Gå til innhold

Veterinær i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen vil dele erfaringene sine med veterinærer i Bergen? Driver å prøver ut litt forskjellige, uten at jeg har funnet noen jeg har vært helt fornøyd med. Har vært på dyreklinikken ved Sartor, men følte ikke at jeg ble tatt alvorlig, men de var hyggelige, da. Ellers har jeg vært på Petvett et par ganger. Har alltid endt opp med å bli prakket på masse produkter og styr til flere tusen kroner..

Anonym poster: e9f9f88eb58bca2f0666e37e678b26c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er forresten chihuahua-en min jeg skal til veterinær med.

Anonym poster: e9f9f88eb58bca2f0666e37e678b26c4

Gjest mari kontrari
Skrevet

Tror det skal være en dyreklinikk på Paradis som er ok, men litt dyr. Ellers har de som regel vært veldig hyggelige på smådyrklinikken rett ved Puddefjordsbroen, har fått mye tips og råd når jeg har kjøpt produkter der, og vaksinering var i hvertfall helt greit priset sist jeg var der med katten (for to år siden).

Skrevet

Jeg bruker dyreklinikken på Stend for mine katter og hund. Vi bestiller stort sett time hos Ingrid Flesland.

De er litt pussige på telefonen, men det tror jeg kommer av at det nesten alltid er travelt.

Jeg sysn prisene er helt ok. Har flere venner som har byttet dit, de syns de får bedre service og at prisnivået er bedre.

Skrevet

Jeg bruker Fana dyreklinikk på Paradis. De er helt fantastiske!:) fantastisk service og kompetanse! Kommer kun til å gå der!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Fana dyreklinikk på Paradis. De er helt fantastiske! :) fantastisk service og kompetanse! Kommer kun til å gå der! :)

Jeg har akkurat flyttet til Bergen, så er ikke så veldig kjent rundtomkring enda. Hvordan kommer jeg meg enkelt fra sentrum til Fana dyreklinikk med buss?

Anonym poster: 361ba706c9bbc3da4885af1dd8d2c231

Skrevet

Du kan ta bybanen og så går du av på stoppet "Paradis". Derfra går du oppover mot høyre(når du står med ryggen til bybanen) i 1-2 min, så er du fremme!

Det er ikke så mye buss som går der lenger pga bybanen, men buss nr 83 går hver hele og halve time fra Bystasjonen og via Paradis! :)

Håper du og blir like fornøyd hos de som jeg! Jeg har bare fine ord å si om de :)

Gjest Surrehodet
Skrevet

Gården dyreklinikk på Storetveit. De fleste vennene mine med dyr bruker dem og har bare godord.

Jeg bruker Stend dyreklinikk, fordi de ligger nærmest der jeg bor. Er veldig fornøyd, men de har det travelt.

Da jeg måtte avlive den forrige hunden min, var de fantastiske.

Skrevet

Du kan ta bybanen og så går du av på stoppet "Paradis". Derfra går du oppover mot høyre(når du står med ryggen til bybanen) i 1-2 min, så er du fremme!

Det er ikke så mye buss som går der lenger pga bybanen, men buss nr 83 går hver hele og halve time fra Bystasjonen og via Paradis! :)

Håper du og blir like fornøyd hos de som jeg! Jeg har bare fine ord å si om de :)

Tusen takk for svar! :)

Jeg skal bestille time hos dem i neste uke. :)

Anonym poster: 361ba706c9bbc3da4885af1dd8d2c231

Skrevet

Jeg må bare få skrive noe ang dyreklinikken ved Sartor. JEG KOMMER ALDRI NOENSINNE TIL Å DRA DIT MED ET DYR IGJEN!!! For det første lyver dem, for det andre kan man ikke stole på dem, og for det tredje så tar de BLODPRISER uten å gjøre noe som helst fornuftig med dyret!!

Puh.. Godt å få det ut ;)

Anonym poster: de27618ed540dec6684821df6b274d06

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker Dyreklinikken Bergen vest og er kjempe fornøyd med de!

Skrevet

Jeg må bare få skrive noe ang dyreklinikken ved Sartor. JEG KOMMER ALDRI NOENSINNE TIL Å DRA DIT MED ET DYR IGJEN!!! For det første lyver dem, for det andre kan man ikke stole på dem, og for det tredje så tar de BLODPRISER uten å gjøre noe som helst fornuftig med dyret!!

Puh.. Godt å få det ut ;)

Må forresten tilføye at de er de største svindlerne i hele Hordaland..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...