Tropic Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg bruker for tiden disse to produktene, som jeg er veldig fornøyd med. http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~237.htm http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~176.htm Jeg vurderer å heller kjøpe litt dyrere merker av disse to produktene, men trenger da litt tips til hvilke merker jeg bør velge? Er veldig fornøyd med mac, har de et produkt som tilsvarer Tinted Moisturiser fra ELF? Bør jeg også bytte ut disse to produktene i noe dyrere? Tenker da på det beste for huden. Synes produktene er gode i seg selv, men vil helst ta vare på huden min. Har et krav til primeren, den må være som gele og blank, ikke hvit og som en krem. Takknemlig for alle tips, er det noe jeg burde ha tatt med, bare spør!
Tinker8ell Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Jeg elsker matchmaster fra mac. Har ikke prøvt den du bruker, men om du skal ha en lett foundation er kanskje matchmaster noe for deg. Den skal være medium til lett dekkende.
xBeautyCrush Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Også MAC's Face & Body Foundation ville vært en god duplikat for en tinted moisturizer!
Gjest "gjest" Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Gosh Cosmetic har en primer i geleform på pumpflaske. 1
Tinker8ell Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Også MAC's Face & Body Foundation ville vært en god duplikat for en tinted moisturizer! Ja, den er vel enda mindre dekkende? Bruker du den?
SaraLo Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Har hørt at dette skal være en veldig bra primer og ja, den er blank! http://www.coverbrands.no/merker/bare-minerals/prime-time-foundation-primer/
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Liker veldig godt denne: Elizabeth Arden Pure Finish Mineral Tinted Moisturizer (om du kjøper den på feelunique.com, kjøp den i GBP, da går den akkurat under 200 kroners grensa) Beste primer jeg har prøvd er denne: Kanebo Sensai smoothing water make-up base Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151
xBeautyCrush Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Ja, den er vel enda mindre dekkende? Bruker du den? I blant når jeg vil ha en light coverage bruker jeg Face & Body, og den er ganske lik de tinted moisturizerne jeg har ! 1
Tropic Skrevet 8. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2012 Oi, det var mange gode forslag! Hva er forskjellen på de to mac-fondatioene som ble nevnt? Dekkevnen som er forskjell? Jeg vil ha en veldig lett en!
Lovealii Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Jeg syns MAC foundationene er altfor dekkende. Jeg har to forskjellige og ikke fornøyd med noen av de to. Det er som å ha på seg en maske. Huden får jo ikke puste. Du kan kankje prøve en BB cream hvis du vil? Jeg kjøpe fra Garnier og er veldig fornøyd. I tillegg kjøpte jeg Smashbox sin, men den har jeg ikke prøve enda.
Chocoholic Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Jeg liker godt Bobbi Browns BB-cream. Er dagkrem, serum, foundation og solfaktor i ett produkt. Kan bygges opp til å dekke mye, men med kun ett lag påført med hendene er det lett og ser ut som hud, bare bedre. Jeg har ikke hatt så mye flaks med MACs ansiktsprodukter, da de gjerne både tørker ut og gir meg kviser samtidig - er tross alt opprinnelig teatersminke... Jeg liker to primere til ansikt da alle andre tørker meg ut. Burberry fresh glow (eeeelsk,, ny favoritt!!!!) og that gal fra benefit. Favoritten er da førstnevnte, men den er ganske dyr og vanskelig å få tak i.
Dricka Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Mitt tips er å kjøpe et merke som ikke er testet på dyr.. du spurte om råd, og her har du mitt uten at jeg skal få noe anklager mot det Lykke til med kjøpet
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #13 Skrevet 8. august 2012 Mitt tips er å kjøpe et merke som ikke er testet på dyr.. du spurte om råd, og her har du mitt uten at jeg skal få noe anklager mot det Lykke til med kjøpet For et toskete svar. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #14 Skrevet 8. august 2012 Jeg syns MAC foundationene er altfor dekkende. Jeg har to forskjellige og ikke fornøyd med noen av de to. Det er som å ha på seg en maske. Huden får jo ikke puste. Du kan kankje prøve en BB cream hvis du vil? Jeg kjøpe fra Garnier og er veldig fornøyd. I tillegg kjøpte jeg Smashbox sin, men den har jeg ikke prøve enda. Hvis Garnier er alternativet kan hun like godt holde seg til e.l.f. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151
Dricka Skrevet 8. august 2012 #15 Skrevet 8. august 2012 For et toskete svar. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 Du synes det? Forklar hvorfor! Jeg ga mitt råd for jeg er imot dyretesting. og om du ikke kan svare på hennes spm så kan du vel la være å skrive noe i denne tråden da? Og at du er anonym gjør jo hele greia enda bedre
Lovealii Skrevet 8. august 2012 #16 Skrevet 8. august 2012 Hvis Garnier er alternativet kan hun like godt holde seg til e.l.f. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 jeg syns Garnier funker fint, jeg. Bare fordi det er billig?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #17 Skrevet 8. august 2012 Du synes det? Forklar hvorfor! Jeg ga mitt råd for jeg er imot dyretesting. og om du ikke kan svare på hennes spm så kan du vel la være å skrive noe i denne tråden da? Og at du er anonym gjør jo hele greia enda bedre Jeg tror ts er i stand til å bestemme om hun vil ha produkter som er testet på dyr eller ei selv. Hun skriver i overskriften at hun ber om hjelp til sminkeMERKER, ikke bare generelle tulleråd. Dessuten framstår du som ekstremt arrogant og frekk når du skriver sånn. Det er sånne som deg som gjør at vi andre får lyst til å kjøpe pels og produkter testet på dyr, ene og alene fordi dere er så jævla arrogante og bedrevitere. Jeg har gitt råd tidligere i tråden og jeg liker selv unna produkter som blir testet på dyr, men jeg går ikke å dytter det på andre (iallfall på en sånn frekk måte som du gjør) i tide og utide. Og det at jeg er anonym gjør jo hele greia enda bedre. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 2
Dricka Skrevet 8. august 2012 #18 Skrevet 8. august 2012 Jeg tror ts er i stand til å bestemme om hun vil ha produkter som er testet på dyr eller ei selv. Hun skriver i overskriften at hun ber om hjelp til sminkeMERKER, ikke bare generelle tulleråd. Dessuten framstår du som ekstremt arrogant og frekk når du skriver sånn. Det er sånne som deg som gjør at vi andre får lyst til å kjøpe pels og produkter testet på dyr, ene og alene fordi dere er så jævla arrogante og bedrevitere. Jeg har gitt råd tidligere i tråden og jeg liker selv unna produkter som blir testet på dyr, men jeg går ikke å dytter det på andre (iallfall på en sånn frekk måte som du gjør) i tide og utide. Og det at jeg er anonym gjør jo hele greia enda bedre. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 Jeg beklager om det blir oppfattet som frekt..
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #19 Skrevet 8. august 2012 jeg syns Garnier funker fint, jeg. Bare fordi det er billig? Blant annet så tester de på dyr. Men produktene deres er fulle av såkalt fyll/mineraloljer som ikke er heldige for huden i det hele tatt. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151
Gjest Urr Skrevet 9. august 2012 #20 Skrevet 9. august 2012 For et toskete svar. Anonym poster: 67ad92429a87276353aa0ff124cf3151 Kan du ikke bare ignorere det da? Forslaget om sminke som ikke er testet på dyr er godt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå