Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg liker IKKE: *Fugler som kjæledyr (ekle, usjarmerende skapninger). Heller ikke måker eller duer, så er det sagt *Familieselskaper, i min kjæres familie feires ALLE dager ned til kjæledyrs bursdag *Friends *Sex and the City *The Matrix, og alt annet med Keanu Reeves (plastdokke som ikke kan spille) *Alle filmer med Hugh Grant (jeg gikk midt i "Love, Actually") *Iskrem *Mat med fløte, inkludert pisket krem, fløtegratinerte poteter osv *Kurt Nilsen Jeg glemte et par ting: *Dokker, spesielt porselensdokker (skremmer livet av meg) *Klovner (ekle skapninger) *spisse sko, spesielt FLATE spisse sko. Gjerne i knallfarger og med masse remmer.
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 * Sex and the City * Tolkiens bøker og filmatiseringen av dem * The Matrix og andre lignende filmer * generelt overdrevne actionfilmer med masse effekter * sopp, sjømat og muggoster * McDonald's * tatoveringer og piercinger * julekort og andre kort med private barnebilder (utrolig hvordan noen tror at andre er nevneverdig interessert i å følge med på barna deres) * dongeribukser, joggesko, moonboots og lignende * sne og is * Saab biler (utrolig stygge biler som jeg ikke kan begripe at folk vil bli sett i, langt mindre bruke penger på) * trening og sport (takk Madam Felle ) Det var det jeg kom på akkurat nå i allefall.
VesleBråka Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 (utrolig hvordan noen tror at andre er nevneverdig interessert i å følge med på barna deres) Utrolig hvor uinteressert det går an å være i andres liv og levnet.. bli fornærmet for et kort de sender deg fordi de bryr seg om deg. * Reker og annen sjømat * Bukser man putter oppi skoene * Isolasjonisme (hadde syntes familieselskap i hytt og pine hadde vært helt fabelaktig) * Sko uten hakk mellom høy hæl og fotblad, bare en hel dings
Gjest Madam Felle Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 *Tatoveringer og piercinger ser bare billig ut spør du meg. * Sci fi filmer * Sopp hater jeg * Salat liker jeg ikke * Å lese bøker * å lese aviser, blir bare deprimert over elendigheten i verden * fløteis ( liker bare saftis) * Motorsykkelturer * Bilferie * sminke til hverdags * Nappe øyenbryn * Klokke på armen * Trene, er bedagelig annlagt. Det var det jeg kom på i farten, men kan fylle den ut etter hvert som jeg kommer på mer. For jeg er sikker på at det kommer mer.
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Utrolig hvor uinteressert det går an å være i andres liv og levnet.. bli fornærmet for et kort de sender deg fordi de bryr seg om deg. Har noen sagt noenting om å bli fornærmet? Ikke det nei. Utrolig hvordan enkelte kan dra ting så langt ut av proporsjoner.
Maxine Grey Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 sport på tv pottittball Heidi Hauge Sputnik Svenske danseband
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 sport på tv pottittball Heidi Hauge Sputnik Svenske danseband
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Plutselig fikk jeg for meg at dette kanskje kan bli en krangletråd i stedet for den humoristiske tråden jeg hadde tenkt meg. Det er nemlig en kjensgjerning at smaken gjerne er delt. :-)
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2004 #9 Skrevet 16. februar 2004 Å - så gøy, her skal det listes, tenkte jeg, men nå kommer jeg ikke på noe!! Eller jo: Jeg liker ikke bøkemøbler - eller gulv. Og ikke tatoveringer. Kom på en ting til: Jeg liker ikke svææære bløtkake hus - hvitmalte eneboliger ( må ikke forveksles med yndige sørlandshus eller sjarmerende bergenshus) med kinavipp på taket, blondeutskjæringer i vannbordene, samt karnapper og sprosser opp og ned i mente.
Gjest Madam Felle Skrevet 16. februar 2004 #10 Skrevet 16. februar 2004 Alltid noen som bare må surmule, men tror nok dette kan bli morsomt. Legger til sport på tv Sputnik Heidi Hauge + de andre norske "country" damene
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Enig med deg :-) Legger til: *Sport på TV, med unntak av skiskyting (sport er best som deltaker) *Spinning (utendørs sykling i naturen er mye mer digg, og gir mer adrenalinrush) *Heidi Hauge og co, men er det egentlig noen som faktisk LIKER den gjengen der?
Linsi Skrevet 16. februar 2004 #12 Skrevet 16. februar 2004 *Heidi Hauge og co, men er det egentlig noen som faktisk LIKER den gjengen der? Jada, min svigerfar ¨ Jeg ser ikke på "Friends", og ler heller ikke av det. Det synes andre er merkelig.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #13 Skrevet 16. februar 2004 Jeg liker ikke bakgrunnslatter av den typen som er lagt på i alle amerikanske sit-coms :veldigsur:
Gjest 3llie Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 ~Country musikk ~Tatoveringer ~Sopp ~Kaffe ~Rosenkål ~Brokoli ~Skalldyr ~Sport på tv ~Lese bøker ~Fugler ~Mus ~Moonboots ~Hatter og luer ~Store øredobber ~Flokete hår ~Korte negler ~Knallrød leppestift
bluebird Skrevet 16. februar 2004 #15 Skrevet 16. februar 2004 Hva jeg ikke liker, men som alle andre ser ut til å like: *sminke *kaffe *joggesko om vinteren *tomat *Brad Pitt
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #16 Skrevet 16. februar 2004 *Heidi Hauge og co, men er det egentlig noen som faktisk LIKER den gjengen der? Hun må jo selge bra siden hun lager album etter album etter album.
Gjest Étoile Skrevet 16. februar 2004 #17 Skrevet 16. februar 2004 Jeg liker ikke: - Se og Hør og Her og Nå - Kaffe (men liker kaffe latte og lignende) - Å gå på ski - Sport på tv, spesiellt fotball! - Se på sport generellt... - File og klippe negler - får frysninger - VG - Peanøtter - Canadian Goose jakker
Fakse Skrevet 16. februar 2004 #20 Skrevet 16. februar 2004 ~Paprika ~Iskrem ~Team Antonsen ~Torsdagsklubben ~Såpeserier, og da spesielt Hotel Cæsar ~Ubåtfilmer (alle "storfilmer" der mesteparten av handlinga foregår på en båt eller ubåt) ...fortsettelse følger når jeg kommer på mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå