Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til en god mascara og en eyeliner (våt) som holder leenge? :rolleyes:

Anonym poster: bed4854a94603ae193fe5a37e91d4d8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gellineren fra Maybelline blir jo noe av det samme som våtliner, og den holder i hvertfall lenge. Nesten umulig å få av syns jeg..

Mascara: HR Lash Queen, Max Factor Masterpiece Max. Mange er veldig glade i Diorshow, men den drysser som fy på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

HR Lash Queen har jeg prøvd, synes den er flott i begynnelsen men at den taper seg veldig fort. Kanskje gellineren fra Maybelline er verdt å teste ut ja!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Helena Rubinstein sexy blacks er min nye favoritt!

Gel liner fra M.A.C i black track funker fjell og holder lenge.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gellineren fra Maybelline blir jo noe av det samme som våtliner, og den holder i hvertfall lenge. Nesten umulig å få av syns jeg..

Mascara: HR Lash Queen, Max Factor Masterpiece Max. Mange er veldig glade i Diorshow, men den drysser som fy på meg.

For ikke å nevne at den tørker ut svært fort, noe som gjør at man mister mye produkt og taper i forhold til prisen på produktet :-/

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg er storfornøyd med en mascara jeg har fra Elizabeth Arden. :) Double Destiny.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med våtlineren fra The Body Shop. Enkel å påføre, rimelig (150 kr tror jeg) og holder godt.

Skrevet

Har du prøvd Mac sin Blackline fluidline? Det er min soleklare favoritt! Før brukte jeg nesten aldri liner fordi den smittet av på øyenlokkene mine, dessuten fikk jeg ikke til å legge den skikkelig. En venninne som også er makeupartist (tilfeldigvis ;-). tipset med om denne: http://www.maccosmetics.com/product/shaded/151/898/Fluidline/index.tmpl . Jeg bruker en liten skråkost til å legge den, og nå har jeg utviklet et aldri så lite avhengighetsforhold ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! :)

Kjøper man kosten/børsten utenom gellineren fra MAC, eller følger den med? Synes det er så vanskelig å finne gode koster..

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Mac sin Blackline fluidline? Det er min soleklare favoritt! Før brukte jeg nesten aldri liner fordi den smittet av på øyenlokkene mine, dessuten fikk jeg ikke til å legge den skikkelig. En venninne som også er makeupartist (tilfeldigvis ;-). tipset med om denne: http://www.maccosmet...line/index.tmpl . Jeg bruker en liten skråkost til å legge den, og nå har jeg utviklet et aldri så lite avhengighetsforhold ;-)

Hvordan bruker man skåkost egentlig?

Anonym poster: 99c982c3cff1034fa4ae6f65d4fb7597

Skrevet

Ja tror jeg skal kjøpe den, lønning neste onsdag :)

Skrevet

Hvordan bruker man skåkost egentlig?

Anonym poster: 99c982c3cff1034fa4ae6f65d4fb7597

Jeg pleier å ta ganske liten mengde produkt på skråkosten, og sørge for at det ikke er noen klumper på kosten før jeg påfører. Ellers påfører jeg det på samme måte som en våtliner, men jeg føler at jeg har litt mer kontroll på produktmengde og linjen når jeg bruker skråkost. Jeg har en øyeform som gjør at det er finest at eyelineren begynner omtrent mott på øyelokket langs vippekanten. Jeg tegner da en trynn strek i ett strøk, og så går jeg tilbake og fyller ut slik at linjen blir tykkere mot ytterkant av øyet. Jeg avslutter linjen i en spiss som peker oppover mot brynet :-).

Jeg er ikke så drevet som hun som har laget dette innlegget: http://www.wannabee.no/forsiden/blogg/tema/beauty/1/ (Blackliner, litt ned på siden), men du kan kanskje spørre henne hvordan hun får det til? Vet hun har brukt en skråkost når hun påførte eyelineren.

Skrevet

Em, for å spore pittelitt av; jeg opplever alltid at det svir litt på øynene når jeg har eyeliner på våtkanten? Kjennes nesten ut som når man er skikkelig trøtt. Men jeg bruker blyant, er det kanskje bedre å bruke en flytende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...