Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Var på vei til å bestille noe fra Strawberrynet, men ble stoppet da jeg leste at pakkene leveres, og ikke kommer i posten. Jeg går på skole, og kan ikke ta imot produktene der.. Kjenner heller ingen jeg ser for meg at gidder å ta i mot på jobben sin. Hadde jeg visst akkurat når pakken kom hadde det vært en annen sak. Går det ikke under noen omstendigheter an å få pakken i posten? Hvordan gjør dere det når dere bestiller?
Elze Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Pakken kommer rekommendert, du må hente den på postkontoret.
Gjest Cuddly Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Du må bare huske leg når du henter, så går det så fint så
Mistyen Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Jeg fikk også min pakke på posten, så det skulle ordne seg
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Genialt! Takk for svar. Men der jeg skulle bestille stod det tydelig at man måtte oppgi en adresse pakken kunne leveres på?
Gjest Cuddly Skrevet 17. februar 2004 #6 Skrevet 17. februar 2004 Hvis den skal leveres til et annet sted enn bostedsadressen, vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå