Gjest MrsL Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 .........invitasjonene våre i dag JIPPIIIIII Og Tex det ble med valentinsfrimerker på :-) Ble så fint atte....... Venter i spenning på svarene
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Grattis med vel overstått jobb! Kule merker ja.....
*Lene* Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 .........invitasjonene våre i dag JIPPIIIIII Og Tex det ble med valentinsfrimerker på :-) Ble så fint atte....... Venter i spenning på svarene Mine er også postet i dag...med valentinfrimerker på..hehe.. De var kjempefine! Flaks at de hadde igjen..(var akkurat nok) Ellers hadde det blitt frimerker med steinbitt på..hehehe..Det hadde nok vært UAKTUELT gitt!!
jea Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 så fint da..Og bra med flotte valentines frimerker.. Folk har lagt merke til våre frimerker på konvolutten,da er det gøy med detaljer.Takket være TEX :brunette:
Scorpina Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Flott jobb!!!! ....så gjelder det bare at DENNE madammen får sendt ut sine invitasjoner snarligst....
Gjest MrsL Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Litt tidlig ute vi da, men med mange tilreisende og mange hotellrom som kanskje må bookes i turistsesong er det greit å være tidlig ute.
prinsipessa Skrevet 16. februar 2004 #9 Skrevet 16. februar 2004 Så morsomt, da er det bare å vente i spenning ja... :-)
Tari Skrevet 16. februar 2004 #10 Skrevet 16. februar 2004 Gratulerer, det må være deilig. Jeg har ikke begynt på mine enda jeg...har alt klart hvordan det skal være da, og skal kjøpe det jeg trenger i morgen...Det er faktisk den ene tingen jeg føler jeg er litt sent ute med...Ja, ja - alle vet jo om det da.
Murf Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Mine er også postet i dag...med valentinfrimerker på..hehe.. De var kjempefine! Flaks at de hadde igjen..(var akkurat nok) Ellers hadde det blitt frimerker med steinbitt på..hehehe..Det hadde nok vært UAKTUELT gitt!! Tviler vel på at du hadde latt være å sende dem? Grattis med en ting mindre å gjøre! M
Siam Skrevet 16. februar 2004 #12 Skrevet 16. februar 2004 Vi sendte våre på lørdag, og har fått to svar allerede! Jammen bra vi sendte ut invitasjonene så tidlig, for hotellet er nesten fullbooket alt!
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #13 Skrevet 16. februar 2004 Folk har lagt merke til våre frimerker på konvolutten,da er det gøy med detaljer.Takket være TEX :brunette: Dø ji dæ a jæ blir helt flævv..... :oops:
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 Det var tomt på mitt postkontor allerede for en og en halv uke siden...
LineAA Skrevet 17. februar 2004 #15 Skrevet 17. februar 2004 Popelka og andre... Jg bestilte bryllup/valentine-frimerker på www.posten.no rett før helga, og fikk de i postkassa igår! (var utsolgt på postkontoret her oxo) Mulig det er en løsning for de som har hatt en bomtur på d lokale postkontoret.
Gjest MrsL Skrevet 17. februar 2004 #17 Skrevet 17. februar 2004 Jepp Vet at en person allerede har mottat invitasjonen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå