Lova1 Skrevet 8. august 2012 #1 Del Skrevet 8. august 2012 Har nå funnet ut at det er på tide at jeg gjør noe med tanken om å begynne å trene igjen. Tanken om at jeg må gjøre det har vært der lenge, men dørstokken har vært veldig vanskelig å forsere! Noe som etter hvert har begynt å vise seg på vekta (og klærne). Jeg er 34 år og har i mange år vært aktiv og trent ca 3 ganger i uka (håndball), men sluttet for ca 1,5 år siden. Etter den tid har jeg vært veldig dårlig til å være i aktivitet. Det være seg både aktiv trening eller bare det å gå tur. Dette ønsker jeg nå å gjøre noe med. Men jeg vet av erfaring de siste 1,5 årene at jeg til vil komme til å slite med motivasjonen, så derfor oppretter jeg denne dagboka for at det kanskje skal pushe meg litt ekstra. Målet mitt er gå ned noen kilo og å stramme opp kroppen. I tillegg til å spise sunnere. Jeg er 169 cm høy, og vekta viste 70,2 kg på søndag. Så målet (i allefall i første omgang) er å komme ned i ca 65 kg. Jeg har ikke noe tidsperpektiv på det, annet enn at det i hvertfall skal være oppnådd innen neste sommer. På mandag gikk jeg til innkjøp av medlemsskap på et treningssenter,da jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å komme meg ut på joggeturer. I tillegg til at jeg aldri har likt å jogge, så sliter jeg med et kne som fort blir vondt. Tror derfor en blanding av spinning, andre saltimer og styrketrening kan være løsningen. I tillegg til å begynne å trene må jeg bli flinkere til å kontrollere matinntaket. Jeg har blitt veldig glad i å drikke brus daglig. Og når det suppleres med all mulig slags mat og godteri så er det en dårlig kombinasjon. Så mye mer vann og sunnere mat, må også innføres. Føler jeg har begynt uka greit. Trening mandag: Noen minutter oppvarming på mølla, etterfulgt av 8 x 2 min løping med 1 min gange mellom hvert løp (hastighet 10,0). Avsluttet med litt styrke på beina og sit-ups. Hadde håpet jeg skulle klare 10 løp, men kneet slo seg vrangt, så klarte ikke mer. Trening onsdag: Noen min oppvarming på mølla, etterfulgt av 10 x 2 min løping med 1 min gange mellom hvert løp (hastighet 10,0). Avsluttet med litt styrke på armer/bryst/rygg. Merket ikke noe i kneet før i det siste løpet. Maten alle dager har bestått av sånn ca: Frokost: 2 stk knekkebrød med div. pålegg og 1 glass fun light saft (nedtrapping fra brus til etter hvert vann) Mellom: 1 frukt Lunsj: en bolle salat (agurk, tomat, salat, paprika, skinke, ost, fullkornspasta, litt dressing) Mellom: skyr eller 1-2 frukt Middag Kvelds: 1 knekkebrød med div. pålegg. Drikke i løpet av dagen er vann og grønn te. Håper jeg kan klare å fortsette dette. Hvis noen er innom og leser, er det bare å legge igjen innspill og kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 8. august 2012 #2 Del Skrevet 8. august 2012 Hmm, har kanskje skjedd en feil med at middagen ikke har kommet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 9. august 2012 Hehe. Neida, glemte ikke middagen. Hoppet over den med vilje, for den "passet ikke inn" I dag prioriterte jeg å se håndballjentenes ol-semifinale fremfor å trene selv. Men kom meg ut på en 5 km gåtur i raskt tempo etter kampen. Og forbrant vel noen kalorier i heiing og engasjement underveis i kampen. Så har ikke vært helt stillesittende likevel Maten har vært: Frokost: 2 knekkebrød med div pålegg og et glass saft Mellom: Skyr Lunsj: en bolle salat (salat, tomat, paprika, agurk, ost, skinke) og litt dressing Mellom: 1 nektarin, noen druer og noen jordbær Middag: Fiskegrateng og gulrøtter Kvelds: 1 knekkebrød med leverpostei Drikke i løpet av dagen har vært vann og grønn te. Skal vel allerede i dag innrømme at det var motivasjonen i å vite at jeg burde skrive her som fikk meg ut på gåturen etter kampen. Tidligere hadde jeg blitt sittende i sofaen resten av kvelden. Så håper det kan fortsette sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 12. august 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 12. august 2012 En forholdsvis rolig helg er over. Det ble ikke noe trening verken fredag eller lørdag. Men har i dag vært ute og gå en ny 5 km tur. Brukte 43.11 minutter på 5,14 km. I ganske flatt terreng. (på torsdag brukte jeg 48.03 min på den samme runden, men da pratet jeg i telefonen hele veien..). Så målet fremover når jeg går den runden bør være å ligge på omtrent samme tid som i dag. På fredag spiste jeg: frokost: 2 knekkebrød med 1 glass eplejuice lunsj: omelett med litt salat og litt brød mellom: 1/2 honningmelon og 1 friskis middag: hjemmelaget hamburger av karbonadedeig og salat + 1 glass cider Drikke hele dagen: vann og grønn te Lørdag: frokost: 1 knekkebrød med 1 glass eplejuice lunsj: 1 rundstykke med pålegg og et glass cola zero middag: hjemmelaget pizza og 3 glass pepsi max Drikke hele dagen: vann og grønn te Søndag: frokost: 1/2 baguette og 1 glass eplejuice lunsj: 1/2 baguette og 1 glass cola zero mellom: 2 friskis middag: litt grillet kjøtt med potetsalat og salat og 1 glass pepsi max kveldsmat: litt bringebær Drikke hele dagen: vann og grønn te Veide meg nå i kveld, og vekta viste 69,6 kg Så selv om det ikke har vært altfor mye eller hard trening, så har jeg gått ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 13. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 13. august 2012 Var flink og strukturert og dro rett fra jobb og på trening i dag. Det ble 10 x 2 min løping med 1 min gåing i mellom. Og styrke på ben og mage etterpå. Så er spent på hvor støl jeg blir i morgen I dag merket jeg ingenting til kneet :D Og de to siste løpene ble gjennomført på 10,5 (de 8 første på 10). Så er veldig fornøyd med det! Har vært flink med maten også. Frokost: 2 knekkebrød med div pålegg og 1 glass eplejuice Lunsj: en bolle salat (agurk, tomat, salat, paprika, skinke, ost + dressing) Mellom: 1 gulrot Mat før trening: 2 knekkebrød Etter trening: 1 nektarin og 2 dl proteindrikk Middag: grillmatrester fra i går og mye agurk/tomat. Drikke hele dagen: vann og grønn te. Er usikker på hva jeg skal gjøre i morgen. Skal trene med noen kollegaer på dagen på onsdag, så tenkte jeg skulle ta en ny løpeøkt ala i dag da. Har vurdert om jeg skulle vært med på en spinningtime eller zumba. Men tror jeg skal la beina være helt i fred for å kunne yte mer på onsdag.. Hmm.. vanskelig dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 14. august 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2012 Kom meg på trening i dag også Oppvarming med lett sykling, og så styrke på armer og overkropp. Jeg dro rett etter jobb, så ble ganske sulten underveis, så det ble ikke så lang økt. Men kom meg gjennom. Litt er bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 14. august 2012 #7 Del Skrevet 14. august 2012 Så at jeg hadde vært innom før Så flink du har vært! Hvor mye skal du ned ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 15. august 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 15. august 2012 Så at jeg hadde vært innom før Så flink du har vært! Hvor mye skal du ned ? Oi, ja. Så ikke det før nå jeg, at det var du som hadde vært innom her tidligere. Koselig Jeg har ikke noe 100% konkret mål. Men at jeg skal ned til under 65 - det skal jeg. Var nede i 62-63 for 5 år siden, og kommer jeg meg dit nå så blir jeg strålende fornøyd. Men skal innrømme at jeg er usikker på om jeg klarer det. Selvdisiplinen er veldig dårlig. Har hatt flere forsøk på å gå ned litt tidligere. Har lykkes med å gå ned noen få kg, men så kommer de snikende på igjen. Den verste utfordringen min er mat og drikke. Jeg kan være flink i noen uker, hvor jeg har som motivasjon at "Når jeg har gått ned litt, DA kan jeg kose meg litt med brus og godteri". Men så klarer jeg ikke å nøye meg med litt, og så sklir det ut over flere dager. Og sånn fortsetter det. Så denne gangen MÅ jeg klare å legge om kostholdet og livsstilen helt. OG begynne å trene regelmessig! Og så langt, fra jeg begynte å skrive her inne, har det gått veldig bra. Det er motiverende å vite at jeg skal legge ut resultatene her (Så om det er flere kikker innom er det bare koselig om dere legger igjen et spor etter dere. For vet jeg at flere er innom så blir det desto vanskeligere å snike seg unna trening/sunnere mat Men er veldig usikker på hvordan jeg bør trene for å gjøre det mest mulig "riktig". Løping/spinning er greit, men styrketrening har jeg ikke så mye peiling på. Så er det noen som har råd om det, så spytt ut Treninga i dag bestod av løping på mølle. Løp 7 stk 3 minuttere med 1 min gange mellom hver. På hastighet 10. Og litt gange i motbakke etterpå. Kjente ingenting i kneet i dag heller, heldigvis Tror kanskje det har å gjøre med at når jeg løper på mølle så er underlaget flatt, og jeg kan konsentrere meg om å sette foten rett frem, mens når man løper ute er underlaget ujevnt og man får en annen belastning på benet/foten. Så godt man da kan løpe inne Maten i dag: Frokost: 2 knekkebrød med div pålegg og 1 glass fun light-saft Mellom (før trening): 2 knekkebrød med 1 banan Etter trening: 2,5 dl ananasjuice med litt proteinpulver (anbefalt av ei venninne å prøve det for å få i meg mer proteiner) Lunsj: 1 bolle salat med litt dressing, 1 nektarin Middag: Pasta og kylling, 1 friskis Kvelds: noen jordbær og litt honningmelon Drikke hele dagen: vann og grønn te, 1 boks ramlösa med mangosmak Maten i går: Frokost: 2 knekkebrød med div pålegg og 1 glass fun light-saft Lunsj: 2 knekkebrød med div pålegg Mellom: 2 knekkebrød uten pålegg Middag: Pasta med kjøttdeig+saus, 2 friskis Kvelds: jordbær og litt honningmelon Drikke hele dagen: vann og grønn te, 1 boks ramlösa med mangosmak De siste dagene har jeg slitt med skikelig brus-abstinenser. Har SÅÅÅ lyst på, men har klart å la være! Veldig fornøyd med meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 15. august 2012 #9 Del Skrevet 15. august 2012 Åh! Er vanskeligere å gå ned når man har lite å ta av. Det gikk 6 mnd før jeg fikk kvittet meg med 2 av de siste kiloene. Angående styrketrening, siden du trener på treningssenter, så kan du jo sjekke ut om de har saltime for styrketrening? Da blir man vist hvordan man skal ta øvelsene Ellers så kan du jo prøve å booke deg treningsveiledning, det koster ikke like mye som PT, men da får man en innføring til hvordan man tar øvelsene, samt et program. Angående mat så kjenner jeg igjen tankegangen din, men det som funker fint for meg nå er å ha en kosedag i uken. Trenger ikke å spise ALT jeg kommer over, men unner meg litt smågodt og litt ekstra god mat Jeg benytter meg av fun-light saft når jeg får brusabstinenser, men ser at du benytter deg av det til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 21. august 2012 Da var ny uke i gang, med nye forbedringspotensial! Helgen ble så dårlig hva mat, drikke og trening angikk at jeg ikke orket å gå på vekta på søndag. Var sammen med venner både fredag og lørdag ettermiddag/kveld, og det ble både god mat og drikke. Så i går var det bare å ta seg sammen og starte på nytt! Var på trening på fredag etter jobb da. Tenkte jeg skulle fortsette med 7 x 3 min jeg tok på onsdag. På slutten av den 6. knøt den ene leggen seg skikkelig, så jeg klarte ikke å fullføre. Slet også med å gå, så det var bare å pakke sammen og reise hjem. Det ble heldigvis bedre utover i helgen, så i går gikk jeg en tur på 4 km uten å merke noe. Og i dag dro jeg på treningssenteret igjen. Rodde i 10 min som oppvarming, og trente styrke på beina etterpå. Kjenner ikke noe til leggen nå, så tenkte jeg skulle prøve å løpe litt igjen i morgen. Men kjenner at det er ekstra tungt å trene akkurat nå. Har hatt en liten flørt på gang med en fyr, men de siste 2 ukene har han blitt veldig stille og nesten ikke latt høre fra seg. Sendte han en melding tidligere i dag om hva som skjer, men har ikke fått svar... :cry: Kontakten/flørtinga med han var liksom en del av motivasjonen for å komme i gang med treninga igjen.. Cool_water; Jeg har vært medlem på det samme treningssenteret i flere år. Har prøvd noen sånne treningsveiledningstimer tidligere, men ikke synes at de har vært noe. Synes jeg har fått bedre utbytte av å finne apparater selv. Om jeg skulle lært meg å bruke frivekter ordentlig, tror jeg at jeg måtte hatt mange timer, og jeg har dessverre ikke penger til PT. Synes uansett det er en start at jeg i allefall kommer meg på trening såpass ofte som jeg gjør. Selv om jeg fortsatt må tvinge meg selv. Så får heller innholdet i hva jeg gjør komme gradvis Fun-light saft hadde jeg ikke klart meg uten. Det demper en del abstinenser etter brus ja. Tar av og til litt farris også, for å få kullsyreopplevelsen. Og så har jeg måttet gå til innkjøp av en del frukt og grønt. Jeg er veldig glad i å småspise hvis jeg ser på tv, jobber litt, kjeder meg etc, så for at jeg ikke skal gå på veggen får jeg spise litt agurk, tomat etc. Ikke det værste å småspise litt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 22. august 2012 Forfatter #11 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Onsdag er så absolutt favorittdagen i uka, hva trening angår. Da får vi trene i arbeidstiden Sommertid på jobb fra kl. 8-15, og inni der ligger ca 1 t med trening hver onsdag. Herlig å komme hjem før halv fire og være ferdig med treninga! Men ikke for det, økta i dag ble ikke som planlagt. Startet bra med rask gange på mølla før jeg gikk over til rolig jogging. Var veldig spent på hvordan det kom til å gå med tanke på leggen som låste seg på fredag. Men begynnelsen gikk bra. Startet i et roligere tempo enn ellers, og det gikk fint i 3-4 minutter. Økte tempoet litt, og etter kort tid merket jeg det igjen. Så da var det bare å senke farten til å gå. Ble gående en stund for å prøve å løse opp litt, og jeg tror det virket. Det er i allefall ikke så vondt som det var på fredag. Så da får jeg bare gi det enda mer tid. Så da ble det en styrkeøkt på overkroppen i steden. Treninga med jobben er et annet sted enn der jeg er til vanlig, og apparatene der er ikke de samme som der jeg er til vanlig. Men fant da noen som var nesten tilsvarende. Frivekter har jeg ikke helt teken på, så de får komme inn etter at rutinene med å trene fast er ordentlig innarbeidet. For øvrig gleder jeg meg til det vanlige treningssenteret mitt starter med vanlig timeplan igjen. Da skal jeg komme meg på noen spinningtimer. Og kanskje jeg klarer å manne meg opp til å møte på noen andre fellestimer også. Får se når planen blir lagt ut. Har også prøvd å overtale ei venninne til å kjøpe seg treningskort, men vet ikke om jeg lykkes. Det er mye mer motiverende å trene sammen med noen enn alene. Man føler et større press til å måtte møte opp om man skal treffe noen Endret 22. august 2012 av Lova1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 27. august 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 27. august 2012 Nok en helg er over. Var ute en tur på lørdag, men hele helgen sett under ett var jeg mye flinkere nå enn sist både med mat og drikke. Så i går var det ikke fullt så avskrekkende å gå på vekta. Den viste 68,5 Så skal være fornøyd med det! Men har bestemt meg nå for at jeg ikke skal ha veiedag på søndager. Det er som regel i helgen det blir litt utskeielser, og da er det dumt å veie seg på søndager med full mage :gjeiper: Så da blir det veiing på torsdager fra nå av! I og med at leggen fortsatt var vond på onsdag, har jeg ikke turt å trene så mye. Jeg gikk noen småturer helgen, og har vært ute på en 5,38 km tur i rask gange med noen hundre meters jogging også. Brukte 45,22 minutter, så da har jeg enda en løype jeg kan måle meg opp mot. Bruker Endomondo på iPhone, og er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 29. august 2012 #13 Del Skrevet 29. august 2012 Hehe, veiing søndag er kansje litt dumt ja er ikke så motiverende da! Hmm, hvor på leggen har du vondt? Kanskje det er beinhinnebetennelse? Sånn treningsapps er jo geniale! Håper det går bedre med leggen din etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 29. august 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 29. august 2012 Det er bak på leggen, så det er ikke beinhinna. Heldigvis! Jeg tror ikke det er noe farlig heller. Da det skjedde var det akkurat som at det ble strammet en knute inni der. Det har gått gradvis over. På mølla i dag roet jeg tempoet helt ned (mellom 8 og 9) og merket ingenting. Så det går fremover. Løp 2 x 5 min med et par min gange i mellom, og 1 x 10 min. Det er mange år siden sist jeg løp i 10 min uten å ha noen gåpauser inni. Så er veldig fornøyd. Dette går jo bare en vei hehe (enn så lenge i allefall). Ja treningsappen er genial. Både for å kunne sammenligne fra gang til gang, for å huske tallene, og for å ha alt samlet på ett sted (både tall og musikk) Bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 3. september 2012 Uff så fort dagene flyr. Synes ikke det var lenge siden forrige mandag jeg. Og nå er nok en helg sust forbi. Torsdag, fredag og lørdag fløy av gårde uten noe form for trening/bevegelse. Men maten var sunn, og klarte å beherske inntaket av godis, så skal si meg fornøyd likevel. I går gikk jeg en tur på 8,11 km. Brukte 68 minutter, så gikk ganske fort. I dag har jeg vært på en tur med blanding av jogging og gå. 5,31 km, og brukte 38,27 minutter. Forrige gang jeg var på den samme turen brukte jeg 45,22 minutter. Så om jeg kan klare å fortsette med en del jogging, skal jeg si meg fornøyd. Deler av runden er på sti, der jogger jeg. Når det er asfalt går jeg. Nå blir det tv resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judy.F Skrevet 3. september 2012 #16 Del Skrevet 3. september 2012 Så flink du er! Det er sikkert lurt å ikke presse seg selv til å løpe flere mil med en gang, men å heller ta små steg - slik som å bytte ut brus med saft. Dette går nok rette veien! Jeg meldte meg inn på treningssenter i dag og vil også ned ca. 5-7 kilo. Veldig motiverende å lese hva du gjør! Det var veldig kjedelig å høre om flørten din, men nå kan du jo bli mer motivert til å bli enda flottere for nye og bedre flammer! Lykke til med et sunnere liv med mer trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 4. september 2012 Takk for det Judy.F. Koselig at du tok turen innom Som jeg skrev tidligere er det god motivasjon å skrive her. Det blir fort litt nederlagsfølelse om jeg skulle slutte å skrive, så da er det bare å ta seg selv i nakkeskinnet og komme seg i aktivitet. Har du noe målsetting om når du skal ha klart å få kiloene til å forvinne? Selv om jeg har hatt en skikkelig sprekk i matveien i dag. Kom hjem fra jobb for noen timer siden og har proppet i meg både sjokolade og potetgull! 2 stk åpne poser i skapet fra venninnebesøk på fredag, har fått hard medfart. Sjokoladen er spist opp, resten av potetgullet har akkurat blitt kastet i søpla. Og jeg er kvalm! Det har sikkert noe å si med at jeg har fått mensen i dag. Men likevel skulle jeg ønske jeg hadde klart å stå i mot. Eneste "positive" som kommer ut av det er at skapet er tomt for godis! Så ingen flere fristelser. Får ta meg en tur på butikken i morgen og handle inn mer frukt og bær. Blir så veldig fysen på å småspise når jeg har mensen, så må ha noe å putte i munnen. Men om det er agurk, tomat eller sjokolade spiller ikke så stor rolle når jeg først sitter der og gomler. Så da må kjøleskapet fylles opp Jeg orker ikke å trene i dag heller. Skal en tur på kafe med noen venninner etterpå, og så skal jeg prøve å ta en tidlig kveld. Har forresten hatt en del kontakt med han flørten de siste dagene. Jeg mannet meg opp og spurte han rett ut hva han egentlig tenkte/ville, og han ga meg en god forklaring på hvorfor han akkurat nå var/er som han er. Så vi kommer til å holde kontakten og se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judy.F Skrevet 4. september 2012 #18 Del Skrevet 4. september 2012 Takk for det Judy.F. Koselig at du tok turen innom Som jeg skrev tidligere er det god motivasjon å skrive her. Det blir fort litt nederlagsfølelse om jeg skulle slutte å skrive, så da er det bare å ta seg selv i nakkeskinnet og komme seg i aktivitet. Har du noe målsetting om når du skal ha klart å få kiloene til å forvinne? Selv om jeg har hatt en skikkelig sprekk i matveien i dag. Kom hjem fra jobb for noen timer siden og har proppet i meg både sjokolade og potetgull! 2 stk åpne poser i skapet fra venninnebesøk på fredag, har fått hard medfart. Sjokoladen er spist opp, resten av potetgullet har akkurat blitt kastet i søpla. Og jeg er kvalm! Det har sikkert noe å si med at jeg har fått mensen i dag. Men likevel skulle jeg ønske jeg hadde klart å stå i mot. Eneste "positive" som kommer ut av det er at skapet er tomt for godis! Så ingen flere fristelser. Får ta meg en tur på butikken i morgen og handle inn mer frukt og bær. Blir så veldig fysen på å småspise når jeg har mensen, så må ha noe å putte i munnen. Men om det er agurk, tomat eller sjokolade spiller ikke så stor rolle når jeg først sitter der og gomler. Så da må kjøleskapet fylles opp Jeg orker ikke å trene i dag heller. Skal en tur på kafe med noen venninner etterpå, og så skal jeg prøve å ta en tidlig kveld. Har forresten hatt en del kontakt med han flørten de siste dagene. Jeg mannet meg opp og spurte han rett ut hva han egentlig tenkte/ville, og han ga meg en god forklaring på hvorfor han akkurat nå var/er som han er. Så vi kommer til å holde kontakten og se hva som skjer Det kan jeg tenke meg det er! Har ikke satt noe dato, men så raskt som mulig Til neste sommer har jeg veldig lyst til å kunne gå i shorts og kjoler samtidig som jeg føler meg vel. Jeg også spiser litt ekstra den uken! Det er nok en lur idé å bytte potetgull ut med agurk og andre ting. Så bra, håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 5. september 2012 Forfatter #19 Del Skrevet 5. september 2012 Kom meg aldri på butikken i dag. Spiste middag da jeg kom hjem fra jobb, og sovnet på sofaen etterpå. Men klarte å komme meg ut på en joggetur etter det. Turen ble på 4,2 km, hvorav jeg gikk den første kilometeren, og jogget resten. Uten å gå underveis. Så var rimelig fornøyd med meg selv da jeg kom hjem Brukte 29,34 minutter. Vet ikke hvor godt det er, men jeg er veldig fornøyd med å ha klart å jogge 3,2 km sammenhengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lova1 Skrevet 7. september 2012 Forfatter #20 Del Skrevet 7. september 2012 Motivasjonen for å trene er lav om dagen. Vet ikke helt hvorfor, men jeg sliter med å komme skikkelig i gang. I går ble det bare husarbeid. I dag klarte jeg å komme meg ut på den samme turen som jeg gikk/jogget på onsdag. 4,17 km ble unnagjort på 28,34 minutter. Akkurat 1 min raskere enn på onsdag. Skal si meg fornøyd med det. Det føltes som om det gikk litt lettere i dag enn sist. Heldigvis Var på vekta i går kveld, og den viste 68,0. Så det går sakte men sikkert riktig vei. Jeg føler jeg har grei kontroll på maten, men at det er treningen det nå gjelder å få på plass. I kveld blir det kos med pizza og litt rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå