Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Har noen tips til meg?? Jeg har ikke forlover! Panikk!!!!! De har snakka med kan ikke av div grunner.. Hva gjør jeg nå?????????? :-(
Scorpina Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Må si som "brudens mor" - du kan jo spørre noen i familien? Tante, mor, søster, god nabo, venninne...?!
Tusenfryd Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde min bror som forlover. Min mann hadde sin søster. Tenk kreativt! Ikke fordi vi ikke har venner og venninner, men fordi disse betyr så uendelig mye for oss, at det var riktig for oss.
prinsipessa Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde også spurt noen i familien, søster eller kusine...
blåveis Skrevet 17. februar 2004 #8 Skrevet 17. februar 2004 jeg har tenkt å spørre min søster... fordi; -hun vil jeg alltid ha kontakt med.. og jeg er kjempeglad i henne -hun skal uansett dit (vi har et minimums bryllup uten venner) -da slipper jeg å "gradere" venner med å velge ut en..
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2004 #9 Skrevet 17. februar 2004 Jeg skal ha fetteren min. Han var hoppende glad over å bli spurt. Vi står hverandre så nær at det virket som en selvfølgelighet.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2004 #10 Skrevet 17. februar 2004 Pass det Tex, ellers tar jeg deg på ordet Familien min er hakkende uvenner, så de kommer garantert ikke. (gammel familie krangel fra FØR jeg ble født..) Lillebroren min er kun 14 mnd og mit eldste søskenbarn er 17 år...
Gjest Tex Skrevet 17. februar 2004 #11 Skrevet 17. februar 2004 Ikkenoe problem, jeg har ingenting fore den helgen jeg
nybrud Skrevet 17. februar 2004 #12 Skrevet 17. februar 2004 Noen på din forlovedes side, da? Har han en søster du kommer godt overens med f.eks? Ellers trenger jo ikke forloveren å "gjøre" noe særlig, selv om jeg skjønner at det er fint å ha noen som kan kjøre hele "forloverpakka" (utdrikkingslag, pynting på bryllupsdagen, tale osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå