Gå til innhold

Regnklær

Fremhevede innlegg

Gjest HollyDolly
Skrevet

Hi alle sammen

tenker veldig på regntøy til gutten min nå.

Best i test er didriksons men den er med flisfør in i . det vil jeg ikkje ha .

Kunne tenkt å kjøpe Helly Hanson regntøy til han. MEN det er såå veldig mange sorter der ute !

Har hørrt at HH dressene skal være veldig bra men at noen få modeller er veldig stive og noen få lekk.

Er noen som ha en spesiel model de er extra fornaugd med ? Som ikkje lekk og ikkje er før stiv, barnet skal kunne bevege seg i det :-P

Takker før alle tips. hvis det er noen andre sorter som dokke kan anbefalle kan dokke gjerne nevne dem. Den kan koste mye.

det er til en gutt på 5 år :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Vi er førnøyde med Reflex sitt regntøy. :surprised::regn: (fant ingen smiley med regntøy)..

Gjest HollyDolly
Skrevet

Vi er førnøyde med Reflex sitt regntøy. :surprised::regn: (fant ingen smiley med regntøy)..

Veldig fornøyd med Reflex her også

Takk før svar jenter ! :-)

men er det en spesiel reflex model som dokke snakka om? blir heilt forvirra av alle sorter og modeller :-/

Gjest pysepusen
Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med Reflex :)

Skrevet

Reflex her og :). Litt tykkere kvalitet, og finnes både med og uten for tror jeg. Liker best uten slik at man heller kan ha mer under. Tørker så sakte de som har for, og så syns jeg foret trekker vann.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Type modell har jeg ikke peiling på. Husker bare at jeg kjøpte den på Barnas Hus.

Gjest HollyDolly
Skrevet

Ok tusen takk for svar jenter, trur jeg stoler på dokke og kjøper en reflex regndress.

Har noen hatt disse modellenne til barna ? :

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneklaer/regntoy/reflex-regnsett-blueberry.html

Eller

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barneklaer/reflex-regnsett-bla-stjerner.html

Samme pris på dem, er det kanskje samme model men forskjellige farge/bilde på ? forrvirra! :forvirret:

Skrevet

Ok tusen takk for svar jenter, trur jeg stoler på dokke og kjøper en reflex regndress.

Har noen hatt disse modellenne til barna ? :

http://www.barnashus...-blueberry.html

Eller

http://www.barnashus...a-stjerner.html

Samme pris på dem, er det kanskje samme model men forskjellige farge/bilde på ? forrvirra! :forvirret:

Selve stoffet og utførelsen er det samme på alle, er bare designet(mønster og farge) som er forskjellig.

Skrevet

Da minstejenta var på den alderen brukte jeg Refleks sine regnklær. Hadde et vanlig tynt todelt sett (buksa var med seler og strikk under foten), og en foret, hel regndress. Er vel de eneste regnklærne vi har hatt som hun ikke har klart å slitt ut. Husker ikke helt pris, sikkert stiget litt nå, men tror det var 399 for det todelte og 499 for den forete heldressen..

Gjest HollyDolly
Skrevet

Selve stoffet og utførelsen er det samme på alle, er bare designet(mønster og farge) som er forskjellig.

Ah ok ! det viste ikkje jeg , veit at HH og Didriksons har veldig mange forskjellige sorter, så er den didriksons dressen bra men ikkje den didriksons dressen der . Det er DER jeg blir så forrvirra ! T

Tusen hjertelig takk for tips og hjelp ved valg av regndress. trur jeg har bestemmt meg nå !

Gjest HollyDolly
Skrevet

Da minstejenta var på den alderen brukte jeg Refleks sine regnklær. Hadde et vanlig tynt todelt sett (buksa var med seler og strikk under foten), og en foret, hel regndress. Er vel de eneste regnklærne vi har hatt som hun ikke har klart å slitt ut. Husker ikke helt pris, sikkert stiget litt nå, men tror det var 399 for det todelte og 499 for den forete heldressen..

Takk for svar. er alle Reflex dressene foret eller uforet?

Skrevet

Takk for svar. er alle Reflex dressene foret eller uforet?

Nå skal jeg ikke si det helt for sikkert, men mener at de todelte settene ikke er foret, men den heldressen er. Brukte Refleks frem til 1ste trinn på barneskolen, og de siste to årene har jeg hadde goretex-klær fra bergans og stormberg til henne. Mulig det er endret.

Jeg hadde begge, den forete dressen var super på kjølige dager, og mildværsdager når snøen ble til slaps.

Skrevet

Eg er og fornøgd med Reflex, men synest dei tørkar veldig sakte. Har og hatt regntøy frå Reima, og frå kjedebutikkar som Lindex og Cubus. Har ærleg talt ikkje merka særleg stor forskjell i kvaliteten. Det viktigaste synest eg er at regnbuksa er ein høg modell med selar (altså ikkje bere bukse med strikk i livet), og med skikkelge strikker under føtene, og at jakka har glidlås med klaff med borrelås over glidlåsen, at han har høg hals, og hette som kan tas av og på med knappar. Så eg synest alt i alt utforming er viktigare enn merke, synest kvaliteten på regntøy generelt er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...