osv osv, men helt umulig...

Har til og med prøvd på Ebay, men fortsatt ingen lykke... :)

Er det kanskje noen "kloke" hoder her som har noen ideèr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg husker jeg brukte sånne hårspenner, mange kaller "lus" til å feste bladene i donald permen, når det ikke var flere kroker igjen..

Kanskje det er en mulighet, hvis du finner en perm som har plast på innsiden av ryggen også..

Skrevet

Aha, så det er samleperm det heter altså.... Tusen takk Kanutten for at du tenkte litt lengre enn meg :) Når jeg søkte på det ordet, kom det jo opp flere typer, så nå er jeg berget :)

Skrevet

SÅ bra jeg kunne være til hjelp. :) Jeg søkte på Donaldperm for å få opp mitt resultat. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...