Gå til innhold

Pulsatron kit

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært og hentet pakke på posten idag! Pulsatron kit..! Men så lurer jeg på om den er bra? Samler alt støv seg på den når den er i så "klissete" materiale? Og penisringen - lugger den for mannen?? Idet hele tatt hjelp meg - skal jeg beholde den eller returnere den??? Regner med mange her har peiling. :roll::roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gjort et kjøp du ikke kommer til å angre på ;)

Penisringen lugger ikke for mannen - tror jeg. Min mann er barbert...

Men den er ganske myk og god, og ikke stram. Settet er lett å rengjøre, men bør ikke ligge i støv da. Du kan bruke den uten gummihylsen, men benytte eggene for seg selv på klitoris, samme med vibratoren.

Lykke til:) Og gi oss gjerne rapport.

Gjest Anonymous
Skrevet
Settet er lett å rengjøre, men bør ikke ligge i støv da.

Tenkte kanskje at den sugde til seg alt, håper jo ikke den rekker å støve ned :ler: Kan jeg bruke vann til å rengjøre den med da? Det står at det skal brukes alkohol? Føler meg litt nybegynner her ja.. :oops:

Skrevet

Jeg bruker invit vibrator rens. Bakteriedrepende og desinfiserende.

Men tror vann og såpe også duger...

Gjest Anonymous
Skrevet

Var på dildo party, der sa Big Brother Therese at hver 3-4 gang burde man bruke den desinfisernde såpe greia, ellers holder det med vanlig intim såpe!

Gjest Anonymous
Skrevet

bruker zalo til vaskinga, jeg.. da må det vel bli rent.. :tunge1:

Skrevet

:hoho: Bakteriedrepende og desinfiserende vaskemiddel for dine sexleketøy. God hygiene av sexleketøy er meget viktige for å unngå iritasjon. Invit rens tar bort minst 99%av de vanlige sykdoms bakterier. Du kan rengjøre: Vinyl, lakk, latex, plast, gummi, skin, acryl, silikon, cyberskin, osv.

http://erotics.no/product_info.php?cPath=1...products_id=124

Skrevet

Det anbefales å bruke den intimsåpen du bruker til å rengjøre

leketøyene med. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...