Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 Et festlig spørsmål: Skal ha stor kjole, stay ups og torsulette som strømpene er festet i. Hvordan løser man da når naturen skal gå sin gang ? må strømpene løsnes fra "korsettet"? har man hjelp av sin forlover i et sådan ærend eller ? knnniiisss må bare spørre de som er litt mer erfarne på området...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 Jeg gruer meg skikkelig til akkurat det selv. Håper jeg slipper å ta av strømpehempene, for de er det kjempeslit å få på. Men morsomt kan det blir dette her. En ting er når man skal bimmelibim, men hva når man skal bommelibom og man kanskje må tørke seg litt mer da. Kjolen kommer nok til å være "litt" i veien.
fia Skrevet 29. mai 2002 #3 Skrevet 29. mai 2002 bruk forloveren deres. hun er din "tjener" den dagen
fia Skrevet 29. mai 2002 #4 Skrevet 29. mai 2002 bruk forloveren deres. hun er din "tjener" den dagen
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #5 Skrevet 29. mai 2002 uff det blir jo litt pinlig ikke å kunne klare seg selv den dagen da...skal hun holde kjolen da...æhhhn så pinlig
Gjest svenskbrud Skrevet 29. mai 2002 #6 Skrevet 29. mai 2002 Hej tjejer! Jag ser att ni har problem med torsolett och toalett.. Sätt trosorna utanför strumbanden så slipper ni öppna dem när ni går på do. När ni skall sätta er på toan sätt er åt "fel håll". Allstå med magen mot ryggstödet och kissa inåt som pojkar/män gör. Lyft upp/be forloveren lyfta kjolen fram och håll den så sätt dig gränsle över toan med magen mot ryggstödet och kissa, Voila! Det är klart!
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #7 Skrevet 29. mai 2002 her kommer en liten beroligelse: jeg klarte meg helt selv til tross for både strømpebånd og torselette....litt mer komplisert enn vanlig jeans var det riktignok, men det gikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå