Hergensheimer Skrevet 8. august 2012 #1 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har funnet ut i min tid at dette spørsmålet er kode for "Jeg har allerede bestemt fargen, kjøpt mailingen og fullt maleutstyr, og kan du være så snill å begynne nå?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #2 Del Skrevet 8. august 2012 Hehehe. Kjipt for deg da. Og jeg som har tatt 10+ fargeprøver hjem, og spurte samboer hva han syns, og vi kjøpte til slutt en annen farge enn jeg i utgangspunktet tenkt. Og nå er det min favoritt farge for å male, seriøst, jeg har til nå malt 4-5 forskjellige møbler i den (bokhyller, skap, og sånt). Men jeg merker en ting. Menn er som oftest for late til å engasjere seg i interiør, klær, barneoppdragelse, ja, det meste som ikke er sport og spill og gøy. Og så finner de plutselig ut at kona ikke spør deres menning lengre, hun er blitt vannt å bestemme alt selv. Og først da blir de sure! Engasjer deg! Hvis du faktisk har sterke meninger om interiør, klær, whatever, som samboeren min bruker å ha, luft de, selvfølgelig blir du hørt! Tror jeg ihvertfall. Hvis ikke det er en gigantisk fotball- eller KISS-plakatt du vil ha i stua..<br /><br /> Anonym poster: 2d22a1b60e766acb702e14ebb814b31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #3 Del Skrevet 8. august 2012 Uflaks. Jeg har mange prøver og ser meg frem til 2-3 kandidater, så spør jeg samboer hvilken han synes er best. Så kjører jeg og kjøper maling og maler ferdig i løpet av dagen. Anonym poster: 2445b4e8101ed512e8a340e2a8b75292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 8. august 2012 #4 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg overlater alt av interiør og hjemme-stæsj til samboeren min. Det er deilig åslippe å ha noe med det å gjøre! Oppdragelsen av eventuelle barn er vi forsåvidt enige om men det vil tiden vise! Blir sikkert noe kræsj der etterhvert! Jeg er ganske lat, og han er veeeeeeldig super-energisk! Så det passer egentlig veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 8. august 2012 #5 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg har funnet ut i min tid at dette spørsmålet er kode for "Jeg har allerede bestemt fargen, kjøpt mailingen og fullt maleutstyr, og kan du være så snill å begynne nå?" Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 9. august 2012 #6 Del Skrevet 9. august 2012 Her i huset betyr spørsmålet følgende: Kan du se å bestemme deg for en av disse nesten like nyansene, selv om du er fargeblind, sånn at jeg kan få kjøpt maling og rekker å male ferdig i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå