AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Hei gutter. Det er mange jenter(inkludert meg selv) som til daglig går kledd i penere klær, men så fort de kommer hjem så skifter de til en singlett og joggebukse eller noe. Hva synes dere om at vi skifter til denne "slappe" stilen så fort vi kommer hjem da? Har det noe betydning for dere skal man se stilmessig? Anonym poster: 33eed4f689730fb227ea5b5ba638df92
Sugar&Spice Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hahahahaha, er det virkelig noen som har problemer med at man skifter til mer komfortable klær når man kommer hjem? Jeg er jente, men at min kjære hopper i joggebuksen når han kommer hjem fra jobb etter å ha vanket rundt i uniform i 8-9 timer så UNNER jeg han å kunne gå rundt i den kosebuksen..... 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Jeg har innbilt meg at jeg ikke er så opptatt av klesstil, men har etter hvert måttet bite i det sure eplet og innse at det er jeg jo. Jeg foretrekker jenter som går i joggebukse -ute- (en gang innimellom), det tyder på at hun er avslappet, ikke så opptatt av å vise at hun er perfekt, mindre opptatt av det materielle, det er ofte en jente som er seg selv. Så for min del er det positivt. Mer positivt enn om hun går i finstaselige klær og overdollet sminket hver dag. Mye mer positivt! Anonym poster: f9f92afc74cc8faba63cb67d4bc4d74b 2
Singha Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 (endret) Jeg synes det er veldig ok at dere er så komfortable hjemme at dere tar av dere "maska" innenfor veggene med deres partnere/venner/familie. (Personlig synes jeg jenter godt kunne slappe litt mer av i klesstil og utseende på mer generell basis.) Selv bruker jeg mye joggebukse hjemme. Det er fantastisk! Endret 8. august 2012 av Singha 3
mac84 Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Haha, kom til å tenke på første gang jeg sov over hos kjæresten min (nå samboere). Hadde ikke pakket med meg så mye mer enn rent undertøy og tannbørste, og hadde lite lyst til å dra på meg en trang olabukse for å spise frokost. Spurte derfor om å få låne en joggebukse. Siden jeg alltid har hatt mange joggebukser trodde jeg ikke det ville være noe problem, men det eneste han hadde å tilby var en gammel pysjbukse som var revnet til langt opp på leggen... Han har nå ingenting i mot at jeg drar på meg joggebuksa etter skole/jobb, og å skifte til joggebukse er nå noe av det første han gjør etter jobb også Herlighet, føler nesten det må være noe galt i et forhold hvis det er forventet at man skal være sminket og staselig kledd til enhver tid. Lenge leve joggisen! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Jeg hopper selv i joggebuksa når jeg kommer hjem. Jeg går ikke ut i joggebukse og jeg kler meg bra når jeg er ute eller på jobb. Som Singha sier. Det er et sted hvor masken skal falle og man kan gi slipp på staffasjen som sminke og klær. Det er innenfor husets fire vegger. Jeg hadde ikke maktet en mann som forventet at jeg skulle være stæsjet opp til enhver tid. Anonym poster: 75ad5b17ef8539195eaad758cdf229c5
Gjest O___o Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Hadde jeg vært gutt, hadde jeg syntes det var litt wierdo hvis dama gikk med løshår, masse sminke, pentøy, smykker og ringer og så fort hun kom innenfor døra - kastet av seg alt og byttet det hele ut til en av mine tskjorter og en joggebukse. 5
Singha Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Hadde jeg vært gutt, hadde jeg syntes det var litt wierdo hvis dama gikk med løshår, masse sminke, pentøy, smykker og ringer og så fort hun kom innenfor døra - kastet av seg alt og byttet det hele ut til en av mine tskjorter og en joggebukse. Men helt ok om hun lot være å ta det av hjemme? :D 2
Gjest O___o Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 Betalte semesteravgiften på lørdag, den ble registrert i dag. Lånekassen har sendt ut brev til meg om avslag på søknad hos dem. Avslaget skal være avgjort den 2. august. Kan dette rett og slett være fordi semesteravgiften ikke var betalt og at jeg dermed ikke var reg. student på oppgitt høgskole? Ser ingen andre grunner til at jeg ikke skal få studielån, så forstår ingenting, men kjenner jeg ble litt svett og stressa nå Skal ringe de i morgen... Det - eller redusere omfanget av "stæsjing" før hun i utgangspunktet går ut av døra.
Transelise Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Forstår ikke vitsen med å ha på joggebukse. Er da så mye deiliger og finere med en kosekjole på. 6
Ethereal Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Haha, har av og til lurt på det samme - spesielt siden jeg hiver av meg klærne med en gang jeg er innenfor døra, og slenger på pysjen. Noen liker å gå med joggebukse hjemme, men jeg må ha pysj. Tror kjæresten min synes det er mest moro, spesielt de gangene jeg pakker meg inn med pysj, store ullsokker, skjerf og morgenkåpe i fleece (jeg er meget frysen, og gjør det om vinteren). Det siste året har jeg blitt mye mer bevisst på at det er viktig å se sånn noenlunde ut før jeg går ut av døra om morgenen, slik at jeg faktisk ser litt "profesjonell" ut.
venus_ Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Synes det er deilig å kunne være såpass avslappet med hverandre at man kan ha på seg det man vil. Selv liker jeg å ha litt finere koseklær også, som oftest er det joggebukse det går i, men jeg synes det også er behagelig (og litt finere) med feks en tights og en behagelig lang genser eller tunika.
Kvist Skrevet 9. august 2012 #13 Skrevet 9. august 2012 Det jeg lurer mest på er hvorfor dere tydeligvis går i så ubehagelig tøy ute? jeg har kuttet ut bukser nesten helt jeg, de siger jo ned og er ubehagelige. Da går jeg heller i kjoler og skjørt med strømpebukse under når det er kaldt. Behagelig å ha på seg både på dagtid og på kvelden. Eneste er om man må gå i stygg polyesteruniform eller blir møkkete på jobb, da forstår jeg godt at man skifter. Men når det har vært tilfellet for meg har jeg jo ønsket å ta på meg noe penere hjemme, og i hvertfall ikke sidrumpa joggebukse. Rart hvor forskjellige vi er. Jeg er kvinne da, og gift med en mann, men jeg må si jeg er glad for at han ikke velger joggebukse hjemme. Tror faktisk jeg aldri har sett han i joggebukse, etter snart 12 år sammen
Pene sko... Skrevet 9. august 2012 #14 Skrevet 9. august 2012 Hahaha! Det spiller ingen rolle. Hjemme går jeg selv ofte i joggebukser. Hjemme er det lov å slappe av, også stilmessig.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #15 Skrevet 9. august 2012 Det største problemet her er hvis de bruker uttrykket "joggisen"... Anonym poster: 7246c059690ec006be67603853477cfd 3
Gjest Snoken- Skrevet 9. august 2012 #17 Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg mener det er lov å slappe av hjemme. Jeg synes rumpa blir mer attraktiv på mange jenter når de går i joggebukse. Kanskje fordi det er så deilig å klemme på rumpa, og kose på jenter med joggebukse Endret 9. august 2012 av Snoken-
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #18 Skrevet 9. august 2012 Samme om det er joggebukse, pysjamas, kjole eller onepiece, men å bytte klær til inneklær er en bra ide! Tenk på alt dirt, pollen og bakterier som samler seg på klærne dere går ute i, bukse dere sitter på buss i, der så mange satt før dere. Også kommer man hjem og setter seg i sofa eller seng i samme bukse? Ikke for å være hysterisk, men det er både behagelig og sunt å bytte klær hjemme. <br /><br /> Anonym poster: f3dc53546c6b129b688de44cf9f2b9c9
Tropic Skrevet 9. august 2012 #19 Skrevet 9. august 2012 Jeg skifter alltid til joggebukse når jeg er hjemme og det gjør kjæresten også. Så nei, han bryr seg ikke i det hele tatt. Vi begge pynter oss mer når vi skal ut, og hjemme er begge i sløvehumør og skifter til t-skjorte og joggebukse
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #20 Skrevet 9. august 2012 Jeg har stramme joggebukser stort sett, så jeg anser de som litt sånn penjoggebukse. Har ikke sånne gigantiske grå. Synes de er ubehagelige. Ikke noe særlig fine heller. Vil jo ikke at en evt mann skal bare se meg shabby. Vil jo at han skal se meg ordentlig og. Av og til skifter jeg når jeg kommer hjem, andre ganger ikke. Anonym poster: 18d3b327a021e0f4bf39cce0b9f370cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå