Gå til innhold

Hvordan starte en facebook samtale med en man liker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er definitivt positivt da :D En form for flørting?

Du sa jo at det virket som han var interessert og ja, det virker sånn. Kanskje du kunne foreslå å møtes engang? Gå på kafé eller noe.

Ta et steg videre ;) Kommer ikke så langt ved å bare snakke på face.

Vær litt tøff og vær den som tør å ta initiativ! :D Jeg er sikker på at du får positiv respons

Wiii, nå ble jeg glad! Takk for hjelpen :D

Anonym poster: 143be8aecbf414a5c160e2589460c35d

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Hehe, så bra :D

Har du snakket mer med han?

Tørr du å spørre han om å finne på noe? :D (si JA!)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

som tidlegare belyst i tråden så funkar "Hei" forbausande ofte....

Skrevet

Vi cammet sammen i flere timer idag/natt! Tror vi snakket sammen i nesten fem timer og da var klokken halv seks, så vi fant ut at nå måtte vi legge oss :)

Skrevet

Vi cammet sammen i flere timer idag/natt! Tror vi snakket sammen i nesten fem timer og da var klokken halv seks, så vi fant ut at nå måtte vi legge oss :)

Så dere fant noe å snakke om?

:)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Virker ikke som det er såå vanskelig å få samtalen til å gå da? ;) Gledelig å høre!

Skrevet

Så dere fant noe å snakke om?

Ja, vi snakket om alt mulig. Husker ikke selv en gang, men jeg fikk en følelse i ettertid at jeg kanskje snakket litt for mye, litt for fort og oppførte meg veldig rart.

Skrevet

Nå virker han egentlig ganske uinteressert igjen. Det kan godt være det er jeg som overreagerer og sånn. Men han svarer meg bare med korte svar og han spør meg ikke tilbake. Ikke bruker han noe smilefjes eller noe heller. Jaja, jeg trekker meg tilbake. Så hvis han vil snakke for han ta kontakt. Nå syns jeg at jeg har vært påtrengende lenge nok.

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

som tidlegare belyst i tråden så funkar "Hei" forbausande ofte....

Det som igjen blir belyst er at folk ikke leser tråden. Problemet var ikke å ta initiativet til å snakke, men hvordan man skal holde samtalen i livet happy.png Endret av Snoken-
  • Liker 1
Skrevet

Det som igjen blir belyst er at folk ikke leser tråden. Problemet var ikke å ta initiativet til å snakke, men hvordan man skal holde samtalen i livet happy.png

ja, som du sjølv belyser!

les overskrifta: Hvordan STARTE en facebook samtale med en man liker?

så det så!

Gjest Snoken-
Skrevet

ja, som du sjølv belyser!

les overskrifta: Hvordan STARTE en facebook samtale med en man liker?

så det så!

Tittelen er misledende... Leser du tråden/innholdet så er det ikke det problemstilling :)

Jeg liker en gutt veldig godt, men har problemer med å starte en ordentlig samtale.. Han virker interessert selv, men av og til hender det at samtalen bare blir stående. Kanskje han sliter med det samme som meg(?). Uansett så ville det vært fint med tips

Skrevet

Tittelen er misledende... Leser du tråden/innholdet så er det ikke det problemstilling :)

faktisk så er det belysing av elendige overskrifter!

som er ein gjenganger på KG

Skrevet

Nå har denne tråden utspilt sin rolle og samtalen er overstått, men min nye favoritt for å starte en samtale er følgende:

"Ja. Svaret på spørsmålet ditt er ja."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...