Gå til innhold

Akutthjelpen for barnefamilier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utad er jeg en av disse perfekte mødrene med mann, barn, villa, karriere osv. Det er ihvertfall bildet jeg liker å vise frem. I dag var jeg på helsestasjonen med mitt yngste barn, og da helsesøster spurte hvordan jeg hadde det, så brast jeg plutselig i gråt. Klarte ikke lenger å være sterk. Jeg er helt utslitt og ved knapt hvor jeg skal gjøre av meg. Huset flyter, barna får ikke den oppfølgingen de fortjener, mannen blir helt ignorert. Alle har mat og rene klær, men der stopper det liksom opp.

Så nå har jeg takket ja til akutthjelp for barnefamilier fra kommunen. Det føles veldig merkelig at det skal komme en fremmed person inn i hjemmet mitt og hjelpe til. Det er jo mine barn, jeg burde takle dette selv, men gjør det altså ikke. Er det noen som har erfaringer å dele? Hva slags ting de kan hjelpe til med? Eller som bare kan fortelle meg hvordan jeg skal klare å finne meg selv i alt dette rotet?

Anonym poster: 5f5ea651cd313997595ef30730294461

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si annet enn :klemmer:

Jeg har nr en på vei og lurer veldig på hvordan hverdagen vil bli. Vet vel ikke annet enn at den garantert vil bli annerledes enn den er i dag. Håper Akutthjelpen er noe som vil gjøre at du føler du får litt mer kontroll og at du får en bedre hverdag både alene og sammen med familien..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...