Nysjerriggutt Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Hei! Jeg trener ganske mye, 5-6 ganger i uken. Men jeg tror ikke jeg er spessielt kjekk, har fått høre at jeg er stygg, men også at jeg er kjekk! Så vet ikke het hva jeg skal forholde meg til, men som spørsmålet sier, vill bedre kosthold føre til et bedrre utseende?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Vel, vann foran brus, og frukt foran sjokolade vil jo f.eks gi bedre/renere hud Anonym poster: ecd9c270d4b3c952d908d0c0767858a1
Rainbow Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Om du ser sunn ut og trener kan det sikkert gjøre deg kjekkere, ja! Et eksempel på at trening gjør en kjekkere er jo feks folka på "Bigges Loser", der det skjuler seg pene jenter og kjekke gutter inni enorme kropper. (Vet at det ikke er det du spør om, altså) Normalvektige folk som trener og spiser bra vil nok også se sunnere og friskere - og dermed kanskje også penere ut enn de som gir fullstendig blanke. Tror jeg, da. For føler du deg bedre vil du stråle mer, og da vil du oppfattes penere av andre!
Nysjerriggutt Skrevet 8. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2012 Takk for raske å fine svar! Det skader jo heller ikke å prøve, kan nok bli litt vanskelig i begynnelsen men skal gi det et forsøk!
Mrs.Smith Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 I tillegg er det lurt å ta vare på huden din. Mye trening og svette kan gi litt fetere hud, så det er ingen skam i å ha en god ansiktssåpe.
Nysjerriggutt Skrevet 9. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2012 Da skal jeg gjøre et forsøk på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå