AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #22 Skrevet 9. august 2012 Det er definitivt positivt da :D En form for flørting? Du sa jo at det virket som han var interessert og ja, det virker sånn. Kanskje du kunne foreslå å møtes engang? Gå på kafé eller noe. Ta et steg videre Kommer ikke så langt ved å bare snakke på face. Vær litt tøff og vær den som tør å ta initiativ! :D Jeg er sikker på at du får positiv respons Wiii, nå ble jeg glad! Takk for hjelpen :D Anonym poster: 143be8aecbf414a5c160e2589460c35d
Gjest LillaGorilla Skrevet 9. august 2012 #23 Skrevet 9. august 2012 Hehe, så bra :D Har du snakket mer med han? Tørr du å spørre han om å finne på noe? :D (si JA!)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. august 2012 #24 Skrevet 10. august 2012 som tidlegare belyst i tråden så funkar "Hei" forbausande ofte....
Anna18 Skrevet 11. august 2012 #25 Skrevet 11. august 2012 Vi cammet sammen i flere timer idag/natt! Tror vi snakket sammen i nesten fem timer og da var klokken halv seks, så vi fant ut at nå måtte vi legge oss
Gjest Janus Skrevet 11. august 2012 #26 Skrevet 11. august 2012 Vi cammet sammen i flere timer idag/natt! Tror vi snakket sammen i nesten fem timer og da var klokken halv seks, så vi fant ut at nå måtte vi legge oss Så dere fant noe å snakke om?
Gjest LillaGorilla Skrevet 11. august 2012 #27 Skrevet 11. august 2012 Vi cammet sammen i flere timer idag/natt! Tror vi snakket sammen i nesten fem timer og da var klokken halv seks, så vi fant ut at nå måtte vi legge oss Virker ikke som det er såå vanskelig å få samtalen til å gå da? Gledelig å høre!
Anna18 Skrevet 12. august 2012 #28 Skrevet 12. august 2012 Så dere fant noe å snakke om? Ja, vi snakket om alt mulig. Husker ikke selv en gang, men jeg fikk en følelse i ettertid at jeg kanskje snakket litt for mye, litt for fort og oppførte meg veldig rart.
Anna18 Skrevet 12. august 2012 #29 Skrevet 12. august 2012 Nå virker han egentlig ganske uinteressert igjen. Det kan godt være det er jeg som overreagerer og sånn. Men han svarer meg bare med korte svar og han spør meg ikke tilbake. Ikke bruker han noe smilefjes eller noe heller. Jaja, jeg trekker meg tilbake. Så hvis han vil snakke for han ta kontakt. Nå syns jeg at jeg har vært påtrengende lenge nok.
Gjest Snoken- Skrevet 12. august 2012 #30 Skrevet 12. august 2012 (endret) som tidlegare belyst i tråden så funkar "Hei" forbausande ofte.... Det som igjen blir belyst er at folk ikke leser tråden. Problemet var ikke å ta initiativet til å snakke, men hvordan man skal holde samtalen i livet Endret 12. august 2012 av Snoken- 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2012 #31 Skrevet 13. august 2012 Det som igjen blir belyst er at folk ikke leser tråden. Problemet var ikke å ta initiativet til å snakke, men hvordan man skal holde samtalen i livet ja, som du sjølv belyser! les overskrifta: Hvordan STARTE en facebook samtale med en man liker? så det så!
Gjest Snoken- Skrevet 13. august 2012 #32 Skrevet 13. august 2012 ja, som du sjølv belyser! les overskrifta: Hvordan STARTE en facebook samtale med en man liker? så det så! Tittelen er misledende... Leser du tråden/innholdet så er det ikke det problemstilling Jeg liker en gutt veldig godt, men har problemer med å starte en ordentlig samtale.. Han virker interessert selv, men av og til hender det at samtalen bare blir stående. Kanskje han sliter med det samme som meg(?). Uansett så ville det vært fint med tips
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2012 #33 Skrevet 13. august 2012 Tittelen er misledende... Leser du tråden/innholdet så er det ikke det problemstilling faktisk så er det belysing av elendige overskrifter! som er ein gjenganger på KG
Gjest Janus Skrevet 14. august 2012 #35 Skrevet 14. august 2012 Nå har denne tråden utspilt sin rolle og samtalen er overstått, men min nye favoritt for å starte en samtale er følgende: "Ja. Svaret på spørsmålet ditt er ja."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå